Wolff - Χάνουμε μισό δευτερόλεπτο στις ευθείες

Η έλλειψη δύναμης στις ευθείες του Hockenheim ήταν ο κύριος παράγοντας που διαχώρισε Ferrari και Mercedes στις κατατακτήριες του Γερμανικού Grand Prix, σύμφωνα με τον Toto Wolff.

Μετά από 3 συνεχόμενες pole position σε Γαλλία, Αυστρία και Βρετανία, οι άνθρωποι της Mercedes δεν κατέκτησαν την κορυφή στις κατατακτήριες δοκιμές του Hockenheim. Αντίθετα ήταν ο Sebastian Vettel που βρέθηκε στην πρώτη θέση και θα έχει το πλεονέκτημα στον αυριανό αγώνα.

Στην Mercedes παρά την δεύτερη θέση του Bottas, οι κατατακτήριες δεν κύλησαν όπως θα έπρεπε, με τον Lewis Hamilton να βλέπει την W09 να σταματάει στη μέση της πίστας, με πρόβλημα στα υδραυλικά.

Για τις διαφορές μεταξύ των 2 ομάδων στις κατατακτήριες δοκιμές, έκανε δηλώσεις ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, τονίζοντας πως η διαφορά οφείλεται στην μεγαλύτερη ισχύ των κινητήρων της Ferrari. Πιο συγκεκριμένα είπε:

«Έχω ακούσει στο παρελθόν τον Christian Horner να διαμαρτύρεται για την έλλειψη ταχύτητας, οπότε δεν πρόκειται να κάνω κάτι τέτοιο. Αλλά είναι γεγονός ότι σε αυτόν τον τομέα υστερήσαμε σήμερα. Έχουν μια πολύ δυνατή κινητήρια μονάδα, με τρομερή απόδοση.

«Από την πλευρά μας ήμασταν πολύ καλοί σε όλων των ειδών τις στροφές, αλλά δεν μπορούσαμε να τους ματσάρουμε στην απόδοση στις ευθείες. Ο Valtteri ήταν εκπληκτικός στο τελευταίο sector και για αυτό βρεθήκαμε κοντά στην pole. Όμως θα πρέπει να δούμε όσα δεδομένα πήραμε σήμερα και να βελτιωθούμε.»

Ο Wolff ρωτήθηκε εάν η συγκεκριμένη διαφορά στις ευθείες από τις Ferrari, είναι κοντά στα 3 δέκατα του δευτερολέπτου, όπως είχε υπολογίσει ο Lewis Hamilton, με τον Αυστριακό να ανεβάζει ακόμη περισσότερο την διαφορά:

«Για να είμαι ακριβής η διαφορά είναι περίπου στα 5 δέκατα, στις ευθείες τουλάχιστον. Φυσικά δεν είναι κάτι που περιμέναμε, όμως στην F1 πρέπει να είσαι έτοιμος για οτιδήποτε και πλέον πρέπει να ανεβάσουμε την απόδοση του κινητήρα μας.

«Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να κοιτάξω τη Ferrari και μετά σε εμάς και να αναρωτηθώ εάν έχουμε χάσει κάτι. Θα κοιτάξουμε τα πάντα, να αυξήσουμε την απόδοση από τον κινητήρα, από τη μπαταρία, από το MGU-H, οτιδήποτε για να έχουμε περισσότερη δύναμη.

«Γιατί εάν θέλουμε να κερδίσουμε τα πρωταθλήματα φέτος, ή τουλάχιστον να είμαστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στην διεκδίκησή τους, τότε σήμερα δεχτήκαμε μια ισχυρή προειδοποίηση, ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι.

«Εκπληκτική η δουλειά στον κινητήρα της Ferrari«

Εν συνεχεία ο Wolff αναφέρθηκε και πάλι στην βελτίωση που έχουν επιδείξει οι άνθρωποι της Ferrari στην απόδοση της κινητήριας μονάδας, τονίζοντας το γεγονός ότι στην μονάδα του Raikkonen, που είναι παλαιότερης έκδοσης, η δύναμη του κινητήρα αγγίζει τα ίδια επίπεδα με τον νεότερο:

«Είναι κάτι άλλο που μας προβληματίζει περισσότερο, αλλά έχουμε διαπιστώσει ότι η βελτίωσή τους είναι ανεξάρτητη από την μονάδα ισχύος, καθώς στο ένα μονοθέσιο, σε αυτό του Raikkonen, βρίσκεται η αρχική έκδοση του κινητήρα.

«Ο Vettel έχει νέα έκδοση και αυτό το τριήμερο έφεραν νέα κομμάτια σε όλα τα μονοθέσια. Ως αποτέλεσμα όλα τα μονοθέσια με κινητήρες Ferrari, εκτός από ένα, βρέθηκαν στο Q3.

Διαβάστε το έκτο τεύχος του TotalMAG

«Αυτό είναι ένα εξωπραγματικό, ένα πραγματικά εντυπωσιακό επίτευγμα και το μόνο που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι ότι εάν μπορούν να το πετύχουν άλλοι, τότε μπορούμε να το πετύχουμε κι εμείς.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

Υπεύθυνος MotoGP

Τις ημέρες, είμαι φοιτητής στα Ψηφιακά Συστήματα του Πανεπιστήμιου Πειραιά. Τις νύχτες ίσως θα βλέπω κάποιο σπορ ή κάποια σειρά στην τηλεόραση. Τις ημέρες και τις νύχτες, παρακοουθώ τα όσα γίνονται σε 2 ή 4 τροχούς.