Η Michelin κατέθεσε αίτηση για να γίνει προμηθεύτρια ελαστικών

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του motorsport.com, η Michelin κατέθεσε αίτηση για να γίνει προμηθεύτρια ελαστικών από το 2017, με πρόταση για μετάβαση σε προφίλ 18 ιντσών.

Μετά από πολλές μέρες που οι φήμες για την επιστροφή της στην F1 οργίαζαν, η γαλλική εταιρία δήλωσε σήμερα, Τρίτη 16/6, ότι έχει καταθέσει αίτηση στην FIA.

Ο υπεύθυνος της Michelin, Pascal Couasnon, είπε πως η εταιρία πήρε την απόφαση καθώς έχει απογοητευτεί από την πορεία που έχει πάρει το θέμα των ελαστικών στην Formula 1: «Αυτό που κάνουμε με την αίτηση είναι το επόμενο βήμα. Είμαστε απογοητευμένοι με το πού βρίσκεται η τεχνολογία – τουλάχιστον, στο θέμα των ελαστικών. Το συζητάμε καιρό αυτό. Κάναμε κάποιες προτάσει στην F1 αλλά δεν μπορέσαμε να το προχωρήσουμε αυτό πριν 2-3 χρόνια. Τώρα μπορέσαμε να προσφέρουμε  τις ιδέες μας. Πράγματι, ένα από τα πλέον σημαντικά πράγματα είναι να φέρουμε τα ελαστικά πιο κοντά στην καθημερινή ζωή. Θέλουμε αυτή η τεχνολογία να περάσει στα ελαστικά των επιβατικών αυτοκινήτων. Αυτό θα ήταν κάτι.»

Η προθεσμία για τις αιτήσεις της FIA λήγει στις 17 Ιουνίου, και ενώ πριν το Le Mans η Michelin δεν ήξερε αν θα κυνηγούσε την επιστροφή της στην F1, τώρα το το Δ.Σ. πίεσε για να κερδίσει το συμβόλαιο για το 2017.

Αυτή η κίνηση των Γάλλων σημαίνει πως η Pirelli θα έχει ανταγωνισμό για την θέση, με την τελική απόφαση να λαμβάνεται από την FIA μετά την εξέταση των αιτήσεων που έχουν υποβληθεί.

Δεν είναι σίγουρο ακόμη αν θα καταθέσουν αιτήσεις και άλλες εταιρίες.

Παράλληλα, η Michelin επιθυμεί την μετάβαση σε τροχούς 18 ιντσών, καθώς πιστεύει πως είναι πιο κοντά στα ελαστικά των αυτοκινήτων δρόμου.

Παρόλα αυτά, οι ομάδες έχουν εκφράσει τις ενστάσεις τους για αυτή την κίνηση, καθώς οι 18 ίντσες σημαίνουν πιο βαριά ελαστικά, άρα και πιο αργά μονοθέσια.

Ο Couasnon ξεκαθάρισε ότι η είσοδος της Michelin θα πραγματοποιηθεί μόνο αν γίνει αυτή η αλλαγή: «Ακόμα κι αν γίνει δεκτή η αίτηση μας, αν μας πουν για 13 ίντσες, δεν θα προχωρήσουμε.»

Η τελική απόφαση θα παρθεί από την FIA, αλλά λόγο θα έχει και ο Bernie Ecclestone, ο οποίος θα σκεφτεί τον παράγοντα της διαφήμισης. Η Pirelli αυτή τη στιγμή επενδύει αρκετά σε διαφημιστικά στην πίστα ή ακόμα και χορηγία σε αγώνες, παράγοντας που ίσως την ευνοήσει στην επιλογή προμηθευτή ελαστικών για το 2017.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η Williams στοχεύει τις μπροστά θέσεις στην Αυστρία.

Next Article

Michelin: θέλουμε να προσφέρουμε στους οδηγούς της F1 τη δυνατότητα να πιέσουν στο όριο

Related Posts