Sahara Force India F1 Team | Προετοιμασία για το Grand Prix Κίνας

Σκέψεις του Vijay: «Μετά από δύο αγώνες το 2012 η σεζόν φαίνεται να έχει όλα τα συστατικά που απαιτούνται για να την αποκαλέσουμε μια καταπληκτική χρονιά αγωνιστικά. Ήδη οι οπαδοί απολαμβάνουν τους συναρπαστικούς πρώτους δυο αγώνες και η ένταση του ανταγωνισμού είναι βέβαιο ότι έχει συλλάβει την προσοχή όλων.

Είπα πέρυσι ότι ο ανταγωνισμός στο μέσον του grid ήταν κοντά, αλλά φέτος φαίνεται να είναι ακόμα περισσότερο με την πλειοψηφία των ομάδων να μπορούν να αγωνίζονται για βαθμούς. Είναι μια καλή κατάσταση για την Φόρμουλα 1, αλλά σημαίνει επίσης ότι οι βαθμοί θα είναι πιο δύσκολο να έρθουν. Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι έχουμε πάρει βαθμούς και στους δύο αγώνες κάτι που θα είναι ο στόχος μας και πάλι στην Κίνα.

Οφείλω να συγχαρώ τον Paul και τον Nico για την εξαιρετική τους οδήγηση στη Μαλαισία. Βρίσκονται μόλις στην δεύτερη πλήρη σεζόν τους Φόρμουλα 1, αλλά και οι δύο έδειξαν την ωριμότητά τους στις δύσκολες συνθήκες. Σε πολλές περιπτώσεις ο Paul ήταν ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα στην πίστα, διαπρέποντας στις περίεργες συνθήκες, και είναι σαφές ότι μπορούμε να περιμένουμε ακόμη μια δυνατή σεζόν από αυτόν. Ήμουν επίσης ευτυχής που είδα τον Nico να παίρνει τους πρώτους του πόντους μαζί μας μετά από μια τόσο καλή εμφάνιση.

Όσον αφορά την εξέλιξη του αυτοκινήτου, το εργοστάσιο στο Silverstone, συνεχίζει να λειτουργεί σε πλήρη δυναμικότητα για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας. Οι πρώτοι δύο αγώνες μας έχουν δώσει πολλές πληροφορίες να δουλέψουμε και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε καλή χρήση τους επόμενους αγώνες».

 

Ο Paul για την Shanghai

Μετά τον τερματισμό στους βαθμούς στους δυο πρώτους αγώνες, ο Paul Di Resta θέτει τους στόχους του για περισσότερους βαθμούς στην Shanghai αυτό το σαββατοκύριακο.

Q. Paul, πρέπει να είσαι αρκετά ευχαριστημένος με την έναρξή της σεζόν!

A. Νομίζω ότι όλη η ομάδα είναι στην ευχάριστη θέση να έχει εννέα βαθμούς μετά από δύο αγώνες και είναι σημαντικό ότι πήραμε κάποιους καλούς πόντους για μια τέτοια απρόβλεπτη ημέρα στη Μαλαισία. Έχουμε δει πόσο κοντά είναι όλες οι ομάδες φέτος και να πάρεις πόντους δεν είναι εύκολο, γι αυτό αισθανόμαστε καλά με το ξεκίνημα για να συνεχίσουμε όπως θέλουμε.

Q. Σ αρέσει να επισκέπτεσαι την Κίνα και να βιώνεις την διαφορετική κουλτούρα;

A. Η Κίνα είναι μια φοβερή χώρα και τη Σαγκάη είναι μια πόλη που λατρεύω να επισκέπτομαι. Είναι μια τόσο μεγάλη χώρα, υπάρχουν πολλά να δεις και μου αρέσει ακόμη περισσότερο κάθε φορά που πάω εκεί.

Q. Πες μας για την πίστα

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

A. Έχει μερικά ασυνήθιστα χαρακτηριστικά. Η στροφή 1 είναι πολύ μεγάλη και μοιάζει να συνεχίζεται για πάντα. Το κλειδί για να την πάρεις σωστά είναι η πόση ταχύτητα εισόδου μπορείς να φέρεις στη στροφή. Μπορείς επίσης να προσέξεις για μια από τις μεγαλύτερες λακούβες της σεζόν, στην είσοδο της στροφής, γεγονός που καθιστά δύσκολη.

Q. Και τι γίνεται με τις ευκαιρίες προσπεράσματος;

A. Η καλύτερη ευκαιρία είναι στην στροφή 1 ή στην πολύ σφιχτή φουρκέτα της στροφής 14, η οποία πλαταίνει στην είσοδο και καθιστά δύσκολο να αμυνθείς. Είδαμε επίσης την αποτελεσματικότητα του DRS πέρυσι, που βοήθησε να γίνει καλός αγώνας και θα πρέπει να είναι το ίδιο και φέτος.

 

Ο Nico για την Shanghai

Ο Nico Hulkenberg ετοιμάζεται για την Shanghai μετά τον τερματισμό στους βαθμούς στην Μαλαισία.

Q. Nico, μετά την απογοήτευση της Μελβούρνης, έκανες αγωνιστικά χιλιόμετρα στην Sepang

A. Ναι, είμαι χαρούμενος με τον αγώνα που είχαμε στη Μαλαισία, που ήταν ουσιαστικά ο πρώτος καλός αγώνας που έχω κάνει από το τέλος του 2010. Δεν ήταν ένας εύκολος αγώνας και δεν είχα καθόλου καθαρό αέρα, αλλά ήταν καλό που πήρα δύο βαθμούς – οι πρώτοι μου βαθμοί για την ομάδα.

Q. Μπόρεσες να μάθεις πολλά πράγματα για το αυτοκίνητο δεδομένου ότι οι συνθήκες ήταν τόσο ευμετάβλητες στην Sepang;

A. Μαθαίνεις πάντα κάτι και μια απόσταση αγώνα είναι πάντα πολύτιμη για τη γνώση του αυτοκίνητου, ακόμα και αν αγωνίζεσαι στο βρεγμένο. Το πιο δύσκολο μέρος του αγώνα ήταν λίγο μετά την επανεκκίνηση, όταν πάλευα για ισορροπία των βρεγμένων και των ενδιάμεσων ελαστικών, αλλά όταν άλλαξα ελαστικά σε η απόδοση ήταν πολύ καλή.

Q. Μήπως η ομάδα έχει μια καλύτερη ιδέα της τάξης απόδοσης του grid ακόμα;

A. Είμαστε μόνο στην αρχή της σεζόν – είχαμε μόνο δύο αγωνιστικά σαββατοκύριακα, γι αυτό πρέπει ακόμη να περιμένουμε και να δούμε. Επειδή το μέσο του grid είναι τόσο συμπαγές σε απόδοση κανείς δεν μπορεί να εφησυχάζει και να χαλαρώνει. Πρέπει όλοι να πιέσουμε σκληρά για να βελτιωθεί η απόδοση και με 18 αγώνες ακόμα υπάρχει αρκετός χρόνος για να το κάνουμε αυτό.

Q. Ποιες είναι οι σκέψεις σου μπροστά του αγώνα αυτού του σαββατοκύριακου στην Κίνα;

A. Δεν είναι ο αγαπημένος μου αγώνας της χρονιάς, αλλά έχουν κάνει μια καλή δουλειά για να οικοδομήσουν μια πραγματικά εντυπωσιακή εγκατάσταση και είναι μια διασκεδαστική πίστα στην οδήγηση. Είναι δύσκολο να προβλέψουμε πόσο καλά θα τα πάμε εκεί, αλλά με δεδομένο το πόσο κοντά είναι το grid αυτή τη στιγμή νομίζω ότι θα είναι μια καλή παράσταση για τον καθένα που βλέπει.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

Environment Scientist, Sanitary Engineer MSc. Huge motorsport addict Τα όνειρα μου είναι αγωνιστικά (racing), μυρίζουν σκόνη (dirt), έχουν μπλε χρώμα, και τους ΘΕΟΥΣ Michael, Ayrton και Colin στο τιμόνι!!! #GetWellSoonSchumi