H Ferrari θα επιμείνει στο αεροδυναμικό πακέτο της Ισπανίας

H Ferrari θα κρατήσει τις αναβαθμίσεις της Ισπανίας και για το Μονακό, καθώς σύμφωνα με το motorsport.com δεν ευθύνεται αυτό για την κακή απόδοση της ομάδας στη Βαρκελώνη.

Η ομάδα του Maranello έφερε μία πληθώρα νέων μερών για την SF15-T στο περασμένο GP, με στόχο να μειώσει τη διαφορά από τη Mercedes.

Ωστόσο, μετά από ένα όχι και τόσο καλό Σ/Κ, όταν και φάνηκε πως έχασε κάποιον από τον ρυθμό που είχε στους πρώτους τέσσερις αγώνες της φετινής σεζόν, η ομάδα έμεινε με αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισε.

Φυσικά, σε αυτήν την κατάσταση δε βοήθησε καθόλου και η επιλογή του Kimi Raikkonen να μην χρησιμοποιήσει τα νέα μέρη, καθώς δεν τον βόλευαν, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει μία σωστή εκτίμηση της αποδοτικότητάς τους.

Στο διήμερο test της Βαρκελώνης, οι Ιταλοί δούλεψαν αρκετά για να εκτιμηθεί αυτό το πακέτο, και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η απόδοσή της στην Ισπανία δεν επηρεάστηκε από αυτό.

Εκτιμήσεις τόσο στην πίστα όσο και στο εργοστάσιο απέδειξαν πως τα νέα μέρη έφεραν τελικά την αναμενόμενη αύξηση της κάθετης δύναμης.

Αυτό που έπαιξε ρόλο, σύμφωνα με την ομάδα, ήταν η έλλειψη μηχανικής πρόσφυσης που φάνηκε ειδικά στο τρίτο sector της πίστας, όπου και έχαναν χρόνο από τις Mercedes. Χαρακτηριστικά, έχασε 0.462 δευτ. στις κατατακτήριες, σε σύγκριση με τις απώλειες της τάξεως των 0.160 δευτ. και 0.207 δευτ. σε πρώτο και δεύτερο sector αντίστοιχα.

Εκπρόσωπος της Ferrari δήλωσε: «Έχουμε φιλικό μονοθέσιο προς τα ελαστικά σε σχέση με άλλες ομάδες, και αυτό μας κοστίζει σε περίεργες συνθήκες στην πίστα. Αδυνατούμε να φέρουμε σε σωστή θερμοκρασία τα ελαστικά.»

Βέβαια, στο Μονακό, τόσο ο Sebastian Vettel όσο και ο Kimi Raikkonen θα έχουν στα μονοθέσιά τους αυτές τις αναβαθμίσεις, που θα εμπλουτιστούν με μερικές ακόμη, ειδικά προσαρμοσμένες για τη φύση της πίστας.

Παράλληλα, η Ferrari είναι βέβαιη πως η πίεση του καυσίμου δεν είχε να κάνει με την μειωμένη της απόδοση στην Ισπανία.

Η FIA τόνισε μετά τα δοκιμαστικά πως οι ομάδες θα έπρεπε να έχουν μία μόνιμη τιμή στην πίεση του καυσίμου σε όλο τον αγώνα, ούτως ώστε να μην κάνουν συντήρηση και φυλάνε καύσιμο για να χρησιμοποιήσουν αργότερα, σε σημείο που θέλουν να επιταχύνουν.

Ο εκπρόσωπος των Ιταλών είπε: «Έχουμε το ίδιο σύστημα καυσίμου από τη Μελβούρνη. Πάντα ελεγχόταν από την FIA.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Eίναι ωφέλιμες οι αλλαγές;

Next Article

Κανένα πλάνο για το μέλλον του Button στην McLaren

Related Posts