Ο Kubica επιβεβαιώνει πως είχε υπογράψει με τη Ferrari για το 2012

Ο Robert Kubica επιβεβαιώνει τις φήμες που κυκλοφορούσαν για χρόνια στο grid, δηλώνοντας πως είχε υπογράψει τη μετακίνησή του στη Ferrari για το 2012.

Ο Πολωνός είχε συμφωνήσει με τον τότε επικεφαλής της Ferrari, Stefano Domenicali και είχε υπογράψει συμβόλαιο με την Ιταλική ομάδα για να πλαισιώσει τον Fernando Alonso.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ερωτώμενος από τον Tom Clarkson αν θα ήταν όντως ο teammate του Alonso το 2012, ο Kubica απάντησε: «Ναι», για να προσθέσει «Ο πρώτος στόχος είναι να μπεις στην F1. Ο δεύτερος είναι να καθιερωθείς στην F1, να έχεις καλή αξία, καλή φήμη, που είναι πιο δύσκολο από το να μπεις.

«Ο τρίτος είναι να κερδίσεις ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα ή να γίνεις οδηγός της Ferrari. Δεν κέρδισα κάποιο πρωτάθλημα και στο τέλος δεν έγινα οδηγός της Ferrari αλλά ήμουν πολύ κοντά».

Ο Kubica ανέφερε πως είχε περάσει από το μυαλό του να μην λάβει μέρος στο Rally της Ανδόρας, όπου είχε το ατύχημα που έβαλε την καριέρα του στον πάγο και τη ζωή του σε κίνδυνο, όμως ο σεβασμός προς τους διοργανωτές και το γεγονός ότι η ομάδα που θα οδηγούσε το 2012 δεν θα επέτρεπε να οδηγήσει σε Rally τον έκαναν τελικά να αγωνιστεί.

Συγκεκριμένα, ο πρώην οδηγός της Renault, θεωρούσε πως το Rally θα μπορούσε να τον βοηθήσει να γίνει πιο πλήρης οδηγός και να βρει περισσότερη απόδοση, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν ήμουν χαρούμενος να είμαι όσο καλός ήμουν. Χρειαζόμουν περισσότερα. Πίστευα ότι το Rally θα μου τα έδινε. Και το έκανε. Το πρόβλημα είναι ότι το τίμημα που πλήρωσα ήταν πολύ υψηλό».

Τέλος, ο Πολωνός δηλώνει πως το ότι θα έχασε την ευκαιρία του να οδηγήσει για τη Scuderia, έκανε τη μακρόχρονη πορεία της ανάρρωσής του ακόμη πιο δύσκολη.

«Η ανάρρωσή μου ήταν τόσο δύσκολη από μόνη της, που τους πρώτους 16 με 18 μήνες δεν με ενοχλούσε. Μαχόμουν, συγκεντρωνόμουν στην ανάρρωση, βίωνα μια δύσκολη περίοδο. Όσο περνούσε ο καιρός, τόσο πιο δύσκολο γινόταν, γιατί η ελπίδα πως τα πράγματα θα μπορούσαν να διορθωθούν απομακρυνόταν.

«Υπήρχαν περίοδοι που ανάρρωνα εξαιρετικά καλά και υπήρχαν μήνες που τα χειρουργεία δεν πήγαιναν καλά και πήγαινα πίσω έξι μήνες, αντί να βελτιώνομαι. Ήταν επίπονο να μην αγωνίζομαι στην F1, αλλά ήταν πιο επίπονο γιατί ήξερα ότι δε θα οδηγήσω για τη Ferrari».

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

Διαβάστε το έκτο τεύχος του TotalMAG

About The Author

mm
Υπεύθυνος F1

Studying medicine, Proud to be Greek, Fan of Ferrari