Θα ήταν ρίσκο να μην αλλάξουν τα ελαστικά, δηλώνει ο Isola

Ο επικεφαλής της Pirelli για την F1, Mario Isola, δήλωσε ότι αν δεν γινόταν η αλλαγή των ελαστικών στο Ισπανικό Grand Prix ο αγώνας θα ήταν «λοταρία».

Η Pirelli έφερε νέα ελαστικά στο Ισπανικό GP, στα οποία το πέλμα ήταν κατά 4 χιλιοστά πιο λεπτό σε σχέση με αυτά που ξεκίνησαν την σεζόν.

Τα προηγούμενα ελαστικά αντιμετώπιζαν μεγάλο πρόβλημα με τη φθορά, ειδικά με την νέα άσφαλτο και τα υψηλά φορτία που δέχονταν στην πίστα του Montmelo. Αυτά τα ελαστικά θα χρησιμοποιηθούν και στο Γαλλικό αλλά και στο Βρετανικό GP.

«Αν έχεις αρκετό blistering σε όλα ή τα περισσότερα μονοθέσια γίνεται λοταρία και όχι αγώνας,» δήλωσε ο Isola.

«Δεν είναι η σωστή προσέγγιση και εμείς, ως μόνος προμηθευτής, πρέπει να κατασκευάζουμε το ίδιο προϊόν σε όλους το οποίο είναι ασφαλές, το οποίο είναι κατάλληλο για τις πίστες. Δεν νομίζω ότι οι μικρές αλλαγές στο πάχος του πέλματος του ελαστικού άλλαξαν την ισορροπία και την απόδοση των μονοθεσίων.»

Κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών είχε παρατηρηθεί ότι υπήρχε αρκετό blistering, όμως η Pirelli έπρεπε να περιμένει μέχρι και την Μελβούρνη για να μάθει τι ακριβώς συμβαίνει.

Έτσι μετά το πρώτο GP της χρονιάς, οι Ιταλοί αποφάσισαν να αλλάξουν το πάχος του πέλματος:

«Ερευνήσαμε τον λόγο που υπήρχε τόσο blistering, και για να εξασφαλίσουμε ότι η επιφάνεια της ασφάλτου θα παίξει τον καθοριστικό ρόλο και όχι τα νέα μονοθέσια ή τα νέα ελαστικά έπρεπε να περιμένουμε μέχρι την Μελβούρνη.

«Μόλις το επιβεβαιώσαμε αυτό στην Μελβούρνη όλα επέστρεψαν στο κανονικό τους, εγώ προσωπικά επικοινώνησα με τις ομάδες για να ζητήσω την άποψη τους και μάζεψα όλες τις διαφορετικές απόψεις.

«Μετά από αυτό, είχαμε μία συνδιάσκεψη στην Pirelli, όπου εκτιμήσαμε τα πάντα και μετά ετοιμάσαμε την αναφορά μας για την FIA όπου αναφέραμε τον λόγο που ζητάμε να γίνει αυτή η αλλαγή.»

Με αυτή την αλλαγή στα ελαστικά, πολλοί μίλησαν για εύνοια της Pirelli προς ορισμένες ομάδες, με τον Isola να απαντά: «Δεν θα κάναμε ποτέ κάτι τέτοιο. Δουλεύουμε μαζί με τις μεγάλες κατασκευάστριες και πέρα από την F1, γιατί να δώσουμε προβάδισμα σε μία;»

Πηγή: Motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Διαβάστε το έκτο τεύχος του TotalMAG

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.