Caterham F1 Team | Προετοιμασία για το Grand Prix Κίνας

Γενικά στοιχεία αγώνα
Γύροι αγώνα: 56
Θερμοκρασία Αέρα / Πίστας (°C): 19 / 27
Υψόμετρο Pitlane (m): 38
Ατμοσφαιρική πίεση (HPa): 1022
Υγρασία (%): 35
Ταχύτητα ανέμου (kph): NNW 25

 

Χρόνοι
Δοκιμαστικά 2011
P1: 1:33.706 (VET Q3)
P2: 1:34.421 (BUT Q3)
P3: 1:34.463 (HAM Q3)
Κορυφαία Caterham (Lotus): P19 1.37.894 (KOV Q1)
Απόσταση Caterham (Lotus) απ την κορυφή του Q1: +2.622 (102.7%)

 

Αγώνας 2011
P1: HAM (1:40.415) L48
P2: VET (1:41.321) L47
P3: WEB (1:38.993) L42
Κορυφαία Caterham (Lotus) και ταχύτερος γύρος: P16 KOV (1:42.672) L45
Απόσταση Caterham (Lotus) απ τον ταχύτερο γύρο του αγώνα: +3.679 (103.7%)

 

Γρήγορη περιγραφή αγώνα
– Δύσκολο το προσπέρασμα
– Μικρή φθορά φρένων στον αγώνα
– Τα Kerbs δεν είναι παράγοντας δυσκολίας
– Ο αέρας επηρεάζει σημαντικά, τον δεύτερο τομέα της πίστας, το γρήγορο τμήμα της πίστας καθώς και την τελική ταχύτητα των μονοθεσίων
– Προβλήματα υπερστροφής στις στροφές 6 και 14, και υποστροφής στις 7 και 8
– Η 1η ταχύτητα χρησιμοποιείται συνήθως στην στροφή 6

 

Ιδιαιτερότητες πίστας
Ομαλότητα πίστας: καλή
Πιθανότητα προσπεράσματος: χαμηλή
Kerbs: μαλακά
Πίεση κινητήρα: μέση
Πίεση κιβωτίου: μέση
Ιστορία αυτοκινήτου ασφαλείας: 2011 – κανένα, 2010 – δυο (1-3 & 22-25), 2009 – εκκίνηση αγώνα (βροχή)
Επίπεδα πρόσφυσης κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου: μέση / υψηλή
Αεροδυναμικές ρυθμίσεις: υψηλές
Φθορά φρένων: χαμηλή
Ανάγκη ψύξης φρένων: μεσαία

 

Δηλώσεις

Heikki Kovalainen: «Μετά την Αυστραλία και την Μαλαισία, τώρα ακολουθούν δυο ακόμα συνεχόμενοι αγώνες, αυτή τη φορά σε Κίνα και Μπαχρέιν. Θα κοιτάξουμε το Μπαχρέιν την επόμενη εβδομάδα οπότε για τώρα εστιάζουμε στην Κίνα. Πήγα στο Άμπου Ντάμπι, αφότου έφυγα απ την Μαλαισία, και έμεινα με τους γονείς της φίλης μου Catherine ώστε να μπορώ να συνεχίσω την προετοιμασία μου και να αποφύγω το jetlag απ την επιστροφή στην Ευρώπη. Αισθάνομαι πολύ καλά, στο 100% μετά την Μαλαισία και θέλω να επιστρέψω στην πίστα».
«Επιστρέφοντας στα της Σαγκάη, είναι μια απ τις πιο όμορφες σύγχρονες πίστες. Είναι ένα μίγμα στροφών χαμηλής και μεσαίας ταχύτητας, μια πολύ μεγάλη ευθεία με μια στενή στροφή στο τέλος της, που προσφέρει ένα καλό σημείο προσπεράσματος, και ένα ζευγάρι των σφιχτών κομματιών που ποτέ δεν νιώθετε σαν να έχετε απόλυτο setup. Δεν είναι πάρα πολύ δύσκολη πίστα για τα φρένα, αλλά πρέπει να είναι το αυτοκίνητο σταθερό κατά το φρενάρισμα, έτσι ώστε να μπορεί πραγματικά να επιτεθεί σε κάθε ζώνη φρεναρίσματος, και θα πρέπει να έχετε καλή πρόσφυση στην έξοδο αργών στροφών για να είσαι σε θέση να πιέσεις τα αυτοκίνητα μπροστά στον υπόλοιπο γύρο. Το κομμάτι κλειδί είναι ίσως στις στροφές 11, 12 και 13 – βεβαιωθείτε ότι φρενάρετε σωστά στην στροφή 11, ώστε να μπορείτε να μεταφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερη ταχύτητα μέσα από τις στροφές 12 και 13 αλλά και στην ευθεία. Κάντε τα αυτά σωστά και δώσετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να παλέψετε για το προσπέρασμα στο τέλος της ευθείας»

 

Vitaly Petrov: «Μόλις τελείωσε ο αγώνας της Μαλαισίας γύρισα στην Ρωσία για λίγες μέρες στο σπίτι πριν ξεκινήσω για την Κίνα. Έκανα λίγη προπόνηση, βρέθηκα με τους φίλους και την οικογένειά μου και βρέθηκα με τον Andrei Arshavin για να τον βοηθήσω στην παρουσίαση των νέων ποδοσφαιρικών παπουτσιών Nike Mercurial Vapour VIII. Είμαι μεγάλος οπαδός του ποδοσφαίρου και είναι πάντα ωραία να τα λέμε με τον Andrei. Έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν με την Arsenal και ξέρω ότι αυτός και ολόκληρη η ρωσική ομάδα ανυπομονούν για το Euro 2012, τον Ιούνιο. Πρέπει να σιγουρευτώ ότι θα βρω χρόνο να παρακολουθήσω μερικά παιχνίδια, ενώ θα είμαστε σε αγώνες – ο αγώνας του Καναδά συμπίπτει με το πρώτο παιχνίδι της Ρωσίας έτσι θα έχω μια κουβέντα με τα παιδιά της πληροφορικής για να δούμε αν μπορούν να με βοηθήσουν να το παρακολουθήσω!»
«Τώρα για την Κίνα. Έχω βαθμολογηθεί τα τελευταία δύο χρόνια στη Σαγκάη και θα ήταν υπέροχο να το επαναλάβω το 2012 με την Caterham. Υποψιάζομαι ότι μπορεί να είναι λίγο πολύ νωρίς στη σεζόν για εμάς να πάρουμε πόντους στην Κίνα. Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη πίστα οδήγησης, δεν είναι πολύ τεχνική, αλλά σίγουρα πρέπει να οδηγήσεις σωστά, στο στενό τμήμα από στροφές 1 έως 4, και το ίδιο από τις 11 έως 13, καθώς κατευθύνεσαι στην ευθεία. Μπορείς να κερδίσεις ή να χάσεις αρκετό χρόνο και στις δύο αυτές περιπτώσεις και αυτό σημαίνει όταν στηθεί το αυτοκίνητο να έχει σωστή ισορροπία μεταξύ των υψηλής ταχύτητας στροφών μέχρι την στροφή 14, που σημαίνει λιγότερη αντίσταση, και τις πιο αργές στροφές στους τομείς ένα και τρία, οι οποίες χρειάζονται πολύ περισσότερη κάθετη δύναμη».

 

Mark Smith, Τεχνικός διευθυντής: «Καθώς οδεύουμε προς Σαγκάη για τον τρίτο αγώνα του 2012, γνωρίζουμε ότι έχουμε ακόμη κάποια περιθώρια δουλειάς για να πάρουμε το καλύτερο δυνατό από το αυτοκίνητο και τα ελαστικά τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές, όσο και στον αγώνα. Δουλεύουμε για την κάθε λεπτομέρεια από την επιστροφή από τη Μαλαισία και έχουμε μια σειρά από σχέδια στην διάθεση μας να μας βοηθήσουν όταν φτάσουμε στην πίστα της Σαγκάη».
«Οι θερμοκρασίες στην Κίνα είναι πάντα πολύ χαμηλότερα από τον τελευταίο αγώνα στην Μαλαισία, αν και δεν θα ήταν έκπληξη να δούμε βροχή σε κάποιο στάδιο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ο σχεδιασμός της πίστας κάνει το προσπέρασμα αρκετά δύσκολο γι ‘αυτό θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο μας βοηθά το KERS, τώρα που το έχουμε εδώ για πρώτη φορά, μαζί με το DRS».
«Η επιφάνεια της πίστας είναι σχετικά ομαλή και τα kerbs δεν είναι γενικά θέμα στην Κίνα, έτσι θα πάρουμε αυτούς τους παράγοντες υπόψη όταν σχεδιάζουμε τις βέλτιστες ρυθμίσεις για το Σαββατοκύριακο. Δεν έχουμε τρέξει ένα στεγνό αγώνα το 2012 για ολόκληρο Grand Prix το οποίο σημαίνει ότι έχουμε περιορισμένες πληροφορίες ελαστικών για το Κινέζικο Grand Prix. Αυτό δίνει μέγιστη σημασία στα προγράμματα δοκιμών που θα τρέξουμε κατά τα FP1 και FP2 και δίνει στους μηχανικούς πολλή δουλειά να κάνουν την Παρασκευή το βράδυ».
“Θα τρέξουμε τα μονοθέσια με ρυθμίσεις υψηλής αεροδυναμικής δύναμης, ενώ έχουμε βελτιώσεις του αμαξώματος που απευθύνονται στο αυξημένο φορτίο και την αποτελεσματικότερη ψύξη, λαμβάνοντας υπόψη τις χαμηλότερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος, που θα δούμε στην Σαγκάη. Η Κίνα δεν είναι ιδιαίτερα σκληρή στα φρένα, αλλά έχουμε επίσης φέρει βελτιώσεις και σε αυτόν τον τομέα».

 

Tony Fernandes, Διευθυντής ομάδας: Ενώ η αγωνιστική ομάδα είχε όπως πολύ καλά άξιζε μερικές εβδομάδες ξεκούρασης από το τέλος του αγώνα της Μαλαισίας, ο ρυθμός εργασίας στο εργοστάσιο έχει ενταθεί καθώς συνεχίζουμε τον αγώνα για την πορεία ανάπτυξης. Τέτοια στιγμή πέρυσι θέλαμε να φέρουμε ενημερώσεις σε κάθε αγώνα, αλλά δεν ήμασταν σε μια οικονομική ή υλικοτεχνική θέση να το πράξουμε. Φέτος μπορούμε να κάνουμε ακριβώς αυτό, και αυτό είναι άλλο ένα σημάδι ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση».
«Πριν από την Αυστραλία και τη Μαλαισία είχαμε μια αρκετά σαφή ιδέα για το που θα είμαστε σε σχέση με τις άλλες ομάδες γύρω μας, και οι επιδόσεις που είδαμε επιβεβαίωσαν το τι πρέπει να κάνουμε για να γεφυρώσουμε το χάσμα με τα αυτοκίνητα μπροστά. Κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών σαββατοκύριακων θα πρέπει να δούμε την βελτίωση του ρυθμού μας στις κατατακτήριες δοκιμές, και να μπορούμε να εργαστούμε πιο αποτελεσματικά για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των ελαστικών σε όλο το σαββατοκύριακο. Πίσω στο εργοστάσιο το κύριο βάρος για εμάς είναι η βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης των αυτοκινήτων. Αυτό είναι που θα μας δώσει την ευκαιρία να παλέψουμε για να κερδίσουμε βαθμούς, και το γεγονός ότι μπορούμε τώρα να κατευθυνθούμε προς τους επόμενους δύο αγώνες με το είδος των αναβαθμίσεων που θα μπορούσαμε μόνο να ονειρευτούμε την προηγούμενη χρονιά και αυτό είναι ένα πολύ ενθαρρυντικό σημάδι, που δείχνει το πόσο σκληρά όλη η ομάδα προσπαθεί να μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους στόχους μας».

 

κλείνοντας παρακολουθείστε ένα βίντεο της ομάδας με εικόνες απ την Μαλαισία:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify