Η Citroen θα πρέπει να κάνει ολική αλλαγή αν θέλει να κερδίσει το Rally Μόντε Κάρλο, όπως δήλωσε ο Kris Meeke.

Ο Ιρλανδός τερμάτισε στην 4η θέση μετά το λάθος του Esapekka Lappi στην PowerStage αλλά ένα λάθος του την πρώτη μέρα τον είχε ρίξει αρκετά πίσω στην κατάταξη. Ο ρυθμός του ήταν αρκετά πιο αργός από αυτόν των πρώτων αλλά κινήθηκε έξυπνα, και με τις εγκαταλείψεις ανέβηκε στην 4η θέση. Με την νίκη του στην PowerStage πήρε 5 επιπλέον βαθμούς και βρίσκεται έναν βαθμό πίσω από τον Ott Tanak.

«Είναι ένα εξαιρετικό ξεκίνημα στην σεζόν,» δήλωσε ο Meeke. «Ήμασταν κοντά στην δεύτερο, αλλά στην Σουηδία θα εκκινούμε τέταρτοι, κι αυτό είναι καλό.

«Αλλά μόνο στο Μόντε μπορείς μπορείς να πάρει ένα τόσο καλό αποτέλεσμα όταν δεν έχεις καθόλου ρυθμό.

«Λογικά ήμασταν το πιο αργό αυτοκίνητο εκτός από τον Bryan [Bouffier] και αυτό δεν είναι προσβολή προς αυτόν, ήταν η πρώτη του φορά με αυτό το αμάξι.

«Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο, κάποια πράγματα πρέπει να αλλάξουν τελείως αν θέλουμε κάποτε να κερδίσουμε τον αγώνα.»

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Meeke δυσκολεύτηκε με την συμπεριφορά που είχε το C3 WRC στις συνθήκες όπου η πρόσφυση δεν ήταν αρκετή:

«Θα πάρουμε τους 17 βαθμούς και θα το αφήσουμε πίσω μας. Αλλά η πραγματικότητα είναι σκληρή, δεν πρέπει να αφήσουμε αυτό το αποτέλεσμα να επισκιάσει την κάκιστη απόδοσή μας και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να γίνει ξανά αυτό στο Μόντε Κάρλο.

«Έπρεπε να κινηθούμε έξυπνα σε αυτόν τον αγώνα. Είναι βαρετό να παίζεις έξυπνα, αλλά μερικές φορές λειτουργεί – μου πήρε μόνο σχεδόν 30 χρόνια για να το καταφέρω.»

Στην Citroen δεν περίμεναν να χάσουν από την Πέμπτη τις ελπίδες που είχαν για νίκη αλλά είναι χαρούμενη με την ανάκαμψη που έκανε ο Meeke, σύμφωνα με τον Pierre Budar.

Ο Craig Breen κόλλησε στον χιόνι στην πρώτη ειδική, ενώ την επόμενη μέρα αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα και έπεσε στην 9η θέση, όπου και τερμάτισε.

«Πήραμε κάποιους βαθμούς και η τέταρτη θέση είναι καλή για τον Kris,» δήλωσε ο νέος αγωνιστικός διευθυντής της Citroen Pierre Budar.

«Δεν περιμέναμε να χάσουμε τις πιθανότητες μας από την αρχή στις δύο πρώτες ειδικές κάτι που ήταν απογοητευτικό, έτσι ήμασταν πολύ χαρούμενοι που ανέκαμψε την τελευταία μέρα.

«Κάναμε κάποιες βελτιώσεις στο set-up για το χιόνι και την βρεγμένη άσφαλτο, αλλά η αίσθηση του Kris ήταν πολύ καλύτερη στο στεγνό – έχουμε δουλειά να κάνουμε για τις συνθήκες που η πρόσφυση δεν είναι τόσο μεγάλη.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.