Στον αγώνα στην πίστα του Interlagos νικητής αναδείχθηκε ο Sebastian Vettel. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Bottas και Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Massa, Alonso, Perez, Hulkenberg.

Πριν καν την εκκίνηση, οι μηχανικοί ενημέρωναν τον Raikkonen πως υπάρχουν θέματα με την τηλεμετρία στο μονοθέσιο του και ίσως χρειαστεί να διανύσουν τον αγώνα χωρίς τηλεμετρία. Οι Ricciardo, Ericsson, Gasly και Hamilton εκκινούσαν μόνο με τη soft γόμα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι με τη supersoft.

Στην εκκίνηση, ο Vettel ξεκίνησε καλύτερα από τον Bottas, με τη Ferrari να στρίβει καθαρά πρώτη, ενώ στη στροφή 3 ο Ricciardo είχε επαφή με τον Vandoorne, ο οποίος είχε με τη σειρά του επαφή με τον Magnussen, με τον Αυστραλό να έχει τετ α κε στη στροφή 3 και οι δυο άλλοι εμπλεκόμενοι να εγκαταλείπουν. Πιο κάτω ο Grosjean με τον Ocon ακούμπησαν με τον οδηγό της Force India να προσπαθεί να επιστρέψει στα pits, χωρίς όμως να τα καταφέρει κι ακινητοποίησε το αυτοκίνητο λίγο πιο κάτω. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα και  οι Ricciardo και Grosjean μπήκαν στα pits, με τον Hamilton να έχει αναρριχηθεί στην 14η θέση ήδη.

Στο τέλος του 5ου γύρου είχαμε ξανά αγώνα. Ο Massa πέρασε τον Alonso για την 6η θέση και πιο πίσω ο Hamilton πέρασε τον Hartley από την εξωτερική στη στροφή 6 και τον Stroll στη στροφή 1. O Ericsson ήταν το επόμενο θύμα του Βρετανού, ενώ κι ο Gasly δεν άντεξε πολύ, εμ τον Hamilton μόλις στον 9ο γύρο να βρίσκεται στη δεκάδα. Μπροστά ο Vettel ήταν περίπου 1,5 δεύτερο από τον Bottas, ενώ ο Hamilton ανέβαινε 9ος, περνώντας τον Sainz και ο Ricciardo ανέβαινε επίσης ταχύτατα. Ο Hamilton καθάρισε εύκολα και τον Hulkenberg για την 8η θέση και ρίχτηκε άμεσα στη μάχη με τον Perez. Ο Μεξικανός αμύνθηκε στην πρώτη στροφή, με τον Βρετανό να τον περνά από την εξωτερική και τον Perez να μην εγκαταλείπει, όμως στην στροφή 4 ο Hamilton κράτησε την εσωτερική και τη θέση του. Ο Ricciardo μπήκε στη δεκάδα περνώντας τον Sainz, ενώ ο Verstappen ενημέρωνε τους μηχανικούς ότι είναι ταχύτερος του Raikkonen αλλά είναι κολλημένος πίσω του. Ο Hamilton ζητούσε να μάθει για τη διαφορά του από τον Vettel στο 16ο γύρο, με τους μηχανικούς να τον ενημερώνουν ότι ήταν στα 15 δευτερόλεπτα, όμως θα πρέπει σύντομα να αρχίσει να διαχειρίζεται τα ελαστικά του. Ο Alonso ήταν σε ζώνη DRS του Massa με τον Hamilton να έχει πλησιάσει αρκετά από πίσω και να ετοιμάζεται για προσπέραση, ενώ ο Ricciardo πέρασε τον Hulkenberg για την 9η θέση.

Ο Hamilton απαλλάχθηκε εύκολα από τον Alonso κι έναν γύρο μετά κι από τον Massa, όντας πλέον 5ος, πίσω από τον Verstappen. Ο Bottas έγραφε τον ταχύτερο γύρο, ενώ η ομάδα του ζητούσε να μειώσει τη διαφορά από τον Vettel. Οι αγωνοδίκες απέδωσαν ποινή 10 δευτερολέπτων στον Grosjean για την επαφή του πρώτου γύρου με τον Ocon. Ο Hamilton ανέφερε πως τα supersoft των αντιπάλων του κρατούσαν αρκετά καλά, ενώ έγραφε ο ίδιος ταχύτερους γύρους κι ο Verstappen ανέφερε ότι πλέον δυσκολευόταν με τα ελαστικά του και η φθορά στα ελαστικά του Vettel ήταν πλέον εμφανής. Στον 28ο γύρο ο Bottas μπήκε στα pits, βάζοντας τη soft γόμα της Pirelli, βγαίνοντας 3ος, με τον Massa να ακολουθεί το παράδειγμά του και να βγαίνει 9ος. Ο Vettel κι ο Verstappen μπήκαν ένα γύρο μετά στα Pits, βάζοντας τη soft, με τον Vettel να βγαίνει οριακά μπροστά από τον Bottas κι ο Verstappen να βγαίνει 7ος. Ο Ricciardo πέρασε εντυπωσιακά τον Perez, ενώ ο Raikkonen μπήκε για τη δική του αλλαγή, βγαίνοντας άνετα μπροστά από τον Ricciardo, στην 4η θέση. Ο Verstappen με νέα ελαστικά πέρασε τον Perez, που δεν είχε μπει ακόμα στα Pits και βρέθηκε 6ος, πίσω από τον teammate του, με τον μηχανικό του Ricciardo να του ζητά να μην καθυστερήσει τον Verstappen και τον Αυστραλό να συμφωνεί και τον Ολλανδό να περνά αναίμακτα τον teammate του για την 5η θέση. Οι μηχανικοί του Raikkonen τον ενημέρωναν πως ο ρυθμός του Hamilton ήταν ακόμη αρκετά καλό κι ότι κατά πάσα πιθανότητα θα αποτελέσει απειλή για εκείνους στο τέλος του αγώνα, με τον Raikkonen να απαντά με ταχύτερο γύρο.

Στον 36ο γύρο ο Perez μπήκε στα pits για να βάλει τη soft γόμα, με τον Μεξικανό να βγαίνει στην 9η θέση. Πιο πίσω, ο Hulkenberg πέρασε τον Gasly για τη 10η θέση, με τον Sainz να πλησιάζει. Ο Alonso ζητούσε να μάθει για τη διαφορά του από τον Massa, με την ομάδα να τον ενημερώνει και για τον Perez, με τον Ισπανό να αναφέρει πως δεν τον ενδιαφέρει ο Perez γιατί κάποια στιγμή θα τον πιάσει και αναρωτιόταν αν μπορεί να πλησιάσει τον Massa. Ο Hartley κλήθηκε από την ομάδα να εγκαταλείψει, ενώ ο Hamilton ανέφερε πως έχασε χρόνο από τον Vettel, με την ομάδα να τον καθησυχάζει πως κι ο Vettel θα πρέπει να περάσει τους πιο αργούς συνδυασμούς. Στον 44ο γύρο οι Hamilton και Ricciardo μπήκαν στα pits, βάζοντας τη supersoft, με τον Βρετανό να βγαίνει 5ος, πίσω από τον Verstappen κι ο Ricciardo 8ος, πίσω από τον Alonso. Οι μηχανικοί του Hamilton του έθεσαν ως στόχο το βάθρο, με τον Βρετανό να απαντά με ταχύτερο γύρο. Ο Ricciardo πέρασε τον Alonso κι ήταν στο κυνήγι του Massa, τον οποίο πέρασε με μια εντυπωσιακή βουτιά στην πρώτη στροφή, ενώ ο Hamilton ήταν πάρα πολύ γρήγορος, γράφοντας τους ταχύτερους γύρους με διαφορά από το υπόλοιπο grid.

Ο Raikkonen πλησίαζε τον Bottas ενώ ο Hamilton μείωνε περίπου 6 δέκατα τη διαφορά στον γύρο από τον Verstappen. Ο Ολλανδός παραπονούταν για ελαστικά του, ενώ ο Alonso ήταν ξανά σε ζώνη DRS του Massa. Ο μηχανικός του Ricciardo του έλεγε πως έχει το ίδιο πρόβλημα με τον Verstappen με τα ελαστικά. Την ώρα που ο Raikkonen έγραφε έναν πολύ γρήγορο γύρο, ο Hamilton στον 59ο γύρο ήταν σε ζώνη DRS του Verstappen, με τον Vestappen να αμύνεται στην πρώτη στροφή, όμως στη στροφή 4 δεν μπορούσε να κάνει τίποτα κι έμεινε στην 5η θέση, με τον οδηγό της Mercedes να βρίσκεται πλέον 4ος και να πλησιάζει τον Raikkonen. Ο Verstappen μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη supersoft και βγαίνοντας στην 5η θέση, απ’ όπου και μπήκε. Ο μηχανικός του Bottas τον ενημέρωνε πως η Ferrari ζήτησε από τον Vettel να προστατεύσει τα ελαστικά του και του ζήτησαν αν είχε ζωή στα δικά του να τον πιέσει. Ο Hamilton βρισκόταν πλέον σε ζώνη DRS του Raikkonen, την ώρα που ο Verstappen έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και έσπασε το ρεκόρ του Montoya. Ο Hamilton κυνηγώντας τον Raikkonen είχε ένα μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή, ενώ έμεναν 5 γύροι. Στον 69ο γύρο ο Stroll είχε κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό ελαστικό, μετά από ένα ακόμη μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή. Ο Hamilton προσπαθούσε εναγωνίως να περάσει τον Raikkonen, δείχνοντας όμως ο Φινλανδός να μην είναι διατεθειμένος να υποκύψει. Πιο πίσω, οι Massa, Alonso και Perez είχαν μια εντυπωσιακή μάχη, με τους οδηγούς εν τέλει να διατηρούν τις θέσεις τους.

ΘΕΣΗΟΔΗΓΟΣΔΙΑΦΟΡΑ
1Sebastian Vettel
2Valtteri Bottas+2.762
3Kimi Raikkonen+4.600
4Lewis Hamilton+5.468
5Max Verstappen+32.940
6Daniel Ricciardo+48.691
7Felipe Massa+68.882
8Fernando Alonso+69.363
9Sergio Perez+69.500
10Nico Hulkenberg+1L
11Carlos Sainz+1L
12Pierre Gasly+1L
13Marcus Ericsson+1L
14Pascal Wehrlein+1L
15Romain Grosjean+2L
16Lance Stroll+2L
RETBrendon Hartley
RETEsteban Ocon
RETKevin Magnussen
RETStoffel Vandoorne

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm
Υπεύθυνος F1

Studying medicine, Proud to be Greek, Fan of Ferrari