Περήφανος ο Crutchlow για τη φετινή του χρονιά

Ο Cal Crutchlow ανέφερε ότι μπορεί να είναι «υπερήφανος» για ότι πέτυχε ο ίδιος και η ομάδα του, LCR Honda, αυτή τη χρονιά, παρόλο που τελείωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις με πτώση στη Βαλένθια.

Ο Βρετανός, ο οποίος κέρδισε τις πρώτες δύο νίκες της καριέρας του σε Brno και Phillip Island, τερμάτισε 7ος στην τελική κατάταξη ως ο κορυφαίος δορυφορικός αναβάτης του 2016, μόλις 14 βαθμούς μακριά από τον εργοστασιακό αναβάτη της Honda, Dani Pedrosa.

Έχοντας συλλέξει 100 βαθμούς στους έξι αγώνες ως και την δεύτερη νίκη του, ο Crutchlow απέτυχε να μαζέψει επιπλέον βαθμούς στους τελευταίους δύο αγώνες της χρονιάς σε Μαλαισία και Ισπανία, έχοντας πτώση από την ένατη θέση την Κυριακή.

Εκτός αυτού, ο αναβάτης από το Coventry επιμένει ότι μπορεί να έχει το κεφάλι του ψηλά μετά από την έκτη χρονιά του στο MotoGP, με μια μοτοσυκλέτα η οποία όπως αναφέρει ακόμη, είναι κατώτερη από κάποιες άλλες, δορυφορικών ομάδων.

«Δεν ήθελα να τελειώσω τη χρονιά μου έτσι, όμως είμαι περήφανος για τη χρονιά μου,» ανέφερε ο Crutchlow μετά τον αγώνα της Βαλένθια.

«Δύο νίκες – μία στο βρεγμένο, μία στο στεγνό – πρέπει να πάρουμε πολλά θετικά από αυτό, επειδή πολλοί από τους εργοστασιακούς αναβάτες είχαν μόνο μία νίκη.

«Υπήρξαν πολλοί αγώνες φέτος όπου ήμουν σε θέση να παλέψω με τους εργοστασιακούς αναβάτες, και οι άλλοι δορυφορικοί αναβάτες δεν πάλεψαν με τους μπροστά καθόλου.

«Έτσι πρέπει να πάρουμε έπαινο για αυτό, με ένα πακέτο το οποίο δεν πιστεύω ότι είναι όσο καλό όσο κάποιων άλλων δορυφορικών ομάδων. Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για το ότι ήμασταν ανταγωνιστικοί [σχεδόν] σε κάθε αγώνα.

«Κάποιοι από τους αναβάτες που ήταν ταχύτεροι από μένα [στη Βαλένθια] δεν ήταν πουθενά σε κάποιους άλλους αγώνες.»

Εξηγώντας την πτώση του στη Βαλένθια, ο Crutchlow εξήγησε ότι μέρος του προβλήματος ήταν η συγκέντρωσή του στην πίεση του εμπρός ελαστικού του που είχε τη σκληρότερη γόμα, η οποία κατέρρευσe όταν τέθηκε στο «κυνήγι» του Andrea Dovizioso.

 

«Δεν ένιωθα άνετα όλο το Σαββατοκύριακο,» παραδέχθηκε. «Πίστευα ότι είχα καλό ρυθμό, ένιωθα ότι έχω ρυθμό για την πρώτη εξάδα, στον αγώνα όμως έγινε ξεκάθαρο αμέσως ότι δεν μπορούσα να πιέσω.

«Έτρεξα με το νέο εμπρός, σκληρότερο ελαστικό, και ήταν σκέτη απογοήτευση από την εκκίνηση του αγώνα. Δεν μπορούσα να πάω με τους άλλους αναβάτες.

«Όταν καταστάλαξα σε έναν ρυθμό ήταν μια χαρά, ήμουν άνετος, μπορούσα όμως να οδηγήσω μόνο χωρίς άλλους. Έκανα λάθη, επειδή δεν μπορούσα να φρενάρω, και χάναμε και σε επιτάχυνση.

«Έβλεπα ότι πιάναμε τον Dovi, έτσι σκέφτηκα ότι ίσως να μπορούσαμε να τελειώσουμε [τον αγώνα] εκεί, καθώς οι άλλοι [τα αδέλφια Espargaro] το έκαναν. Όμως έκανα ένα λάθος μπαίνοντας στην τελευταία στροφή.

«Το εμπρός ελαστικό ήταν υπερ-πιεσμένο, περισσότερο από ότι το πιέσαμε όλο το Σαββατοκύριακο.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Δοκιμές Βαλένθια - 1η Ημέρα - 1-2 η Yamaha, με τον Vinales στη σέλα της M1

Next Article

Εκτός McLaren ο Ron Dennis - «Ψευδή στοιχεία» πιστεύει πως τον ώθησαν σε αποχώρηση

Related Posts