Με την επόμενη σαιζόν να έχει μεγάλες διαφορές στους κανονισμούς, με κύριο αυτόν της αλλαγής των κινητήρων (από V8 σε V6), ο κύριος στόχος των ομάδων είναι μείωση κατανάλωσης καυσίμων και έμφαση στην υβριδική τεχνολογία.
Επίσης, η «μύτη» των μονοθέσιων θα είναι χαμηλότερη 356 χιλιοστά από ότι φέτος, αλλά οι προσπάθειες για μείωση της κάθετης δύναμης έχουν μείνει στάσιμες.
Ως εκ τούτου, το σώφρον είναι όλες οι ομάδες με υψηλές βλέψεις για το 2014 να εστιάσουν εν μέρει στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, κρατώντας σταθερά και το επίπεδο ανταγωνιστικότητας και για φέτος. Η λύση μοιάζει να είναι μια χρυσή τομή ανάμεσα στους δύο αυτούς στόχους.
Επ’ αυτού μίλησε και ο Toto Wolff: «Ήδη ασχολούμαστε με το επόμενο μας μονοθέσιο, και όσο περνάνε οι εβδομάδες θα δουλεύουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι πάνω στο project του 2014. Μέχρι το Μάη θα έχουμε γύρω στο 50% του δυναμικού μας να εργάζεται στον τομέα αυτό.»
Δεν παρέλειψε βέβαια να τονίσει ότι αυτό δεν ισχύει μόνο για τα «ασημί βέλη»: «Δεν τίθεται θέμα ότι όλες οι ομάδες μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν στρέψει την προσοχή τους στο 2014, μιας και οι εκτεταμένες αλλαγές στους κανονισμούς το επιβάλλουν. Βέβαια, όλα κρίνονται και από την φετινή απόδοση κάθε ομάδας. Αυτές που θα παλεύουν για τις πρώτες θέσεις είναι σαφές ότι θα δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο φετινό τους μονοθέσιο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify