Την καθιέρωση του ελάχιστου βάρους των οδηγών στα 80 κιλά από το πρωτάθλημα του 2019 αναμένεται να ολοκληρώσει μέσα στις επόμενες ημέρες η FIA, σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τους βαρύτερους πιλότους από οποιοδήποτε μειονέκτημα.

Με την εισαγωγή του Halo από το πρωτάθλημα του 2018, το βάρος των μονοθεσίων αναμένεται να ανεβεί αρκετά. Όμως παρότι το νέο προστατευτικό ζυγίζει περίπου 15 κιλά, η αύξηση του ελάχιστου επιτρεπτού βάρου για το φετινό πρωτάθλημα ήταν μόλις 6 κιλά, από τα 728, στα 734.

Αυτό δεν ήταν ιδανικό τόσο για τις ομάδες, οι οποίες βρέθηκαν να προβληματίζονται για το βάρος των μονοθεσίων τους, καθώς έπρεπε να απαλλαχθούν από αρκετά κιλά, αλλά και για τους οδηγούς, που έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτικοί με το βάρος τους.

Με τους πιο ψηλούς και βαρείς οδηγούς να αναγκάζονται να χάσουν ακόμη περισσότερα κιλά και με την κατάσταση να είναι στα όρια της από τα προηγούμενα χρόνια, είχαν αρχίσει να υπάρχουν και ερωτήσεις αναφορικά με την ασφάλεια και την υγεία των πιλότων.

Έτσι η FIA, μετά από εντολή του Strategy Group της F1, το Technical Working Group αναμένεται να εκδόσει μια σειρά από κανονισμούς για το επόμενο πρωτάθλημα, οι οποίοι θα θέσουν το κατώτατο όριο για έναν οδηγό στα 80 κιλά. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ένας οδηγός που ζυγίζει 60 κιλά, θα έχει έρμα στη θέση του στα 20 κιλά, ένας οδηγός που ζυγίζει 70 κιλά θα έχει έρμα 10 κιλών, κ.ο.κ.

Επίσης αναμένεται το ελάχιστο όριο βάρους να ανέβει στα 740 κιλά, επιτρέποντας στους σχεδιαστές των μονοθεσίων να υπολογίσουν πως το μονοθέσιο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 660 κιλά, ανεξάρτητα από το βάρος του οδηγού. Αυτό θα δώσει και την απαραίτητη ευελιξία στην εκάστοτε ομάδα, να διαμορφώσει το οδηγικό της δίδυμο, ανεξάρτητα από τα βιολογικά χαρακτηριστικά του κάθε οδηγού.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

Υπεύθυνος MotoGP