2017 vs 2018: Οι ταχύτεροι γύροι των ομάδων στις χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές ολοκληρώθηκαν και το TotalRacing.gr συγκρίνει τους ταχύτερους χρόνους κάθε ομάδας από τα περυσινά και τα φετινά τεστ, και τα αποτελέσματα είναι ενδιαφέροντα.

Πολλές αλλαγές έχουν γίνει στην Formula 1 σε σχέση με πέρυσι, με βασικότερη όλων την προσθήκη δύο νέων γομών στα «άκρα» της γκάμας της Pirelli. Η hypersoft και η superhard γόμα εισάγονται για τη φετινή χρονιά, αν και μόνο η πρώτη χρησιμοποιήθηκε από τις ομάδες κατά το οχταήμερο των δοκιμών.

Αυτό το νέο ελαστικό συνεισέφερε αρκετά στο να πέσουν οι χρόνοι σε σχέση με το 2017, αν και μαζί με τις νέες γόμες, οι ομάδες πλέον έχουν και μία σαφώς καλύτερη εικόνα για την αεροδυναμική των μονοθέσιών τους, ενώ και η ιπποδύναμή τους έχει αυξηθεί συγκριτικά με την περυσινή σεζόν.

Στο παρακάτω πίνακα μπορεί να δει κανείς τους καλύτερους χρόνους από κάθε ομάδα κατά τα περυσινά και τα φετινά τεστ, καθώς και τη διαφορά που έχουν:

ΘέσηΟμάδα20172018Διαφορά 
1Ferrari1:18.634 (SS)1:17.182 (HS)-1.452
2McLaren1:21.348 (US)1:17.784 (HS)-3.564
3Red Bull1:19.438 (SS)1:18.047 (HS)-1.391
4Renault1:19.837 (US)1:18.092 (HS)-1.745
5Haas1:20.504 (US)1:18.360 (SS)-2.144
6Toro Rosso1:20.416 (SS)1:18.363 (HS)-2.053
7Mercedes1:19.310 (SS)1:18.400 (US)-0.910
8Force India1:20.116 (US)1:18.967 (HS)-1.149
9Sauber1:21.670 (US)1:19.118 (HS)-2.552
10Williams1:19.420 (US)1:19.189 (S)-0.231

Μέσος όρος: 1:20.069 (2017) vs 1:18.350 (2018) – Διαφορά 1.719 δλ.

Αυτό που παρατηρείται αμέσως είναι πως τη μεγαλύτερη πρόοδο φαίνεται να την έχει κάνει η McLaren, με τη σύγκριση ανάμεσα στους δύο χρόνους να βγάζει μία διαφορά της τάξης των 3,5 δλ.

Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί πως αρκετές ομάδες τόσο το 2017, όσο και φέτος επέλεξαν να μην τρέξουν με τις πλέον μαλακές γόμες (ultrasoft πέρυσι, hypersoft φέτος), κάνοντας τη σύγκριση πιο δύσκολη και σαφώς λιγότερη άμεση.

Πάντως, αυτό που καθίσταται σαφές είναι ότι η πρόβλεψη της Pirelli για σχεδόν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερα μονοθέσια φέτος δεν είναι ουτοπική, αλλά ρεαλιστική.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

mm
Αρχισυντάκτης

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 6 χρόνια.