Η δεύτερη μέρα του Rally Μεξικού άνηκε δικαιωματικά στον Sebastien Ogier, με τον Γάλλο να χτίζει ένα σημαντικό προβάδισμα υπέρ του Elfyn Evans. Συνεχίζει να πιέζει στην τρίτη θέση ο Neuville, τρομακτική έξοδος για τον Lappi.
Σάββατο στα βουνά πάνω από το Λεόν, και τα πληρώματα έπρεπε να αντιμετωπίσουν 126.52 ανταγωνιστικά χιλιόμετρα σε σκληρές και τεχνικές διαδρομές που μας είναι γνώριμες από το παρελθόν. Οι θερμοκρασίες παρέμειναν υψηλές, ενώ όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στην μάχη μεταξύ Lappi και Ogier για τα ηνία του αγώνα.
Όμως το πρώτο πέρασμα της ειδικής Ibarrilla επιφύλασσε δυσάρεστες εκπλήξεις για το αμιγώς Φινλανδικό πλήρωμα της Hyundai, καθώς μόλις 3 χιλιόμετρα από τον τερματισμό και σε ένα κομμάτι με γρήγορες εναλλαγές πορείας, ο Lappi έχασε τον έλεγχο του i20 Rally1, και προσέκρουσε με πολλά χιλιόμετρα μία κολώνα ηλεκτρικού ρεύματος, θυμίζοντας έντονα ένα αντίστοιχο ατύχημα που είχε ο Francois Duval στο Rally Μόντε Κάρλο του 2005. Η ειδική διακόπηκε, αλλά το πλήρωμα ήταν καλά στην υγεία του.
Σφοδρό ατύχημα για τον πρωτοπόρο της κατάταξης, Esapekka Lappi, ο οποίος έφυγε με πολλά χιλιόμετρα και χτύπησε μία κολώνα ηλεκτρικού ρεύματος στην πρώτη διαδρομή της ημέρας. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του, αλλά η ειδική διακόπηκε. #WRC #RallyMexico pic.twitter.com/YhBSoWveaP
— TotalRacing.gr (@TotalRacingGR) March 18, 2023
Το συγκεκριμένο συμβάν άνοιξε τον δρόμο στο να επιτεθεί τις ειδικές χωρίς άγχος ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, σημειώνοντας εκπληκτικούς χρόνους καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, αυξάνοντας την διαφορά του από τον αμέσως επόμενο οδηγό στα 35,8 δευτερόλεπτα.
Αυτός ήταν ο Elfyn Evans, ο οποίος επικεντρώθηκε περισσότερο στο να κρατήσει πίσω του τον ιπτάμενο Thierry Neuville παρά στο να πιέσει για να μειώσει την διαφορά με τον Seb Ogier. Δικαιολογημένα θα έλεγε κανείς, αφού ο Βέλγος φάνηκε πως βρήκε τις ρυθμίσεις που τον βολεύουν στο i20 Rally1, θέτοντας ταχύτατους χρόνους και μειώνοντας την διαφορά από τον Ουαλό στα 4,3 δευτερόλεπτα. Αν όλα κυλήσουν όπως προβλέπεται, τότε η αυριανή μάχη για την δεύτερη θέση θα αποτελέσει το επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
Στην τέταρτη θέση και σχεδόν ενάμισι λεπτό από την κορυφή βρέθηκε ο Kalle Rovanpera, συνεχίζοντας να οδηγεί συντηρητικά. Το μειονέκτημα που αντιμετώπισε την πρώτη μέρα καθαρίζοντας τον δρόμο φάνηκε έντονα με αρνητικό τρόπο στους χρόνους του Φινλανδού, και πλέον θέλει να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί.
O Dani Sordo τερμάτισε την μέρα πέμπτος, ενώ από άποψη διαφορών βρίσκεται κυριολεκτικά στην μέση του πουθενά, οδηγώντας τον δικό του αγώνα μετά τις χτεσινές του δυσκολίες. Ο ίδιος συνεχίζει να δηλώνει πως το i20 δεν συμπεριφέρεται όπως θα έπρεπε, με υπερστροφικές τάσεις σε πολλά σημεία των ειδικών, και δοκίμαζε διαφορετικές ρυθμίσεις όλο το Σάββατο με σκοπό να βρεθεί η λύση στα συγκεκριμένα θέματα.
Την δεκάδα συμπλήρωσαν τα Rally2 των Greensmith, Fourmaux, Lindholm, Solberg και Kajetanowicz, με τον τελευταίο να υποφέρει και από κλατάρισμα στην τελευταία πλήρους μήκους διαδρομής της ημέρας. Ο Βρετανός πρωτοπόρος του WRC2 από την άλλη οδηγεί με σύνεση, κρατώντας σε απόσταση ασφαλείας τον πρώην ομόσταυλό του.
Τα πληρώματα της κατηγορίας Rally1 που εγκατέλειψαν την Παρασκευή, συνέχισαν κανονικά σήμερα. Ο Ott Tanak πιέζει με σκοπό να μπει στην βαθμολογούμενη δεκάδα, δείχνοντας ωστόσο μονίμως ανικανοποίητος από τις επιδόσεις και το στήσιμο του Puma Rally1. Επανεκκίνησαν επίσης το σκέλος οι Katsuta, Σερδερίδης και Loubet, με τον τελευταίο να πραγματοποιεί ένα ακόμα σημαντικό λάθος στην ειδική Derramadero 2, διαλύοντας την πίσω δεξιά ανάρτηση του Puma, αναγκάζοντάς το γαλλικό πλήρωμα να εγκαταλείψει για δεύτερη φορά στον αγώνα.
Η αγωνιστική δράση του Rally Μεξικού 2023 πλησιάζει στο τέλος της, με την καταληκτική μέρα του αγώνα να αρχίζει στις 16:05 ώρα Ελλάδος, στην Las Dunas Superspecial.
Αναλυτικά η κατάταξη στο τέλος της 2ης ημέρας:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify