Ο απόλυτος κυρίαρχος του Rally Γερμανίας ήταν ο Ott Tanak που πήρε την πρώτη του νίκη σε ασφάλτινη επιφάνεια, αλλά και την πρώτη της M-Sport – Ford στην Γερμανία. Αλλά ο μεγάλος ωφελημένος είναι ο Sebastien Ogier που ξέφυγε 17 βαθμούς από τον Thierry Neuville. Ήρθε η ώρα να σχολιάσουμε αναλυτικά οδηγούς και κατασκευαστές.

Ott TanakΒαθμολογία 10/10

Ο Εσθονός έδειξε τις διαθέσεις του από νωρίς. Έδειξε την ταχύτητα του, καθώς μαχόταν για την πρώτη θέση με τον Andreas Mikkelsen. Όλη την Παρασκευή είχαν μία κλειστή μάχη, ενώ το απόγευμα πήρε την σκυτάλη της πρωτοπορίας από τον Νορβηγό. Ωστόσο, έκανε ένα λάθος που παραλίγο να του κοστίσει πολύ ακριβά, καθώς γλίστρησε στην έξοδο μια δεξιάς φουρκέτας με το Fiesta RS WRC παραλίγο να καταλήγει μέσα σε ένα αμπέλι. Το Σάββατο «έδειξε τα δόντια του», μιας κι άνοιξε την διαφορά του από τον Mikkelsen, εκμεταλλευόμενος και τα λάθη του Νορβηγού. Την Κυριακή διαχειρίστηκε την διαφορά και πήρε μία πανάξια νίκη.

Andreas MikkelsenΒαθμολογία 9.5/10

Ο Νορβηγός της Citroen έκανε τον πρώτο του καλό αγώνα με την γαλλική ομάδα. Φαίνεται ότι για να αποδώσει θέλει να ξέρει καλά το αυτοκίνητο και να έχει κάνει αρκετές δοκιμές. Απέδειξε ότι το C3 WRC είναι γρήγορο στην άσφαλτο, αφού στα μισά της Παρασκευής βρισκόταν στην πρώτη θέση, αλλά, αργότερα, οι λάθος επιλογές ελαστικών και μερικά λάθη τον έριξαν πίσω από τον Tanak, με τον Ogier να τον πλησιάζει απειλητικά το Σάββατο. Ωστόσο, την Κυριακή κατάφερε να απομακρυνθεί από τον Γάλλο και να πάρει την δεύτερη θέση.

Sebastien OgierΒαθμολογία 9/10

Ο Γάλλος ήταν -μάλλον- ο πιο χαρούμενος οδηγός, ίσως πέραν του Pontus Tidemand που πήρε το πρωτάθλημα στο WRC2, αφού είδε τον Thierry Neuville να εγκαταλείπει στην πρώτη ειδική του Σαββάτου και την μεταξύ τους διαφορά να ανοίγει στου 17 βαθμούς. Το τέλος της Παρασκευής βρήκε τον 4 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή στην 4η θέση, πίσω από τον Neuville μετά από ένα τετ-α-κε και μία μικροέξοδο στην πρώτη και στην τελευταία ειδική. Το Σάββατο η εγκατάλειψη του Βέλγου τού προκάλεσε άγχος, καθώς ήξερε ότι δεν πρέπει να κάνει κανένα λάθος και να μαζέψει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί. Ως εκ τούτου, απέφυγε τα περιττά ρίσκα και τερμάτισε άνετα στην τρίτη θέση.

Juho HanninenΒαθμολογία 9/10

Ο Φινλανδός μετά το βάθρο του στην πατρίδα του ήρθε με όρεξη στο Rally Γερμανίας, στο οποίο είχε αγωνιστεί μόλις μία φορά στο παρελθόν και τερμάτισε ως το πρώτο Toyota. Καθ’όλη την διάρκεια του αγώνα είχε μάχη με τους Elfyn Evans και Craig Breen για τις θέσεις 4-5-6, με τον Hanninen να παίρνει την 4η την τελευταία μέρα του αγώνα. Η καλή επιλογή ελαστικών το πρωί του Σαββάτου τον βοήθησε να ανέβει στην κατάταξη, αφού τα σκληρά ελαστικά του επέτρεψαν να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην Panzerplatte 1. Ωστόσο, το απόγευμα, ένας σπασμένος αποσβεστήρας τον καθυστέρησε αρκετά. Την Κυριακή ήταν αρκετά ταχύτερος του Ουαλού και πήρε μία άξια τέταρτη θέση.

Craig BreenΒαθμολογία 8/10

Ο Ιρλανδός τερμάτισε στην αγαπημένη του φετινή θέση, την πέμπτη, μετά από μία εντυπωσιακή μάχη με τον Elfyn Evans που κρίθηκε στην PowerStage – αν και με αρκετά λάθη αφού πίεζε πάνω από το όριο κατάφερε να ανακάμψει και να τερματίσει αρκετά ψηλά. Αυτή ήταν η πρώτη του συμμετοχή με WRCar στην Γερμανία και, όπως δήλωσε, το απόλαυσε αρκετά.

Διαβάστε το πρώτο τεύχος του TotalMAG

Elfyn EvansΒαθμολογία 7.5/10

Ο Ουαλός που αγωνίζεται με το Fiesta RS WRC στα χρώματα της DMACK ήταν ανταγωνιστικός, καταφέρνοντας να κρατηθεί στην μάχη με του Hanninen και Breen αλλά η επιλογή των ελαστικών του για την Κυριακή δεν του επέτρεψε να παλέψει  για την 4η θέση, τερματίζοντας στην 6η.

Jari-Matti LatvalaΒαθμολογία 8/10

Ο Φινλανδός για τρίτο σερί αγώνα είχε προβληματα με το Yaris WRC. Στην 5η ειδική διαδρομ,ή ο κινητήρας ξεκίνησε να ρετάρει, χάνοντας έτσι πάνω από 1:30′. Μέχρι εκείνη την ώρα βρισκόταν στην 4η θέση και έβλεπε βάθρο. Ωστόσο, επέστρεψε και κέρδισε δύο ειδικές δείχνοντας ότι έχει την ταχύτητα, τόσο ο ίδιος, όσο και το αυτοκίνητο.

Hayden PaddonΒαθμολογία 7.5/10

Ο Νεοζηλανδός ήταν άτυχος για ακόμα έναν αγώνα, αφού δύο κλαταρίσματα δεν του επέτρεψαν να παλέψει για τίποτα καλύτερο από την 8η θέση.

Esapekka LappiΒαθμολογία 7/10

Ο 26χρονος Φινλανδός πήγε με έναν σκοπό στην Γερμανία: να μάθει και να μαζέψει εμπειρίες, ώστε να βελτιωθεί. Αυτό το κατάφερε, παρά το ατύχημα που είχε την Παρασκευή. Το βράδυ του Σαββάτου έκατσε και ανέλυσε το πού και το γιατί χάνει χρόνο, με αποτέλεσμα την Κυριακή να κερδίσει την πρώτη του ειδική διαδρομή στην Γερμανία.

Dani SordoΒαθμολογία 6/10

Ο Ισπανός εκίνησε για 150η φορά στο WRC σε έναν αγώνα όπου έχει πάρει την μοναδική του νίκη. Βρέθηκε να προηγείται την Παρασκευή, αλλά στην 4η ειδική έχασε το φρένα του και βγήκε εκτός με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει μόλις 600 μέτρα από την εκκίνηση. Ωστόσο, επέστρεψε και κέρδισε 5 ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης και της PowerStage.

Thierry NeuvilleΒαθμολογία 8/10

Ο Βέλγος ήταν ίσως ο πιο άτυχος του αγώνα, αφού στην 9η ειδική διαδρομή είδε την πλήμνη του πίσω αριστερά τροχού να σπάει και να τον θέτει εκτός αγώνα. Παρόλ’αυτά παραμένει θετικός για το πρωτάθλημα και αναμένεται να παλέψει με ότι μέσα και δυνάμεις διαθέτει για να το κλέψει από τον Sebastien Ogier.

Kris MeekeΒαθμολογία 5/10

Ο Ιρλανδός της Citroen είχε καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο του στις δοκιμές αλλά ο αγώνας δεν ξεκίνησε καθόλου καλά γι αυτόν. Μόλις στην πρώτη υπερειδική κοπάνησε τον δεξιά εμπρός τροχό σε μία τσιμεντένια μπαριέρα, σπάζοντας το σύστημα διεύθυνσης του C3 WRC. Την Παρασκευή επέστρεψε και προσπαθούσε να ξαναχτίσει την εμπιστοσύνη στο αμάξι αλλά και την ταχύτητα του. Ωστόσο, δεν κατάφερε να τερματίσει αφού έμεινε από την αντλία νερού στην απλή πριν το δεύτερο πέρασμα της Panzerplatte. Επίσης την Παρασκευή το πρωί γεννούσε η γυναίκα του συνοδηγού του, Paul Nagle, και δεν πήραν κανένα ρίσκο ώστε να γυρίσουν ασφαλείςς στο service park ώστε να μπορέσει να φύγει το συντομότερο δυνατόν.

Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Ott Tanak – Έδειξε ότι πλέον έχει την ταχύτητα και στην άσφαλτο για να πάρει νίκες. Επίσης με την νίκη του αυτή παραμένει ζωντανός στο παιχνίδι του τίτλου.

Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Kris Meeke – Σε μία κακή σεζόν για τον ίδιο αλλά και για την ομάδα του, ο Ιρλανδός δεν φαίνεται να βρίσκει τα πατήματα του.

Καλύτερη ομάδα του αγώνα: M-Sport –  Η Βρετανική ομάδα πήρε την πρώτη της νίκη στην Γερμανία αλλά άνοιξε και την διαφορά από την Hyundai φτάνοντας πιο κοντά στον τίτλο των κατασκευαστών.

Χειρότερη ομάδα του αγώνα: Hyundai – Αυτός ο αγώνας ήταν μία πανολεθρία για τους Κορεάτες αφού είδαν ένα ένα τα αυτοκίνητα του να έχουν προβλήματα η να εγκαταλείπουν.

 

Ψηφίστε τον καλύτερο και τον χειρότερο οδηγό του Rally Γερμανίας:

 

 

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.