Έμφαση στον κινητήρα του 2018 έδωσε η Yamaha στο πρόγραμμα των δοκιμών της στη Βαλένθια, με τους Valentino Rossi και Maverick Vinales να είναι ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα.

Μία δύσκολη χρονιά τελείωσε για τη Movistar Yamaha, με τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες των Ιαπώνων να έχουν παράπονα καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος για την συμπεριφορά της M1 του 2017.

Για αυτόν τον λόγο η προετοιμασία του 2018 είναι πυρετώδεις, ώστε να βρεθούν τα επιμέρους προβλήματα και να δοθούν λύσεις σε αυτά.

Ένας από τους βασικούς τομείς που φρόντισε από φέτος να βελτιώσει η Yamaha ήταν ο κινητήρας, με τους Vinales και Rossi να δοκιμάζουν αυτόν του 2018 τις προηγούμενες μέρες.

Σε δηλώσεις του μετά το πέρας των δοκιμών στην πίστα Ricardo Tormo, o Vinales αναφέρθηκε στις δοκιμές που έγιναν με το νέο μοτέρ:

«Προσπαθήσαμε να δουλέψουμε πάνω στον κινητήρα, ώστε να καταλάβουμε τι κατεύθυνση πρέπει να πάρουμε. Αλλά είμαι αρκετά χαρούμενος, δουλέψαμε αρκετά αυτές τις δύο μέρες… την Τρίτη ένιωθα πολύ πιο άνετος στη μοτοσυκλέτα και την Τετάρτη οι συνθήκες της πίστας άλλαξαν κάπως, αλλά είμαι χαρούμενος και η αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα επανήλθε.

Βέβαια, αυτές οι διαφορετικές συνθήκες την 2η μέρα τον βοήθησαν να συγκρίνει τη φετινή και την περυσινή μοτοσυκλέτα: «Μας βοήθησε να κατανοήσουμε την κατάσταση. Θα προσπαθήσουμε και θα δουλέψουμε ακόμα περισσότερο στη Μαλαισία ώστε να πάρουμε το μέγιστο από το σασί και τον κινητήρα.»

Από τη μεριά του, ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στάθηκε στις μικρές αλλαγές που έκαναν όμως τη διαφορά, όπως τόνισε:

«Είχαμε να κάνουμε δουλειά, γιατί έπρεπε να επιλέξουμε έναν διαφορετικό κινητήρα και να τον δοκιμάσουμε. Ήταν μία μεγάλη μέρα, αλλά ήταν θετικό το αποτέλεσμα. Επικεντρωθήκαμε σε αυτό, δοκιμάσαμε κάτι διαφορετικό, αλλά τίποτα το τρομερό – και στο τέλος δεν ήταν τόσο κακό!»

Πηγή: MotoGP.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 5 χρόνια.