Ο Sebastian Vettel δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα του στο Grand Prix της Κίνας, ενώ τόνισε ότι το συμβάν που είχε με τον Verstappen δεν χρειάζεται παραπάνω διερεύνηση.

Ο Vettel είχε ένα κάκιστο αποτέλεσμα στη Σαγκάη, καθώς μετά το συμβάν με τον Max Verstappen, λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα έχασε τον ρυθμό του και τελικά τερμάτισε στην 8η θέση.

Ο Γερμανός ήταν αρκετά απογοητευμένος από τον αγώνα, αλλά δεν θέλησε να αποδώσει παράπανω ευθύνες στον αντίπαλο του. Πιο συγκεκριμένα ο Vettel ανέφερε:

«Δεν έχω πολλά παραπάνω να πω. Μετά το τέλος του αγώνα ήρθε κατευθείαν και απολογήθηκε για το λάθος του. Νομίζω πως ξέρει ότι έκανε λάθος, δεν χρειάζεται κάποιον να του το υπενθυμίσει.

«Προφανώς ήταν μια δύσκολη στιγμή, κατέστρεψε τους αγώνες μας. Αλλά ήταν δύσκολο να φρενάρει σωστά στην φουρκέτα. Είχε άνεμο από πίσω και τον δυσχέρανε στο να φρενάρει όπως ήθελε.

«Δεν επρόκειτο να αντισταθώ πολύ, ήξερα ότι θα με περνούσε αργά ή γρήγορα όπως έκανε ο Daniel. Του έδωσα χώρο, όπως φαίνεται και στις εικόνες, σε περίπτωση που δεν φρέναρε σωστά. Περίμενα να έρθει από την εσωτερική όμως δεν ήρθε.

«Προφανώς έκανε μεγαλύτερο λάθος απ’ότι περίμενα. Μπορείς να υπολογίσεις εάν θα κάνει λάθος αυτός που είναι από πίσω σου, όμως δεν γίνεται να το κάνεις κάθε φορά σωστά και σήμερα δεν έγινε σωστά. Είναι από τις περιπτώσεις που μπορεί να συμβεί σε κάθε αγώνα.

«Στην τελική ήμασταν κι οι 2 τυχεροί που μπορέσαμε να συνεχίσουμε τον αγώνα, παρότι καταστράφηκε και για τους 2 μας. Δεν χρειάζεται να τον χαρακτηρίσω κάπως. Είμαστε καλά.»

«Ήμασταν άτυχοι με το Safety Car»

O Vettel αναφέρθηκε και στο τελικό αποτέλεσμα, το οποίο για τον ίδιο διαμορφώθηκε από την παρουσία του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και την αδυναμία του ίδιου να μπει στα pits εγκαίρως:

«Το σημείο που βγήκε το SC ήταν πολύ κακό για τον Valtteri και για μένα γιατί δεν είχαμε καμία ευκαιρία να αντιδράσουμε. Κι ο αγώνας δεν είχε παγώσει ως συνήθως. Το SC βγήκε αμέσως μπροστά μας, οπότε πρακτικά ήμασταν πίσω από αυτοί και δεν είχαμε την ευκαιρία να μπούμε στα pits.

«Νομίζω το ίδιο είχε γίνει και στην Ουγγαρία το 2014, είχα βρεθεί σε μια παρόμοια κατάσταση καθώς οι πρωτοπόροι είχαν κολλήσει πίσω από το SC μετά την έξοδο από τα pits. Καταλαβαίνω πως εάν γίνει κάτι και πρέπει να αντιδράσεις άμεσα, δεν μπορείς να ξέρεις που είναι τα υπόλοιπα μονοθέσιο.

«Όμως είχαμε δύο γύρους με θραύσματα στην πίστα και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βγήκε νωρίτερα το SC, όπου όλοι θα είχαμε την ευκαιρία να μπούμε στα pits. Ήταν σωστό που βγήκε, γιατί δεν γινόταν οι άνθρωποι της πίστας να καθαρίσουν τόσα κομμάτια μέσα σε 2 λεπτά.

«Απλά προσωπικά πιστεύω πως δεν ήταν σωστό να βγει το SC όταν πρόκειται να αλλάξει το αποτέλεσμα του αγώνα.»

Διαβάστε το τρίτο τεύχος του TotalMAG

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

Υπεύθυνος MotoGP

Τις ημέρες, είμαι φοιτητής στα Ψηφιακά Συστήματα του Πανεπιστήμιου Πειραιά. Τις νύχτες ίσως θα βλέπω κάποιο σπορ ή κάποια σειρά στην τηλεόραση. Τις ημέρες και τις νύχτες, παρακοουθώ τα όσα γίνονται σε 2 ή 4 τροχούς.