Ο πρόεδρος του PSA Group, Carlos Tavares, δήλωσε ότι είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει η Opel στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αρκεί να ανατρέψει την εις βάρος της οικονομική κατάσταση.

Πέρυσι, η Opel και η Vauxhall πέρασαν στα χέρια του PSA Group, με την εταιρία να έχει απώλεια 228 εκ. ευρώ το 2017.

Το γαλλικό group έδωσε 2,1 δις ευρώ για να αγοράσει την εταιρεία, και δεν αποκλείεται να την επαναφέρει στο motorsport.

Η τελευταία σοβαρή εμπλοκή της Opel στο WRC ήταν με το Kaddet GSI, ενώ η τελευταία της εργοστασιακή συμμετοχή ήταν στο πρωτάθλημα του DTM το 2005. Τώρα κατασκευάζει το Adam R2 το οποίο προορίζεται για το Opel Adam Rallye Cup στην Γερμανία και για τους αγώνες του ERC.

Και τώρα, ο Carlos Tavares αποκάλυψε πως δεν απίθανη η επιστροφή της γερμανικής φίρμας σε παγκόσμιο επίπεδο:

«Η Opel, όπως και κάθε μάρκα στο Group PSA, θα έχει την ευκαιρία να κάνει το δικό της αγωνιστικό πρόγραμμα, μόλις η εταιρία καταφέρει να γίνει κερδοφόρα.

«Αυτή την στιγμή η εμπλοκή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι πολύ μικρή. Υπάρχει το Adam R2, αλλά είναι σε μικρή παραγωγή για μικρά πρωταθλήματα και δεν κοστίζει αρκετά στην εταιρία.

«Η προτεραιότητα της Opel είναι να επιβιώσει. Αυτό είναι το σημείο κλειδί. Δεν θέλω να χάσουν την συγκέντρωση τους. Σύμφωνα με το DNA μου πρέπει να σας πω την αλήθεια και όχι αυτά που θέλετε να ακούσετε.

«Μόλις η Opel καταφέρει να αντιστρέψει τα πράγματα και ο στόχος μας είναι το 2020, θα το ξανασυζητήσουμε και θα είμαι πολύ πρόθυμος να βάλω Γερμανούς μηχανικούς να δουλεύουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως και για τους Γάλλους, Ισπανούς και Βρετανούς μηχανικούς – όλα είναι πιθανά όλα είναι πιθανά, αρκεί αυτή η αναγέννηση να μην τεθεί σε κίνδυνο.»

 

Πηγή: autosport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Διαβάστε το τρίτο τεύχος του TotalMAG

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.