Ο επικεφαλής της Ford Motorsport, Mark Rushbrook, ξεκαθάρισε πως η αμερικανική εταιρεία αποκλείει το ενδεχόμενο εμπλοκής της με τη Formula 1 όσο τα έξοδα είναι τόσο υψηλά.

Το 2021 αναμένεται να γίνουν οι μεγαλύτερες αλλαγές στην F1, όχι μόνο σε αγωνιστικό, αλλά και σε οργανωτικό και οικονομικό επίπεδο.

Οι νέες μονάδες ισχύος θα συνοδεύονται -πιθανότατα- κι από μία σειρά αλλαγών στα έξοδα των κατασκευαστών, με στόχο την προσέλκυση νέων εταιρειών στο σπορ.

Σε αυτό κάλεσμα έχει ήδη ανταποκριθεί η Aston Martin, ενώ έντονα φημολογείται πως θέλει να ασχοληθεί κι η Porsche.

Παρόλα αυτά, δεν ισχύει και το ίδιο για τη Ford, η οποία θα σκεφτόταν να προχωρήσει προς αυτήν την κατεύθυνση μόνο αν μειωθούν τα κόστη.

«Η υβριδική δύναμη θα είναι κομμάτι της Ford για πολύ καιρό, ειδικά αν μειωθούν τα κόστη,» δήλωσε ο Rushbrook στο Autocar. «Η μείωση των εξόδων στην F1 είναι κάτι το σχετικό. Αν βάλεις όριο σε έναν τομέα, οι κατασκευαστές θα ξοδεύουν χρήματα κάπου άλλου.»

Φυσικά, κύριο μέλημα της Ford στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι το WRC, εκεί όπου από φέτος γυρνά, με την επωνυμία της να επιστρέφει μετά από 5 χρόνια:

«Ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με το WRC, τώρα πια έχουμε εμπλακεί ακόμη περισσότερο τόσο οικονομικά, όσο και τεχνολογικά. Για το 2018, μπορούμε να βοηθήσουμε αναλύοντας περισσότερο τον κινητήρα και εξετάζοντας τη λειτουργία του ώστε να βελτιώσουμε την απόδοσή του. 

«Μεγάλο μέρος του hardware που χρησιμοποιούμε στο WRC μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα επιβατικά αυτοκίνητα. Επομένως, το γεγονός ότι τον δοκιμάζουμε [σ.σ. τον κινητήρα] σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τον αναγκάζει να ξεπερνά τα επίπεδα που θα έφτανε ένα συμβατικό αμάξι. Αυτό μας παρέχει πολύ χρήσιμα δεδομένα.»

Πηγή: motorsportweek.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 5 χρόνια.