Η Ferrari πήρε την νίκη στο 24 Hours of Le Mans με το #51 των Pier Guidi, Calado και Giovinazzi, 50 χρόνια μετά την τελευταία συμμετοχή στον γαλλικό αγώνα. Στο βάθρο ανέβηκαν Toyota και Cadillac, προβλήματα για Porsche και Peugeot.
H Ferrari είχε τον καλύτερο ρυθμό αγώνα καθ’ όλη την διάρκεια του εικοσιτετράωρου και απέφυγε σημαντικά λάθη, τόσο από την πλευρά των οδηγών, όσο και από πλευράς στρατηγικής. To #51 παρέμεινε στην πρωτοπορία ή κοντά σε αυτήν καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα, ενώ το #50 αντιμετώπισε προβλήματα όταν έπεσε η νύχτα και έχασε χρόνο στα pits. Τελικά κατάφερε να ανακάμψει, ειδικά εκμεταλευόμενο τις αδυναμίες των υπολοίπων και ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πέμπτη θέση με τους Fuoco, Molina και Nielsen.
Η Toyota φάνηκε δυνατή αρχικά, καταφέροντας να πιέσει την Ferrari και να μην της επιτρέψει να ξεφύγει μετά το 1-2 της εκκίνησης, όμως σταδιακά φάνηκε ότι δεν μπορούσε να την ανταγωνιστεί. Ένα λάθος του Kobayashi στην προσπάθειά του να αποφύγει μια σύγκρουση με ένα όχημα της GTE Am κατηγορίας, οδήγησε σε καταστροφική ζημιά στο #7, το οποίο και εγκατέλειψε. Το #8 με τους Buemi, Hartley και Hirakawa παρέμεινε δεύτερο και πίεσε το #51 της Ferrari, όμως ένα λάθος από τον Ιάπωνα 5 ώρες πριν το τέλος του αγώνα, προκάλεσε ζημιά στην πίσω δεξιά μεριά του GR010 και επανέφερε την διαφορά σε απροσπέλαστο επίπεδο.
Στην τελευταία θέση του βάθρου ανέβηκε η Cadillac, που κατάφερε να πάρει και την τέταρτη θέση στο Le Mans, με το #2 και το #3 αντίστοιχα. Η Αμερικανική ομάδα φάνηκε ανώτερη των περιστάσεων, ειδικά όσον αφορά το #3 το οποίο είχε πιάσει φωτιά στις κατατακτήριες στα χέρια του Sebastien Bourdais. Τελικά τα δύο V-Series.R επικράτησαν άλλων αγωνιστικών και έφεραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την Cadillac, που αποτελεί μέχρι στιγμής την μεγαλύτερη έκπληξη της σεζόν στα Hypercars.
Στην έκτη και έβδομη θέση ολοκλήρωσαν το εικοσιτετράωρο τα δύο Glickenhaus, παρά τα αρκετά λάθη των οδηγών της που οδήγησαν τόσο το #708 όσο και το #709 εκτός πίστας ουκ ολίγες φορές, αλλά και στα pits για έκτιση ποινών. Παρ’ όλα αυτά, δεν εμφάνισαν μηχανικά προβλήματα και αυτός ήταν ο καθοριστικός παράγοντας που έβαλε την μικρή ομάδα μπροστά από την Porsche και την Peugeot.
Η Peugeot βρέθηκε να ηγείται του αγώνα, όμως όπως και στους προηγούμενους αγώνες της σεζόν, αντιμετώπισε προβλήματα και έχασε χρόνο για επισκευές. Τελικά το #93 των Di Resta, Jensen και Vergne πήρε την όγδοη θέση, ενώ το #94, που είχε και την μεγαλύτερη καθυστέρηση, πήρε την καρώ σημαία στην 12η θέση.
Η Porsche Penske είδε ένα από τα αγωνιστικά της να ηγείται του αγώνα, όμως και τα τρία 963 της εμφάνισαν διάφορα προβλήματα. Τελικά τα δύο αγωνιστικά κατάφεραν να τερματίσουν στην ένατη και ενδέκατη θέση, με την Cadillac της Action Express Racing ανάμεσά τους. H Hertz Team Jota, με την δική της 963, ήταν το τελευταίο Hypercar που έφτασε στον τερματισμό, με την Floyd Vanwall να αντέχει μόνο 165 γύρους πριν εγκαταλείψει τον αγώνα.
Στην LMP2, οι διαφορές ήταν μικρές σε όλο το grid, αλλά τελικά αυτοί που χαμογέλασαν ήταν οι άνθρωποι της Inter Europol, που στέφθηκαν νικητές. Η Team WRT πήρε την δεύτερη θέση, ενώ την έκπληξη έκανε η Duqueine Team, με την τρίτη θέση.
Στην GTE Am, η Corvette Racing πανηγύρισε μια άξια νίκη, ενώ το βάθρο συμπληρώθηκε από τις ORT by TF και GR Racing.
Ο επόμενος γύρος του WEC είναι το 6 Hours of Monza, 7 με 9 Ιουλίου.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify