Η σύγκριση μεταξύ του starting grid και του τελικού αποτελέσματος του Ουγγρικού Grand Prix φανερώνει μια γνώριμη εικόνα. Μια ιταλική τραγωδία, με την Ferrari να κάνει ένα ακόμα λάθος στρατηγικής, για το οποίο δεν ευθύνεται απόλυτα η ίδια, μετατρέποντας ένα 2-3 σε ένα 4-6. Παράλληλα, ο Max Verstappen κατέκτησε ακόμα μια νίκη και έφυγε για διακοπές με το ένα χέρι στον τίτλο.
Είναι εύκολο να πει κανείς ότι η Ferrari έκανε ένα γιγαντιαίο λάθος διαλέγοντας να μην επεκτύνει το stint του Leclerc με τα μεσαία και να του βάλει ένα σετ σκληρών. Η Alpine πραγματοποίησε την αλλαγή αυτή νωρίτερα εξάλλου και δεν δούλεψε. Το ότι όμως δεν λειτούργησαν τα ελαστικά για την Γαλλική ομάδα, δεν σημαίνει ότι δεν θα δούλευαν και για την Ferrari. Από ό,τι φάνηκε τελικά, η θερμοκρασία ήταν πολύ χαμηλή για την σκληρή γόμα, λόγω της βροχής που είχε πέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα το τελευταίο 24ωρο. Έτσι, ο Leclerc δεν είχε καμία ελπίδα όχι να πιάσει τον Verstappen, αλλά και να κρατήσει την θέση του. Ο Μονεγάσκος αρκέστηκε στην 6η θέση, μετά και από ένα τρίτο pitstop, το οποίο αποτέλεσε την απόλυτη απόδειξη παραδοχής εκ μέρους της Ferrari ότι τα θαλάσσωσαν.
Στον αντίποδα, η Red Bull, η οποία είχε το χειρότερο Σάββατο των τελευταίων ετών, με τον Verstappen να ξεκινά δέκατος και τον Perez αμέσως πίσω του, αποφάσισε σωστά να είναι επιθετική με την στρατηγική της, γνωρίζοντας ότι η Mercedes δεν είχε τον ρυθμό αγώνα για να την ανταγωνιστεί. Έτσι ο Verstappen σταμάτησε σχετικά νωρίς την δεύτερη φορά, αναγκάζοντας τον Russell να τον καλύψει. Τελικά ο Ολλανδός βγήκε μπροστά του και δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτάσει στην νίκη για έβδομη φορά φέτος, έχοντας πραγματοποιήσει και όλες τις απαιτούμενες προσπεράσεις για να μπορέσει η στρατηγική αυτή να λειτουργήσει.
Η Ferrari αναπάντεχα δεν είχε τον ρυθμό για να κερδίσει, όμως μετά τις κακές κατατακτήριες της Red Bull, είχε την ευκαιρία τουλάχιστον να επικρατήσει των Αυστριακών, αν και με μικρό βαθμολογικό κέρδος. Αντ’ αυτού φάνηκε και πάλι να θέλει να κινηθεί φυλαγμένα, μην εμπιστεύοντας το μεσαίο ελαστικό και ενδεχομένως ελπίζοντας για κάποιο safety car. Η ειρωνία είναι ότι το Hungaroring έχει μια πολύ φιδοειδή χάραξη, αλλά αποτελεί σωστή πίστα και έτσι τα safety cars δεν είναι ιδιαίτερα συχνά.
Η αυτοκτονία της Ferrari πιθανώς να μην λάμβανε τόπο αν το drop-off μεταξύ των φετινών γομών δεν ήταν τόσο μεγάλο, αλλά και αν η βροχή δεν είχε κάνει την εμφάνισή της. Είναι γνωστό ότι η Pirelli δεν είχε και το ευκολότερο έργο από το 2017 και έπειτα λόγω του τρόπου λειτουργείας των αεροδυναμικών βοηθημάτων, όμως οι φετινές γόμες αποτελούν μια απογοήτευση σε τελική ανάλυση. Ακόμα και έτσι όμως η Ferrari εμφανίστηκε στην Ουγγαρία ουσιαστικά με ένα και μόνο πλάνο, κάτι που την οδήγησε σε ακόμα έναν αποτυχημένο αγώνα, παρά το ότι είχε όλα τα φόντα για να κερδίσει και μάλιστα με 1-2.
Όπως είχε πει και ο Verstappen την Παρασκευή, η Red Bull θα ήθελε να βρέξει ώστε να μειωθεί η διαφορά της από την Ferrari όσον αφορά τον γενικό ρυθμό στο Hungaroring. Η τύχη του πρωταθλητή φαίνεται να είναι με το μέρος του Ολλανδού, αλλά αν κάτι έχουμε μάθει όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι την τύχη σου την φτιάχνεις εσύ. Η Ferrari, με την χρόνια έλλειψη επικοινωνίας σχετικά με το τι γίνεται με το pit-wall crew της, για τον ένα ή τον άλλο τρόπο δεν μπορεί να την φτιάξει και έτσι υπολείπεται ακόμα αρκετών κομματιών για να μπορέσει να διεκδικήσει ρεαλιστικά τον τίτλο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify