Δεν περίμεναν τόσο μεγάλη βελτίωση στην Toro Rosso

Έκπληκτοι έμειναν στην Toro Rosso όταν είδαν πόσο πολύ βελτιώθηκε το μονοθέσιο τους από το νέο πάτωμα που έφεραν στο Grand Prix του Μπαχρέιν.

Ο Pierre Gasly σημείωσε τον 6ο χρόνο στο Q3, αλλά θα εκκινήσει από την 5η θέση μετά την ποινή του Lewis Hamilton. Αυτή είναι η υψηλότερη θέση που έχει πετύχει μονοθέσιο με κινητήρα Honda στην υβριδική εποχή της F1. Ο Teammate του Brendon Hartley δεν κατάφερε να περάσει στο Q3 για μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου. Έτσι η Toro Rosso φαίνεται ότι είναι μία από τις κορυφαίες ομάδες του midfield στο Grand Prix του Μπαχρέιν.

«Το γεγονός ότι βρήκαμε τόσο πολύ απόδοση είναι πολύ, πολύ ενθαρρυντικό,»  δήλωσε ο Hartley.

«Νομίζω ότι η βελτίωση που αναμενόταν να πάρουμε από τις αναβαθμίσεις θα ήταν μικρή και κατέληξε να είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που προσδοκούσαμε, κάτι το οποίο είναι πολύ φανταστικό. Συνήθως γίνεται το αντίθετο.

«Είχα την αίσθηση ότι αυτή θα μας βόλευε αρκετά, σε σύγκριση με την Μελβούρνη. Αλλά δεν περίμενα την τόσο μεγάλη αύξηση της απόδοσης του μονοθεσίου από τις αναβαθμίσεις σήμερα.

«Πιστεύω κανένας από την ομάδα δεν περίμενε να κάνουμε τόσο μεγάλο άλμα, να ήμαστε σχεδόν στην κορυφή του midfield. Προφανώς ήταν μία κλειστή μάχη αλλά ήταν μία εξαιρετική προσπάθεια.

«Δεν ήμασταν εκεί στην Μελβούρνη. Πήρα την 16η θέση στις κατατακτήριες, που λίγο πολύ ήταν η θέση στην οποία βρισκόμασταν –  είδαμε τον ρυθμό στον αγώνα – ήμασταν ακριβών εκεί. Σίγουρα κάναμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά.»

Ο Gasly είχε το νέο πακέτο αναβαθμίσεων από την Παρασκευή, σε σύγκριση με τον Hartley που το είχε στην διάθεση του σήμερα. Σύμφωνα με τον Gasly, η Toro Rosso υπολόγιζε να βρει μόλις 1 δέκατο από το νέο πάτωμα, αλλά αποδείχθηκε ότι η απόδοση του ήταν πολύ μεγαλύτερη.

«Ήταν μία αρκετά μεγάλη διαφορά, το κατάλαβα από την αρχή,» δήλωσε ο Γάλλος. «Από τον πρώτο μου γύρο δήλωσα ότι ένιωσα πολύ καλύτερα στο μονοθέσιο, αυτό ήταν πολύ ενθαρρυντικό.»

Πηγή: Autosport.com

Δείτε τι έγινε στις κατατακτήριες εδώ.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Διαβάστε το έκτο τεύχος του TotalMAG

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.