Παρουσίαση του νέου VW Polo S2000

Το νέο Polo S2000 στα χρώματα της BP VW Team
Το νέο Polo S2000 στα χρώματα της BP VW Team

Ενώ το Polo R WRC βρίσκεται ακόμα σε στάδιο εξέλιξης, η VW παρουσίασε το εντυπωσιακό Polo S2000, δηλαδή της μικρότερης κατηγορίας, το οποίο θα πάρει μέρος σε διάφορα εγχώρια πρωταθλήματα, ξεκινώντας από αυτό της Νοτίου Αφρικής.

H VW με το νέο Polo S2000 αλλάζει τη μέχρι τώρα ιδέα για το πώς κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο rally. Μόνο μερικά μηχανικά μέρη είναι ίδια με αυτά ενός Polo παραγωγής, ενώ στα αρχικά στάδια κατασκευής του το αγωνιστικό δεν μοιάζει καθόλου με το αντίστοιχο αυτοκίνητο που βλέπουμε στους δρόμους. Ενώ μέχρι τώρα ο πιο συνηθισμένος τρόπος να φτιάξεις ένα αγωνιστικό τέτοιου τύπου ήταν να πάρεις ένα αυτοκίνητο δρόμου και να το μετατρέψεις σύμφωνα με τους κανονισμούς σε S2000 η VW ξεκινάει από την αρχή την κατασκευή του ώστε όλα τα μέρη του αμαξώματος να είναι τέλεια δοκιμασμένα και προετοιμασμένα για σκληρούς αγώνες. Το Polo S2000 της BP VW (έτσι ονομάζεται η ομάδα που θα τρέχει στο πρωτάθλημα Ν.Αφρικής) έχει συναρμολογηθεί από ειδικά εξελιγμένα μηχανικά μέρη, το καθένα από τα οποία είναι φτιαγμένο και τοποθετημένο ξεχωριστά.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, είναι ο γνωστός ατμοσφαιρικός των 2 λίτρων που υπάρχει και στο (πολύ επιτυχημένο σε IRC και SWRC)  Skoda Fabia S2000, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς από ένα εξατάχυτο κιβώτιο τύπου Sadev. Το εντυπωσιακό είναι ότι έχει τοποθετηθεί και σύστημα Powershift, κάνει που θα κάνει τον ήχο του αυτοκινήτου ιδιαίτερα ξεχωριστό και ευχάριστο για τους θεατές. Όλα τα ηλεκτρονικά είναι νέα σε σχέση με το προηγούμενο Polo S2000.

Ο προκάτοχος του νέου μοντέλου είχε πολλές επιτυχίες, κυρίως σε εθνικά πρωταθλήματα.

Σε σύγκριση με ένα Polo παραγωγής, το S2000 είναι 15 χιλιοστά φαρδύτερο και το μεταξόνιο είναι 8 χιλιοστά πιο μακρύ, ενώ το ύψος είναι ίδιο και στα δύο. Το νέο διαφορικό που χρησιμοποιεί η BP VW μοιράζει την δύναμη 50-50 σε μπροστά και πίσω τροχούς. Οι οπτικές διαφορές σε σχέση με την έκδοση WRC περιορίζονται σε κάποια αεροδυναμικά βοηθήματα, αφού οι κανονισμοί S2000 δεν επιτρέπουν στα αυτοκίνητα αεροτομές το ίδιο μεγάλες με αυτές των WRC. Τα λάστιχα είναι τα R87 της Dunlop.

Το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής είναι από τα πιο ανταγωνιστικά εθνικά πρωταθλήματα, με μέσο όρο περίπου 20 συμμετοχές αυτοκινήτων S2000 σε κάθε αγώνα! Αυτό το κάνει ιδανικό σημείο για την BP VW να δοκιμάσει τις δυνατότητες του νέου της όπλου.

Γιώργος Σαλτίδης

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Φωτογραφίες από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Μελβούρνη!

Next Article

Δεν τα παρατάν στην Ford

Related Posts