Ο Marc Márquez θα παραμείνει αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Ducati έως τουλάχιστον το τέλος της σεζόν 2028 στο MotoGP. Η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Ισπανό, επιβεβαιώνοντας τη συνέχεια ενός project που ξεκίνησε με επιτυχία και πλέον μπαίνει σε μια νέα φάση, ενόψει και των μεγάλων τεχνικών αλλαγών που έρχονται στο πρωτάθλημα από το 2027.
Η συμφωνία έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς υπήρχε αβεβαιότητα σχετικά με τη διάρκεια του νέου συμβολαίου. Οι τραυματισμοί που αντιμετώπισε ο Márquez στον ώμο μετά το περσινό Grand Prix της Ινδονησίας, αλλά και τα ζητήματα φυσικής κατάστασης που τον απασχόλησαν στη συνέχεια, είχαν δημιουργήσει ερωτήματα για το αν θα επέλεγε μονοετή ή διετή επέκταση. Τελικά, οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία για τις σεζόν 2027 και 2028.
Ο Márquez είχε ήδη δικαιώσει την επιλογή της Ducati να τον εντάξει στην εργοστασιακή ομάδα, κατακτώντας τον τίτλο στην πρώτη του χρονιά με τα επίσημα χρώματα της ομάδας. Η πορεία του αυτή ήρθε μετά από μια δύσκολη περίοδο στην καριέρα του, η οποία περιλάμβανε σοβαρούς τραυματισμούς, αγωνιστική αστάθεια και την απόφαση να αποχωρήσει από τη Honda, με την οποία είχε συνδεθεί για πολλά χρόνια.
Η μετάβασή του αρχικά στη Gresini Ducati αποτέλεσε σημείο καμπής. Εκεί επέστρεψε στις νίκες και έδειξε ότι εξακολουθεί να μπορεί να είναι ανταγωνιστικός στο υψηλότερο επίπεδο. Η Ducati τον προώθησε στη συνέχεια στην εργοστασιακή της ομάδα, μια επιλογή που αποδείχθηκε επιτυχημένη.
Η παραμονή του Márquez αποκτά επιπλέον σημασία λόγω της νέας εποχής που ξεκινά στο MotoGP, με κινητήρες 850cc, ελαστικά Pirelli και αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς. Ο Ισπανός είχε ήδη την πρώτη του επαφή με τη νέα μοτοσυκλέτα στις δοκιμές του Brno, ενώ από το 2027 αναμένεται να έχει νέο team-mate τον Pedro Acosta.
Με τη συμφωνία αυτή, η Ducati διατηρεί έναν από τους πιο έμπειρους και επιτυχημένους αναβάτες του grid, ενώ ο Márquez εξασφαλίζει τη σταθερότητα που χρειάζεται για να συνεχίσει να διεκδικεί υψηλούς στόχους τα επόμενα χρόνια.