Στους τελευταίους αγώνες της σεζόν, η Hyundai εστίασε στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα των οδηγών της.

Οι Κορεάτες, παρά το γεγονός ότι είχαν το πιο γρήγορο αυτοκίνητο, δεν κατάφεραν να κατακτήσουν ούτε το πρωτάθλημα των οδηγών αλλά ούτε αυτό το κατασκευαστών. Μετά το τέλος του Rally Γερμανίας ήταν 64 βαθμούς πίσω από την ημι-ιδιωτική συμμετοχή της M-Sport.

Αυτό έκανε τον Michel Nandan, αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας, να ψάχνει απεγνωσμένα λύσεις για να «κόψει» βαθμούς από τους οδηγούς της M-Sport. Η λύση, σύμφωνα πάντα με τον Βέλγο, άκουγε στο όνομα Andreas Mikkelsen, που μόλις είχε πάρει μία 2η θέση στο Rally Γερμανίας με την Citroen.

Με τις φήμες να θέλουν τον Mikkelsen να αλλάζει στρατόπεδο, ο Nandan δήλωσε ότι η ομάδα του σκέφτεται το ενδεχόμενο να συμμετάσχει με 4 αυτοκίνητα από το Rally Ισπανίας και έπειτα. Η αιτία μη υλοποίησης αυτού του πλάνου ήταν η αδυναμία κατασκευής αρκετών διαθέσιμων ανταλλακτικών για 4 αυτοκίνητα για αυτόν τον απαιτητικό αγώνα.

Ωστόσο, στην Ισπανία ο Νορβηγός πήρε την θέση του Hayden Paddon, ενώ στο Rally Μ. Βρετανίας θα συμμετάσχουν με 4 αυτοκίνητα. Το σχέδιο του Nandan φαινόταν να αποδίδει τέλεια – ή σχεδόν τέλεια. Το πρόβλημα ήταν ότι την Παρασκευή ο Mikkelsen ήταν μπροστά από τους οδηγούς της M-Sport ,ενώ ο Dani Sordo ήταν στην μάχη με αυτούς. Αυτός που θα έπρεπε να είναι μπροστά, τουλάχιστον από τον Ogier, ήταν ο Thierry Neuville, ο οποίος έμεινε μόνο στις μεγάλες δηλώσεις πριν την έναρξη του αγώνα.

Η ολική καταστροφή για την ομάδα του Nandan ήρθε στην 12η ε.δ., όταν οι Sordo και Mikkelsen εγκατέλειψαν στην ίδια στροφή. Αλλά το τέλος και στην τελευταία ελπίδα ήρθε στην 16η ειδική διαδρομή όταν εγκατέλειψε και ο Thierry Neuville.

Το ίδιο σκεπτικό με τον Nandan πήγε να ακολουθήσει και ο Yves Matton της Citroen, που προσέλαβε για 3 αγώνες τον Mikkelsen, όμως άλλαξε γνώμη και στοχεύει μόνο στον Sebastien Ogier, που αν δεν επιστρέψει στους Γάλλους τότε η ομάδα του Παρισιού θα μείνει με το ίδιο line-up με φέτος.

Ο Ogier έχει αποδείξει την φετινή σεζόν ότι για να κερδίσεις ένα τέτοιο πρωτάθλημα δεν θες ποσότητα από καλά αποτελέσματα αλλά έξυπνα ποιοτικά αποτελέσματα.

Ο Γάλλος έχει μόλις 2 νίκες την φετινή σεζόν και λιγότερες από 20 κερδισμένες ειδικές, λιγότερες και από τον Kris Meeke, μέχρι και το πέρας του Rally Ισπανίας. Ωστόσο, έχει αποφύγει σε μεγάλο βαθμό τα χαζά λάθη και είναι αγκαλιά με τον 5ο συνεχόμενο τίτλο του. Είναι η πρώτη σεζόν, από τις τελευταίες 5 που διεκδικεί το πρωτάθλημα, που δεν έχει κερδίσει σε αμιγώς ασφάλτινο αγώνα. Αυτό λέει πολλά για την ποιότητα των αποτελεσμάτων.

Ο Neuville από την άλλη έχει ποσότητα και μεγάλες διακυμάνσεις στα αποτελέσματα του. Έχει 3 νίκες και 43 κερδισμένες ειδικές, με τον δεύτερο να έχει μόλις 25! Δυστυχώς, αν δεν έχεις ποιότητα στα αποτελέσματα σου τα «απόλυτα» νούμερα δεν θα σου δώσουν ποτέ τον τίτλο.

Κατ’ ουσίαν, η M-Sport έχει επενδύσει στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, αφού έχει επενδύσει σε τρεις ικανούς οδηγούς, που της έχουν φέρει καλά και τα σωστά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, απέχει μόλις 1 βαθμό από την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών, ενώ οι Ogier και Tanak είναι στην πρώτη και δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.