Οι ομάδες έτοιμες για το Μεξικό

Για τις βλέψεις τους για τον τρίτο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος στο Μεξικό μίλησαν οι οδηγοί της Citroen, Sebastian Loeb και Mikko Hirvonen.

Ο Γάλλος πιστεύει πως η τελευταία μέρα του αγώνα θα πονοκεφαλιάσει αρκετά τις ομάδες όσον αφορά την στρατιγική που θα ακολουθήσουν.  Ο πρωταθλητής έχει κερδίσει τον αγώνα τις τελευταίες 5 χρονιές και ευελπιστεί για μια 6η συνεχόμενη. ΄΄Οι κυριακάτικες ειδικές θα είναι πολύ δύσκολες από άποψη στρατηγικής επειδή σε αυτές τις 4 ειδικές δε θα μεσολαβεί κανένα service. Ανάλογα και με τη θέση μας και τις διαφορές με τους υπόλοιπους θα πρέπει να αποφασίσουμε πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτές τις ειδικές. Να πάρουμε μία ή δύο ρεζέρβες; Να επικεντρωθούμε στη μάχη στη γενική κατάταξη ή στους βαθμούς της power stage; Αυτό θα έχει ενδιαφέρον΄΄ .

Όταν ρωτήθηκε για τις ειδικές του αγώνα που θα γίνουν στους  ασφάλτινους  δρόμους γύρω από την Leon  είπε  ΄΄Δε μου αρέσει και πολύ αυτός ο τύπος αγώνα αλλά έτσι κι αλλιώς πρέπει να το πάρεις στα σοβαρά, αλλιώς μπορείς εύκολα να χάσεις 2-3 δευτ., μια συνηθισμένη διαφορά για ειδικές 20 χλμ.  Προτιμώ τις αμιγώς χωμάτινες ειδικές. Οι περισσότερες στο Μεξικό είναι αρκετά γρήγορες και ο δρόμος είναι φαρδύς. Εννοείται ότι υπάρχουν και κάποια πιο στενά και δύσκολα κομμάτια και εκεί πρέπει να είσαι ακόμα πιο προσεκτικός. Γενικά όμως το ράλυ του Μεξικό είναι διασκεδαστικός αγώνας.΄΄

Ο Hirvonen έχει ανέβει στο βάθρο 2 φορές στον συγκεκριμένο αγώνα. Το τελευταίο τεστ φαίνεται να τον έχει βοηθήσει πολύ να εγκλιματιστεί με την DS3 στο χώμα. ΄΄Είμαι ενθουσιασμένος με την ιδέα ότι θα τρέξω στο Μεξικό για την Citroen. Η ομάδα πάντα τα πήγαινε καλά εκεί. Αυτό που με ενθαρρύνει ακόμα περισσότερο είναι το πόσο καλά πήγαν οι δοκιμές και το πόσο καλή είναι η αίσθηση της DS3 στην γρήγορη οδήγηση.΄΄

Στο στρατόπεδο της Ford η ανανέωση της ομάδας φαίνεται να έχει αλλάξει την ψυχολογία. Και ο Jari Matti και ο Petter είναι πολύ χαρούμενοι με την απόδοση του Fiesta RS WRC. Ο Φιλανδός είπε σχετικά ΄΄Οι συνθήκες που αντιμετωπίσαμε ήταν πολύ κοντά σε αυτές που θα συναντήσουμε στο Μεξικό. Κάναμε και τρια stint  54 km συνεχόμενα για να προετοιμαστούμε για την ειδική των 51 km. ΄΄

΄΄Οι δρόμοι στο Μεξικό δεν είναι οι πιο σκληροί στο πρωτάθλημα αλλά δεν είναι και οι πιο εύκολοι. Σε κάποια σημεία μποροί να γίνουν αρκετά δύσκολοι για το αυτοκίνητο.  Ειδικά σε αυτόν τον αγώνα που οι κινητήρες δεν αποδίδουν στο 100% είναι σημαντικό να μένεις  στη σωστή γραμμή.  Αν βγεις εκτός θα χάσεις πιο πολύ χρόνο και σε κάποιες στροφές μπορεί να βρεθείς με λάθος σχέση στο κιβώτιο.΄΄

Ο Solberg είχε μια ίωση αυτές τις μέρες αλλά δεν τον εμπόδισε από τις δοκιμές. ΄΄Τίποτα δε με σταματάει από την οδήγηση! Αυτό το τεστ και εκείνο στη Γαλλία πριν από λίγες μέρες ήταν οι μοναδικές ευκαιρίες μου να οδηγήσω το αυτοκίνητο σε χωμάτινες επιφάνειες. Από την αρχή ένιωσα άνετα με το Fiesta, όπως είχε γίνει και στην άσφαλτο και το χιόνι. Ξεκίνησα με ίδιο set-up με τον Jari αλλά στη συνέχεια έκανα κάποιες αλλαγές. Κάναμε βήματα μπροστά και είμαι ευχαριστημένος που το πετύχαμε.΄΄

΄΄Το Μεξικό είναι ο πρώτος χωμάτινος γύρος της χρονιάς. Το πρωτάθλημα τώρα αρχίζει για τα καλά. Λόγω του υψόμετρου πρέπει να είσαι πολύ επιθετικός στις ειδικές.  Με ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα θα ξεκινούσαμε πολύ δυνατά τη σεζόν΄΄

Η μάχη στις μεξικάνικες ειδικές αναμένεται πολύ σκληρή

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Eκνευριστική μέρα για Vergne

Next Article

Ogier-Sainz με το νέο Polo WRC στην Ισπανία (Video)

Related Posts