Αυτό ήταν ένα στοιχείο του μονοθεσίου της Mercedes που έκανε τις υπόλοιπες ομάδες να ανησυχούν στην Αυστραλία. Ίσως προκαλέσει το ανάλογο στη Μαλαισία. Σε αυτή την εικόνα μπορούμε να δούμε την τρύπα στο τελείωμα της πίσω πτέρυγας (μωβ βέλος) που είναι εκτεθειμένο όταν το DRS (Drag Reduction System), (κόκκινο βέλος) ενεργοποιείται. Το σύστημα αυτό ειναι αρκετά περίπλοκο αλλά αποτελεί καινοτομία. Όταν οι τρύπες ανοίγουν, ο αέρας περνά μέσα από αυτά τα «κανάλια» στο πίσω μέρος της αεροτομής και διαχέεται μέσω λεπτών σωληνών στο κάτω μέρος της πτέρυγας και από εκεί σε όλο το μήκος του σασί (chassis) καταλήγωντας στη μύτη του μονοθεσίου. Από εκεί περνά σε δυο «πυλώνες» και έπειτα σε μικρά πτερύγια της εμπρός αεροτομής από όπου και απελευθερώνεται. Στολλάρει την πτέρυγα σε στυλ ‘F-Duct’ κόβωντας τον εισερχόμενο αέρα και ενισχύοντας την τελική ταχύτητα. Είναι αποτελεσματικό με τον ίδιο τρόπο που είναι το ‘F-Duct’ που χρησιμοποιήθηκε πριν από δυο χρόνια (εισροή αέρα από τη μύτη του μονοθεσίου, μέσω του σασί, στην πίσω πτέρυγα), αλλά αντίθετα. Με πιο απλά λόγια, δρα σαν ένας διασταθμιστής της εμπρός πτερύγας μειώνοντας την κάθετη δύναμη στο μπροστά μέρος του μονοθεσίου. Παράλληλα, ισορροπεί το πίσω μέρος του μονοθεσίου όταν έχουμε χρήση του DRS. Είναι ένα ‘F-Duct’ στην πίσω πτέρυγα. Πάντως έχουμε τη Red Bull και τη Lotus να ζητούν από τη FIA την εξέταση αυτής τηας αναβάθμισης πριν από το Grand Prix Μαλαισίας.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify