Ο αγώνας τελέστηκε με τις καλύτερες συνθήκες, ύστερα από την καταρρακτώδη βροχή του Σαββάτου, που δεν βοήθησε τους οδηγούς που συμμετείχαν να πραγματοποιήσουν σωστές δοκιμές. Παρ όλα αυτά οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, μετά το τέλος του Παν. Πρωτ. Ταχύτητας και ο αγώνας του GTCC άρχισε με μία μικρή καθυστέρηση.
Συμμετείχαν 73 οδηγοί από 16 Clubs και 17 πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί.
Πρώτη κατηγορία που άνοιξε την φετινή αγωνιστική χρονιά ήταν η SALOON με 7 συμμετοχές, 4 στα χωρίς turbo και 3 με turbo.
Νικητής στα αυτοκίνητα χωρίς turbo ήταν ο Λουκάς Τζιβελέκης με Citroen AX, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 05:29.644 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:03.856, στην 2η θέση ακολούθησε ο Σάββας Γιαννακόγλου με Renault Clio από το Club SHEEPS AND DOGS
με συνολικό χρόνο 05:34.958, ενώ την 3η θέση κατέλαβε ο Ορέστης Μέντζος με Citroen Saxo VTS, από το Club SUBAMANIACS, με συνολικό χρόνο 05:48.323.
Στα αυτοκίνητα με turbo νικητής ήταν ο Δημήτρης Μήτσιας με NISSAN SILVIA, από την ΑΛ Τρίπολης, με συνολικό χρόνο 05:23.647, από τους ανερχόμενους οδηγούς του GTCC που συμμετέχει πλέον και στην Formula Saloon του Παν. Πρωτ Ταχύτητας κερδίζοντας στον πρώτο του αγώνα την 2η θέση, ακολούθησε στην 2η θέση Ντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3 turbo, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 05:34.958, ενώ ο 3ος της κατηγορίας Δημήτρης Τσαντήλας με Pegeuot 106 turbo, από την ΑΛ Τρίπολης, εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη.
Ακολούθησε η Κατηγορία Α με 4 συμμετοχές και νικητή τον Κώστα Πότσιο με VW Golf, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 03:46.679, στην 2η θέση βρέθηκε ο Γιώργος Ανδριανόπουλος με Ford Sierra Cosworth, από το Club SUBAMANIACS και με συνολικό χρόνο 03:58.154, ο οποίος πραγματοποίησε και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 1:14.221, ενώ στην 3η θέση ήταν ο Στέλιος Γελαδάκης με Ford Escort MKII turbo, από το Club DGH, με συνολικό χρόνο 03:58.768.
Ακολούθησε η νεοεμφανιζόμενη Κατηγορία Α+ με 3 συμμετοχές και νικητή τον Σπύρο Πάνια με Subaru Impreza Sti από το Club SUBAMANIACS και με συνολικό χρόνο 03:49.310, πραγματοποιώντας και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 1:15.670, στην 2η θέση βρέθηκε ο Νίκος Τσιρώνης με Ford Focus RS, από το Club TARMAC και με συνολικό χρόνο 03:52.184, ενώ 3ος ήταν ο Παναγιώτης Παρασκευόπουλος με BMW X3, από την ΑΛ Τρίπολης, με συνολικό χρόνο 03:56.888.
Η συνέχεια δόθηκε στις Special κατηγορίες, για βελτιωμένα αυτοκίνητα, με πρώτη να ξεκινάει η S3.
Συμμετείχαν 8 οδηγοί και νικητής ήταν ο Νίκος Λούκος με Citroen AX, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 03:32.780 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία του με 1:10.574, ακολούθησε στην 2η θέση ο Χρήστος Θεοδώρου με Citroen AX, από το Club TARMAC και με συνολικό χρόνο 03:34.367, ενώ 3ος κατετάγη ο Παναγιώτης Σταφυλοπάτης με Citroen Saxo VTS, από το Club Overclockers, και συνολικό χρόνο 03:45.172.
Στην Κατηγορία S2 συμμετείχαν 12 οδηγοί, από τις ποιο πολυπληθείς κατηγορίες, με νικητή, για άλλη μία φορά, ποιόν άλλον από τον, Λουκά Τζιβελέκη με Citroen AX, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:25.083 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:07.787, στην 2 θέση βρέθηκε ο Ντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3 turbo, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 03:28.799, ενώ 3ος τερμάτισε ο Σάββας Γιαννακόγλου με Renault Clio από το Club SHEEPS AND DOGS με συνολικό χρόνο 03:32.266.
Επόμενη Κατηγορία η S1 με 5 συμμετοχές και νικητή τον Δημήτρη Μήτσια με NISSAN SILVIA, από την ΑΛ Τρίπολης, με συνολικό χρόνο 03:24.967 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:07.844, ακολούθησε στην 2η θέση ο Παναγιώτης Παρθένης, με Mitsubishi Evo IX, από την ΦΙΛΜΠΑ και συνολικό χρόνο 03:28.495, ενώ 3ος ήταν ο Σπύρος Πάνιας με Subaru Impreza Sti από το Club SUBAMANIACS και με συνολικό χρόνο 03:37.692.
Επανερχόμαστε στις Κατηγορίες Tuning με πρώτη την νεοεισερχόμενη Κατηγορία Smart. Συμμετείχαν 4 οδηγοί και νικητής ήταν ο Γιάννης Σαλαμπάλας με Smart Roadster από το Club Smartmania, με συνολικό χρόνο 04:02.975 και ταχύτερο γύρο κατηγορίας με 1:20.644, 2ος βρέθηκε ο Αντώνης Λιάτας με Smart Roadster από το Club FunkySmart, με συνολικό χρόνο 04:12.026, ενώ 3ος ήταν ο Χρήστος Δρόσος με με Smart Crossblade από το Club FunkySmart, με συνολικό χρόνο 04:23.044.
Επόμενη Κατηγορία η Ζ με 1 συμμετοχή, αυτή του Λεωνίδα Βαρελά με TOYTA Starlet, από ΑΛ Τρίπολης και συνολικό χρόνο 04:10.878.
Ακολούθησε η Κατηγορία Ε με 9 συμμετοχές και νικητή τον Παναγιώτη Χαχαλά με Citroen AX, από το Club DGH, με συνολικό χρόνο 03:38.381 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:12.565, 2ος ήταν ο Παναγιώτης Σταφυλοπάτης με Citroen Saxo VTS, από το Club Overclockers, και συνολικό χρόνο 03:42.798, ενώ 3ος τερμάτισε ο Νίκος Αριστειδόπουλος με MINI Cooper, από το Club TARMAC και με συνολικό χρόνο 03:44.116.
Επόμενη η Κατηγορία Δ με 6 συμμετοχές και Νικητή τον Μάνο Μηλιαράκη με Lotus Elise από το Club Trackmiata, με συνολικό χρόνο 03:42.872 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:14.245, στην 2η θέση ήταν ο Γιώργος Παγανός με TOYTA Starlet Glanza, από την STARTLINE και με συνολικό χρόνο 03:45.301, ενώ 3ος τερμάτισε ο Παναγιώτης Γούσης με Peugeot 106 rallye από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:46.967.
Ακολούθησε η Κατηγορία Γ με 6 συμμετοχές και νικητή τον Δημήτρη Παπαδάκη με Mazda Roadster, από το Club Trackmiata, με συνολικό χρόνο 03:46.186 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:14.826, 2ος ήταν ο Ηλίας Πιπεργιάς με Honda S2000, από το Club Overclockers, και συνολικό χρόνο 03:47.233, ενώ 3ος ήταν ο Δημήτρης Κοκόζης με Renault Clio RS από το Grek Renault Club, με συνολικό χρόνο 04:00.082.
Tον αγώνα κλείνει η Κατηγορία Β με 4 συμμετοχές και νικητή τον Δημήτρη Μάμαλη με Seat Ibiza turbo, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:38.575 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:12.533, 2ο τον Βασίλη Παπαθανασίου VW Beetle, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:40.506, ενώ 3ος ήταν ο Βασίλης Γελαδάκης με VW Golf 1.8 Gti, από το Club DGH, με συνολικό χρόνο 03:53.079.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΕΠΑ/ΟΜΑΕ για την στήρηξη που μας δίνει ώστε να πραγματοποιηθεί άλλο ένα Έπαθλο GTCC, την Startline για την οργανωτική υποστήριξη στην τέλεση του αγώνα, το PhotoRallyPress, το περιοδικό BURNOUT και τον χορηγό ηλεκτρονικής επικοινωνίας 6th Gear.
Πλήρη αποτελέσματα:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify