Κάτω από 2 δλ. διήρκεσε το pit stop του Bottas στην Κίνα, δηλώνει η Mercedes

Η Mercedes διατείνεται πως το pit stop του Valtteri Bottas στο Grand Prix της Κίνας διήρκεσε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα, παρά τις επίσημες μετρήσεις της F1.

Στη Σαγκάη, η Mercedes έκανε το undercut να λειτουργήσει τέλεια στην περίπτωση του Bottas, αφού κατάφερε να τον βγάλει μπροστά από τον πρωτοπόρο μέχρι την ώρα των pit stop Sebastian Vettel.

Αμέσως αρκετοί στάθηκαν στο out-lap του Φινλανδού, αλλά και στο ελαφρώς πιο αργό pit stop στον Vettel, όμως ο επικεφαλής στρατηγικής της γερμανικής ομάδας, James Vowles, τόνισε πως, σύμφωνα με τις δικές τους μετρήσεις, η αλλαγή στον Bottas δεν κράτησε 2.15 δλ. (όπως αναφέρει η F1), αλλά 1.83 δλ.

Ο ίδιος δήλωσε σχετικά:

«Ήμασταν 3.3 δλ. πίσω από τον Sebastian όταν μπήκαμε στα pits, ώστε να πετύχουμε το undercut. Και μερικά πράγματα κύλησαν υπέρ μας εκείνη τη στιγμή. 

«Αρχικά, το pit stop μας ήταν εκπληκτικό. Σε αυτήν την νέα εποχή του σπορ, κάναμε pit stop σε χρόνο 1.83 δλ., σύμφωνα με το δικό μας σύστημα. Ήταν πολύ γρήγορο, αφού από το Austin το 2016 δεν κάναμε τέτοιο χρόνο, με δεδομένο ότι τότε είχαμε μικρότερα ελαστικά. 

«Έπειτα, η αλλαγή του Sebastian ήταν σχεδόν 0.9 δλ. πιο αργή, αν μετρήσει κανείς τον συνολικό χρόνο, ενώ το pit stop αυτό καθαυτό ήταν πιο αργό κατά 0.7 δλ. Επομένως, αμέσως είχαμε μαζέψει τη διαφορά.»

Και συνέχισε:

«Το out-lap του Valtteri ήταν απίστευτο. Του είπαμε συγκεκριμένα πράγματα, ώστε να καταλάβει τι έπρεπε να κάνει, και ήταν σαν να έκανε γύρο κατατακτήριων. Τα πήγε άψογα, δεν έκανε κανένα λάθος. Αυτό μας έδωσε μερικά δευτερόλεπτα.

«Τέλος, ένα ακόμα στοιχείο που βοήθησε ήταν το γεγονός ότι ο Sebastian δυσκολευόταν σημαντικά με τα ελαστικά του στο in-lap. Ήταν ακόμα σε καλή κατάσταση, αλλά μπορείτε να δείτε ότι έχασε μερικά δέκατα.

«Όλα αυτά συνηγόρησαν ώστε ο Valtteri να βρεθεί 0.7 δλ. μπροστά από τον Sebastian. Ήταν το undercut, ήταν το γρήγορο pit stop, και ο φανταστικός γύρος εξόδου από τον Valtteri.»

Πηγή: autosport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Διαβάστε το έκτο τεύχος του TotalMAG

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm
Αρχισυντάκτης

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 6 χρόνια.