Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton έχει κατακτήσει 4 Pole Positions φέτος , ενώ αυτή του Μπαχρέιν ήρθε με τη μαλακή γόμα της Pirelli, η οποία μαζί με τη μεσαία είναι οι δύο γόμες ελαστικών για τον σημερινό αγώνα.
Οι κατατακτήριες στο Μπαχρέιν έλαβαν χώρα το απόγευμα, με την θερμοκρασία οδοστρώματος στους 31° C και στην ατμόσφαιρα στου 26° C. Η θερμοκρασία, μάλιστα, συνέχιζε να πέφτει όσο περνούσε η ώρα: ένα χαρακτηριστικό της πίστας που θα δούμε και σήμερα λόγω το ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί την ίδια ώρα. Καθώς η ποσότητα του καυσίμου και οι θερμοκρασίες θα μειώνονται, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της φθοράς των ελαστικών. Έτσι, αφήνεται ένα περιθώριο για τις ομάδες να δοκιμάσουν διάφορες στρατηγικές.
Με μία διαφορά στα δύο δευτερόλεπτα ανάμεσα στη μαλακή και στη μεσαία γόμα, όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μαλακή για να περάσουν από το Q1. Τα μαλακά ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν και στο Q2, ενώ ο ταχύτερος γύρος του Hamilton έγινε με μόλις μία προσπάθεια.
Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν στο Q3 με χρησιμοποιημένα μαλακά, εκτός από τον Ricciardo και τον Hulkenberg. Ο Hamilton βγήκε δύο φορές, κάνοντας τον πρώτο χρόνο στο δεύτερο γύρο της δεύτερης προσπάθειας.
Οι ομάδες είχαν λίγες πληροφορίες για να προετοιμαστούν για το Q, καθώς το FP1 και το FP3 έγιναν μεσημέρι με υψηλές θερμοκρασίες. Συν τοις άλλοις, στη διάρκεια των κατατακτήριων οι άνεμοι έπνεαν δυνατοί από την έρημο.
Στο FP3 ο Hamilton ήταν ταχύτερος με τη μαλακή γόμα, μόλις 0.07 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Vettel, ο οποίος ήρθε δεύτερος και στα δοκιμαστικά.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε: «Η διαφορά απόδοσης ανάμεσα στη μαλακή και στη μεσαία γόμα που είδαμε στις κατατακτήριες επιβεβαιώνει το γεγονός ότι η πρώτη επιλογή των ομάδων για τον αγώνα θα είναι τα μαλακά. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως η Mercedes και η Ferrari θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα ελαστικά σε μεγαλύτερα stints μέσα στον αγώνα, κάτι που ανοίγει πολλές πιθανότητες.»
Ο άνθρωπος που προβλέπει τις στρατηγικές των ομάδων για την Pirelli, είπε: «Η κατάσταση με τη στρατηγική στο Μπαχρέιν είναι παρόμοια με αυτήν στην Κίνα (όπου είχαμε και πάλι μαλακή και μεσαία γόμα), και η επιλογή 3 pit stops είναι ταχύτερη, αλλά τα δύο pit stops είναι πιο πιθανά. Η συνολική προβλεπόμενη διαφορά ανάμεσα σε κάποιον που θα κάνει τρία και σε κάποιον που θα κάνει δύο pit stops είναι 0.6 δευτερόλεπτα, αλλά σε περίπτωση κίνησης, πιο γρήγορος θα είναι αυτός που έκανε 2 pit stops. Οπότε, η ιδανική στρατηγική είναι δύο pit stops στον αγώνα των 57 γύρων. Εκκίνηση με μαλακά, αλλαγή στον 19ο γύρο με μαλακά, αλλαγή στον 38ο με μεσαία. Για κάποιον που θα κάνει τρία pit stops: εκκίνηση με μαλακά, αλλαγή για μαλακά στον 15ο γύρο, μαλακά στον 35ο και μεσαία στο 46ο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify