Horner: “Σκληρή” η απόφαση αποπομπής του Michael Masi

Horner
MILTON KEYNES, ENGLAND – JANUARY 26: Red Bull Racing Team Principal Christian Horner talks on stage during the Red Bull Racing RB18 launch at Red Bull Racing Factory on January 26, 2022 in Milton Keynes, England. (Photo by Bryn Lennon/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202202090263 // Usage for editorial use only //

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, άσκησε κριτική στην FIA, με αφορμή την αποπομπή του αλυτάρχη της F1, Michael Masi και την συνεπακόλουθη αντικατάσταση του.

Ο Horner επί της ουσίας υπεραμύνθηκε των επιλογών του Αυστραλού αγωνοδίκη, που κέντρισε το ενδιαφέρον λόγω των αποφάσεων του στο αμφιλεγόμενο GP του Άμπου Ντάμπι, που έκριναν και το αποτέλεσμα του περσινού συναρπαστικού πρωταθλήματος. Ο Michael Masi υπενθυμίζουμε ότι έδρασε σε αντίθεση με τους κανονισμούς, όταν επέτρεψε στα μονοθέσια που βρίσκονταν ανάμεσα στους Max Verstappen και Lewis Hamilton, να επιστρέψουν στον ίδιο γύρο με τους πρωτοπόρους.

Aυτό συνέβη μετά το ατύχημα του Nicholas Latifi και το αυτοκίνητο ασφαλείας που είχε βγει στην πίστα, μέχρι να καθαριστούν τα συντρίμμια της Williams. Με τον τρόπο αυτό ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull είχε την δυνατότητα να επιτεθεί στον Hamilton και να κατακτήσει εν τέλει εκείνος τον τίτλο του πρωταθλητή. Η αντικατάσταση του Masi ήρθε πριν την ανακοίνωση του πορίσματος της έρευνας που διεξάγει η FIA, σχετικά με το συμβάν αυτό, με τον Christian Horner να αντιτίθεται στην λογική της απόφασης που πάρθηκε.

Αναλυτικά όσα επεσήμανε:

«Είναι μια δύσκολη απόφαση, είναι δουλειά της FIA. Είναι σκληρή απόφαση. [Ο Michael Masi] βρέθηκε σε δύσκολη θέση την περσινή χρονιά. Νιώθουμε και εμείς από την πλευρά μας ότι πολλές αποφάσεις του ήταν εναντίον μας, από την άλλη όταν γίνουν κατανοητά τα δεδομένα που έχει στην διάθεση του σε σύγκριση με τις ομάδες, υπάρχει τεράστια διαφορά. Είναι θετικό βέβαια ότι προστίθενται στην εξίσωση πράγματα, όπως το VAR, καθώς επίσης και η επιστροφή ενός έμπειρου αγωνοδίκη όπως ο Herbie Blash.

«Απλά πιστεύω ότι υπήρξε μεγάλη πίεση για την αντικατάσταση του Michael, δεν ήταν σωστό. Αυτή είναι η αίσθηση μου. Στην πραγματικότητα δεν έκανε κάτι λάθος, σε συνάρτηση με τους κανονισμούς. Κατά κάποιο τρόπο πρόκειται για αντιπερισπασμό, διότι αν εξετάσουμε τα γεγονότα του αγώνα, η Mercedes είχε δύο ευκαιρίες για pit stop. Υπήρξε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, αλλά και εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ο οδηγός τους ζητούσε να μπει στα pit και τον άφησαν έξω και στις δύο περιπτώσεις.

«Αυτό ακριβώς τους εξέθεσε στο τέλος του αγώνα. Σε επίπεδο τακτικής τα κάναμε όλα σωστά εκείνη τη μέρα, είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες. Όταν έγινε το ατύχημα του Latifi, με πέντε γύρους να απομένουν, αντιδράσαμε άμεσα. Βάλαμε φρέσκα ελαστικά στον Max, η Mercedes άφησε έξω τον Lewis, με ελαστικά που είχαν διαρκέσει 44 γύρους. Θεωρώ ότι υπήρξε κάποιου είδους κρυφτό πίσω από την επίμαχη απόφαση, διότι εν κατακλείδι ο Max έκανε το προσπέρασμα με επιτυχία και στέφθηκε πρωταθλητής.»

Παρακολουθείστε το τρίτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν του Undercut, του podcast του TotalRacing.gr για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1.

Από εκεί και πέρα ο Horner αμφισβήτησε τόσο την αντίληψη ότι η FIA θα πρέπει να ζητήσει συγνώμη από τον Lewis Hamilton για τον τρόπο με τον οποίο απώλεσε την νίκη και το πρωτάθλημα, όσο και το νέο σχήμα που θα αντικαταστήσει τον Michael Masi, με τους Niels Wittich και Eduardo Freitas, να εναλλάσσονται στον ρόλο του αγωνοδίκη κατά την διάρκεια της σεζόν.

«Μπορούμε να διαφωνήσουμε για εκατό διαφορετικές αποφάσεις που πάρθηκαν στο σύνολο της περσινής χρονιάς. Ήταν αρκετά αυστηρή η ποινή στο Silverstone; Ήταν δίκαιες οι ποινές που μας επιβλήθηκαν στην Σαουδική Αραβία; Είναι τόσα τα περιστατικά. Ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε μπροστά. Υπάρχει νέος πρόεδρος στην FIA ο οποίος επιθυμεί να εγκαθιδρύσει μια νέα δομή στο σπορ και να επωφεληθεί περισσότερο από την τεχνολογία, ώστε να βοηθήσει στην στήριξη των αγωνοδικών.

«Ως προς το νέο σχήμα των αγωνοδικών, δεν είναι κάτι που θα έκανα προσωπικά, είναι σαν να εναλλάσσεις τον αρχιμηχανικό ή τον επικεφαλής μιας ομάδας. Αναλαμβάνεις τα καθήκοντα σου, κάνεις όλους τους αγώνες. Είναι αναγκαία η συνέπεια. Αν όμως δεν βρίσκονται στην πίστα, ελπίζεις ότι θα τους υποστηρίξουν ώστε να αποκτήσουν αυτή την συνέπεια. Το μοναδικό στοιχείο που οι οδηγοί επιθυμούν είναι η σταθερή εφαρμογή των κανονισμών και όχι ποινές που αλλάζουν από αγώνα σε αγώνα. Αυτή την πρόκληση θα πρέπει φέρει εις πέρας η FIA φέτος.»

Πηγή: Racefans.Net

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Παρουσιάστηκε η Alpine A522(pics&vid)

Next Article
Rally Sweden

WRC: Το πρόγραμμα και η τηλεοπτική κάλυψη του Rally Σουηδίας

Related Posts