Checking The Pacenotes - Season 3 - Rally Γερμανίας

Το Rally Γερμανίας ήταν ακόμα ένας φετινός αγώνα του WRC που μας πρόσφερε: μάχες, δράση αλλά και δράμα, με τον Ott Tanak να κερδίζει τον αγώνα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, τον Thierry Neuville να επιστρέφει στο βάθρο των νικητών και τον Esapekka Lappi να κατακτά το πρώτο του βάθρο σε ασφάλτινο αγώνα.

Ott Tanak: Βαθμολογία 10/10

Ο Εσθονός έχει τρομερή φόρμα στους τελευταίους, μετρώντας δύο σερί νίκες. Ο οδηγός της Toyota έδειξε τις άγριες διαθέσεις του κιόλας από το Shakedown, όπου ήταν ο ταχύτερος, και οδήγησε τον αγώνα από την πρώτη θέση από την τρίτη ειδική και μέχρι το τέλος. Το έργο του δεν ήταν εύκολο αφού είχε τον πρωταθλητή Sebastien Ogier λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα πίσω του μέχρι και το Σάββατο το απόγευμα. Την Κυριακή οδήγησε ήρεμα αλλά και γρήγορα όπου χρειάστηκε[PowerStage] και έφυγε από την Γερμανία με 29 βαθμούς, κάνοντας το καλύτερο δώρο στον συνοδηγό του Martin Jarveoja που είχε τα γενέθλια του την Παρασκευή. Με αυτή την νίκη πλησιάζει τους Neuville και Ogier στην βαθμολογία και μπαίνει στην μάχη του τίτλου.

Thierry Neuville: Βαθμολογία 7/10

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος ήλπιζε σε έναν καλό αγώνα αλλά την Παρασκευή το αυτοκίνητο του έδειχνε να υστερεί λίγο σε ρυθμό, αλλά κατάφερε να μείνει στην τρίτη θέση. Το πρωί του Σαββάτου, η θέση εκκίνησης κι η αρκετή υποστροφή του i20 Coupe WRC τον ανάγκασαν να χάσει χρόνο και επαφή με τις δύο πρώτες θέσεις. Την Κυριακή ήταν αρκετά πιο γρήγορος, αλλά τον βοήθησε και η τύχη και πήρε μία αναπάντεχη δεύτερη θέση. Αυτό που κρατάει από τον εντός έδρας αγώνα της ομάδας του είναι ο ένας επιπλέον βαθμός που πήρε από τον Ogier.

Esapekka Lappi: Βαθμολογία 7.5/10

Ο Φινλανδός είχε δηλώσει την Πέμπτη ότι στόχος του για τον αγώνα είναι ο τερματισμός στο βάθρο, τα κατάφερε αλλά χρειάστηκε να παλέψει αρκετά για να το καταφέρει. Την Παρασκευή δεν ξεκίνησε καλά, αφού δεν ήταν «αρκετά γενναίος» για να πάρει ρίσκα και να σημειώσει γρήγορους χρόνους, όπως δήλωσε. Ωστόσο, στα μισά της μέρας βρισκόταν στην 4η θέση! Το τέλος της ημέρας τον βρήκε στην 7η θέση. Το Σάββατο βρήκε αυτοπεποίθηση, ανέβασε ρυθμό και βρέθηκε στην 5η θέση. Την Κυριακή δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Neuville και περιορίστηκε στην τρίτη θέση.

Sebastien Ogier: Βαθμολογία 9/10

Ο 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήγε με έναν στόχο στο Rally Γερμανίας, να κλείσει την διαφορά από τον Thierry Neuville. Μέχρι τα πρώτα χιλιόμετρα της 13ης ειδικής το κατάφερνε, αλλά ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να χάσει παραπάνω από ενάμιση λεπτό και να πέσει από την δεύτερη στην 8η θέση. Στην συνέχεια, πάλεψε μέχρι και την τελευταία ειδική, ανεβαίνοντας τελικά στην τέταρτη. Τον στόχο του δεν τον πέτυχε, αφού έχασε ακόμα έναν βαθμό στην μάχη του τίτλου.

Teemu Suninen: Βαθμολογία 8/10

Στην πρώτη του συμμετοχή με αυτοκίνητο WRC στην Γερμανία ο Φινλανδός της M-Sport κατάφερε να πάρει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, τερματίζοντας στην 5η θέση. Όπως ήταν φυσιολογικό δυσκολεύτηκε την πρώτη μέρα αλλά η βελτίωση του ήταν ραγδαία, και οι χρόνοι του ειδική με την ειδική ήταν όλο και πιο γρήγοροι. Η άνοδος του από την 10η θέση που ήταν την Παρασκευή στην 5η βοήθησε την ομάδα του να περιορίσει τις απώλειες στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Andreas Mikkelsen: Βαθμολογία 5/10

Το i20 Coupe WRC είναι αρκετά μακριά από αυτό που ζητάει ο Νορβηγός ώστε να είναι ανταγωνιστικός, και αυτό φάνηκε για ακόμα έναν αγώνα. Από την πρώτη μέχρι και την τελευταία ειδική τον ταλαιπωρούσε το εμπρός μέρος, αναγκαζώμενος να προσπαθεί να αλλάξει τον τρόπο που οδηγεί τα τελευταία 10 χρόνια! Το προσπάθησε, βελτίωσε κάπως τους χρόνους του αλλά το σίγουρο είναι ότι θέλει ακόμα δουλειά.

Διαβάστε το έκτο τεύχος του TotalMAG

Craig Breen: Βαθμολογία 7/10

Ο Ιρλανδός της Citroen για ακόμα έναν αγώνα πήγε με ελπίδες διάκρισης αλλά για ακόμα μία φορά ο αγώνας του ήταν άτυχος. Την Παρασκευή στην 2η ειδική ήταν το πρώτο WRCar που έπιασε η βροχή, χάνοντας περίπου 20 δευτερόλεπτα. Δεν το έβαλε κάτω και συνέχισε να πιέζει, κατάφερε να πλησιάσει τους προπορευόμενους, όντας στην μεγάλη μάχη του Σαββάτου. Στην τελευταία ειδική της ημέρας, δεν ξεκίνησε τόσο καλά, και έτσι πίεσε λίγο παραπάνω προς το τέλος της ειδικής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βγει εκτός σε μία δεξιά γρήγορη στροφή η οποία είχε αρκετά χώματα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στην πίσω αριστερά ανάρτηση του C3 WRC. Με τις εγκαταλείψεις της Κυριακής κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση.

Elfyn Evans: Βαθμολογία 5/10

Ο Ουαλός ξεκίνησε νωθρά τον αγώνα του, αφού στα μέσα της Παρασκευής βρισκόταν στην 7η θέση, αλλά το απόγευμα ανέβασε τον ρυθμό του και ανέβηκε στην 4η. Το Σάββατο, μέχρι και την ειδική που εγκατέλειψε είχα ξαναπέσει στην 7η θέση. Η έξοδος του ήρθε στην ίδια στροφή με τον Craig Breen, αλλά στο πρώτο πέρασμα της ειδικής. Επέστρεψε την Κυριακή με σκοπό να πάρει μερικούς βαθμούς από την PowerStage αλλά ένα μεγαλοπρεπές τετακέ στις πρώτες στροφές τις ειδικής δεν του το επέτρεψε.

Mads OstbergΒαθμολογία 6.5/10

Ο Νορβηγός πήγε στην Γερμανία με στόχο να βελτιωθεί στην άσφαλτο. Την Παρασκευή το πρωί ο ρυθμός του δεν ήταν αρκετά πιο αργός από αυτόν του teammate, αλλά ούτε και εφάμιλλος. Ένα λάθος των μηχανικών της Citroen στο μεσημεριανό Service τον ανάγκασε να βγάλει όλο το απογευματινό loop με μειωμένη δύναμη στον κινητήρα, πέφτοντας εκτός δεκάδας. Το Σάββατο το πρωί ταλαιπωρήθηκε από αρκετή υποστροφή, αφού οι αλλαγές στο set-up που ζήτησε δεν τον βοήθησαν, ωστόσο, ο ρυθμό του όλη την ημέρας ήταν βελτιωμένος. Την Κυριακή, στην πρώτη ειδική είχε γρήγορο ρυθμό αλλά ένα λάθος στο 23ο χλμ τον ανάγκασε να εγκαταλείψει και να φύγει χωρίς βαθμούς από την Γερμανία.

Dani Sordo: Βαθμολογία 8/10

Ο Ισπανός είχε να αγωνιστεί από το Rally Πορτογαλίας, έτσι την Παρασκευή του πήρε χρόνο για να επιστρέψει στον ρυθμό του. Το Σάββατο ήταν αρκετά πιο δυνατός, ανεβάζοντας ρυθμό, ανεβαίνοντας και θέσεις. Το τέλος της ημέρας τον βρήκε στην 2η θέση, με τον Latvala μόλις 8 δέκατα πίσω του. Την Κυριακή ήξερε ότι θα έπρεπε να παλέψει για τις θέσεις του βάθρου, και έτσι ξεκίνησε σε «full attack mode» αλλά στην αρχή της ειδική πάτησε λίγο εκτός, με αποτέλεσμα να περάσει μέσα από έναν αμπελώνα, προκαλώντας μεγάλη ζημιά στο εμπρός μέρος του i20 Coupe WRC, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει άδοξα από τον αγώνα.

Jari-Matti Latvala: Βαθμολογία 8/10

Ο Φινλανδός μετά το βάθρο του στο Rallly Φινλανδίας είχε αρκετά ανεβασμένο ηθικό και ήθελε να παλέψει για κάτι καλό και στην Γερμανία. Η θέση εκκίνησης την Παρασκευή δεν τον βοηθούσε, αλλά κατάφερε να μείνει στην μάχη της 4ης θέσης. Το Σάββατο με καλύτερη θέση εκκίνησης ήταν πιο γρήγορος και το τέλος της ημέρας τον βρήκε τρίτο. Την Κυριακή πριν προλάβει να φτάσει στην εκκίνηση της ειδικής κατάλαβε ότι είχε πρόβλημα το κιβώτιο του. Προσπάθησε να τερματίσει την ειδική αλλά λίγο πριν τον τέλος το κιβώτιο σταμάτησε να λειτουργεί, με το ίδιο να σταματά στην άκρη του δρόμου.

Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Ott Tanak Για ακόμα έναν αγώνα ο Εσθονός ήταν ταχύτατος και δεν άφησε κανέναν να τον απειλήσει μόλις πήρε την πρωτοπορία.

Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Elfyn Evans Δεν ξεκίνησε καλά τον αγώνα του, αλλά στην συνέχεια βελτιώθηκε, ωστόσο, το λάθος του στέρησε αρκετούς βαθμούς από την ομάδα του.

Καλύτερη ομάδα του αγώνα: ToyotaΗ Ιαπωνική ομάδα κατάφερε να δείξει ανταγωνιστική και με τα τρία αυτοκίνητα, ανεβαίνοντας στην 2η θέση της βαθμολογία, κλείνοντας αρκετά την ψαλίδα από την Hyundai.

Χειρότερη ομάδα του αγώνα: HyundaiΌλοι θα περίμεναν από τους Κορεάτες να είναι αρκετά δυνατοί από την αρχή μέχρι το τέλος στον εντός έδρας αγώνα του, αλλά τα i20 Coupe WRC ήταν πίσω από τον ανταγωνισμό.

Δείτε αναλυτικά τι έγινε όλες τις μέρες του Rally Γερμανίας εδώ.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.