Μετά και την καταγγελία που έγινε στην FIA για την χαρτογράφηση του κινητήρα της Αυστριακής ομάδας,ήρθε η τελική απόφαση της Ομοσπονδίας.Σήμερα,διέρευσε στον ξένο Τύπο πως η FIA έδωσε σαφή εντολή στην ομάδα να αλλάξει την χαρτογράφηση των κινητήρων της στις μεσαίες στροφές.Αυτή η τροποποίηση έδινε στους Αυστριακούς μερικά(2-3) δέκατα,με αποτέλεσμα να κερδίζουν έδαφος έναντι των αντιπάλων τους,ιδιαίτερα όταν οι διαφορές μεταξύ των μεγάλων ομάδων φέτος να είναι τόσο κλειστές.
Επιπλέον,αυτή η ειδική χαρτογράφηση λειτουργούσε και σαν traction control,αρχής γενομένης από το Γερμανικό GP,καθώς και κάποια από τα καυσαέρια να διοχετεύονται στον διαχύτη.Αν και o μηχανικός της FIA Jo Bauer πίστευε ότι η RBR είχε βρει ένα παραθυράκι στον νόμο,οι αγωνοδίκες διαφώνησαν,αν και δεν δέχτηκαν επίσης και τις εξηγήσεις που έδωσαν οι τεχνικοί των Αυστριακών.
Ο Christian Horner προσπάθησε το τριήμερο που μας πέρασε να κρατήσει σε χαμηλούς τόνους την υπόθεση,τονίζοντας ότι η ομάδα του ήταν σύμφωνη με τους κανονισμούς.
Δήλωσε,μάλιστα:”Δυστυχώς,όταν είσαι γρήγορος,συνεχώς σε εξετάζουν και σε αμφισβητούν.Η F1 είναι πολύ ανταγωνιστική.Οι κανονισμοί είναι άσπρο-μαύρο,ερμηνεύονται διαφορετικά,και οι αγωνοδίκες δεν είχαν πρόβλημα με το αμάξι,μετά και την έρευνά τους.Βεβαίως,πάντα θα υπάρχουν ομάδες που θα ζητούν εξηγήσεις.”
Να τονισθεί πως αν και η εντολή θα τηρηθεί,η ομάδα θα έχει τις επιδόσεις που είχε και πριν το Hockenheim,και δεν τίθεται θέμα αφαίρεσης βαθμών.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify