Rally Γερμανίας - 2η Μέρα - 2ο Loop: Μπροστά ο Tanak, μικρές οι διαφορές

Ο Ott Tanak συνεχίζει στην πρώτη θέση της κατάταξης του Rally Γερμανίας αλλά δεν κατάφερε να ανοίξει την διαφορά από τον δεύτερο Sebastien Ogier, ο οποίος πήρε μία ανάσα από τον Thierry Neuville.

Η επιλογή ελαστικών για το απογευματινό loop της δεύτερη ημέρας του Rally Γερμανίας ήταν αρκετά πιο απλή για όλους τους οδηγούς, αφού και οι 11 επέλεξαν 5 σκληρά ελαστικά της Michelin. Παρά τα αρκετά σύννεφα που ήταν μαζεμένα πάνω από τις ειδικές δεν έβρεξε. Στο δεύτερο πέρασμα των σημερινών οδηγών όλοι οι οδηγοί σημείωναν καλύτερους χρόνους, πιο κοντά ο ένας στον άλλο, κάτι που βοήθησε τις διαφορές να μείνουν μικρές, αλλά και να υπάρξουν αρκετές αλλαγές στην κατάταξη.

Ο Εσθονός δεν κατάφερε να ανοίξει την διαφορά από τον Ogier, ο οποίος κινήθηκε σε εφάμιλλο ρυθμό με τον οδηγό της Toyota.

Ο Neuville δεν μπόρεσε να βελτιώσει τον ρυθμό και έπεσε λίγο πίσω στην μάχη για τις θέσεις του βάθρου.

Μάχη για την 4η θέση δίνουν οι Elfyn Evans και Jari-Matti Latvala, οι οποίοι σημείωσαν αρκετά ανταγωνιστικούς χρόνους, με τον Ουαλό να είναι μόλις 1 δευτερόλεπτο μπροστά από τον Φινλανδό. Ο οδηγός της M-Sport κατάφερε να ανέβει τρεις θέσεις στο απογευματινό loop.

Λίγα δευτερόλεπτα πίσω τους βρίσκονται οι Dani Sordo και Esapekka Lappi, που είδαν τους Evans και Latvala να τους περνούν στην γενική κατάταξη. Ο Ισπανός έχει προβάδισμα μόλις 1 δέκατο από τον Φινλανδό της Toyota, που έχασε τρεις θέσεις σε σύγκριση με το που βρισκόταν στα μισά της μέρας.

Ο Craig Breen κέρδισε μία θέση από τον Andreas Mikkelsen που προσπαθεί να προσαρμόσει το οδηγικό του στυλ στις απαιτήσεις του Hyundai i20 Coupe WRC. Ο Ιρλανδός δεν κατάφερε να βρει τον ρυθμό που ήθελε αλλά παραμένει αισιόδοξος για αύριο.

Μία θέση κέρδισε και ο Teemu Suninen, ανεβαίνοντας στην 10η, αφού ο Mads Ostberg αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του C3 WRC. Οι μηχανικοί της Citroen στο μεσημεριανό service έκαναν λάθος την επανατοποθέτηση του εμπρός προφυλακτήρα με αποτέλεσμα να μην ψύχεται σωστά ο αισθητήρας στην εισαγωγή αέρα, με τον κινητήρα να μπαίνει σε «safe mode» χάνοντας δύναμη.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘέσηΠλήρωμαΧρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο
1Ott Tanak/Martin Jarveoja59:22.6
2Sebastien Ogier/Julien Ingrassia+12.3
3Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul+15.1
7Elfyn Evans/Daniel Barritt+10.4
6Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila+1.0
5Dani Sordo/Carlos del Barrio+3.9
4Esapekka Lappi/Janne Ferm+0.1
9Craig Breen/Scott Martin+15.2
8Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger+1.0
11Teemu Suninen/Mikko Markkula+22.4
10Mads Ostberg/Torstein Eriksen+6.7

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα εδώ.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

Διαβάστε το έκτο τεύχος του TotalMAG

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.