Σε μια μέρα στην οποία η μάχη των Ogier-Tanak για την κορυφή ήταν το επίκεντρο αυτής, ο Γάλλος πολυπρωταθλητής κρατά σφιχτά στα χέρια του την πρωτιά μετά το τέλος της δεύτερης μέρας του Rally Σαρδηνίας. Τρίτος ο Dani Sordo, δράματα για αρκετά πληρώματα του WRC.
Γεμάτη μάχες και δράματα ήταν δεύτερη μέρα του Rally Σαρδηνίας και μεγαλύτερη του αγώνα, αφού τα πληρώματα κλήθηκαν να διανύσουν 149 αγωνιστικά χιλιόμετρα, χωρισμένα σε οκτώ ειδικές διαδρομές (4 loop των δύο περασμάτων). Το ενδιαφέρον εστιάστηκε αρκετά γρήγορα στην μάχη της πρώτης θέσης, αφού τα λάθη και οι έξοδοι των υπόλοιπων πληρωμάτων έκαναν τις διαφορές να ανοίξουν αρκετά από την τρίτη θέση μέχρι το τέλος της βαθμολογούμενης δεκάδας.
Η πρωτοπορία στην γενική κατάταξη άλλαξε αρκετές φορές χέρια, με τους Sebastien Ogier και Ott Tanak να δίνουν ομηρικές μάχες μεταξύ τους. Ωστόσο λίγο πριν το φινάλε του απογευματινού σκέλος τα team order από πλευράς Hyundai ήρθαν να βάλουν τέλος σε αυτή τη μάχη. Κάπως έτσι ο Γάλλος πολυπρωταθλητής έφτασε στο Service Park ως επικεφαλής της γενικής κατάταξης και την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Ott Tanak, που πλέον στοχεύει στους βαθμούς της Super Sunday αλλά και αυτούς της Power Stage.
Ο λόγος για τον οποίο μπήκε stop στην διαμάχη δύο άλλοτε team-mates, ήταν η έξοδος του Thierry Neuville στα 15,5 χιλιόμετρα του δεύτερου περάσματος από την “Tula 2”, καθώς ο Βέλγος είναι ένας εκ των διεκδικητών του τίτλου. Μέχρι εκείνο το σημείο, το ξεκίνημα του ήταν εξαιρετικό καθώς από την πέμπτη θέση αναρριχίθηκε στην τρίτη και όλα έδειχναν πως έχοντας καθαρό δρόμο μπροστά του, είχε την μεγάλη ευκαιρία να κάνει ένα δυναμικό comeback. Παρόλα αυτά γνώρισε από πρώτο χέρι την σκληρότητα του Rally Σαρδηνίας.
Την θέση του Neuville στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου πήρε προσωρινά ο Takamoto Katsuta, ο ρυθμός του οποίου δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορος, αλλά έβρισκε τον τρόπο να σημειώνει ανταγωνιστικούς χρόνους, τερματίζοντας μάλιστα στην τρίτη θέση στην όγδοη ειδική. Το σημείο μηδέν για τον Ιάπωνα ήταν η SS9 (Monte Lerno-Monti di Ala 1), συγκεκριμένα το τέταρτο χιλιόμετρο αυτής όταν το κιβώτιο ταχυτήτων παρέδωσε πνεύμα και το Toyota GR Yaris Rally1 σταμάτησε καταμεσής της διαδρομής. Για λίγα ακόμη μέτρα πορεύθηκε με τον ηλεκτροκινητήρα προτού βγει εκτός αυτής αργότερα, χάνοντας την ευκαιρία να φέρει περισσότερους πόντους στην Toyota στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Από τα παραπάνω συμβάντα μεγάλος κερδισμένος βγήκε ο Dani Sordo, που ήταν αυτός που ολοκλήρωσε το σημερινό σκέλος στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Το μόνο που έκανε ήταν να πάει συντηρητικά στις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές, με τον ρυθμό του Ισπανού να είναι αξιοπρεπέστατος. Πέμπτος και με πάνω από 30 δευτερόλεπτα να τον χωρίζουν από τον Ισπανό οδηγό της Hyundai κατετάγη ο Elfyn Evans, ο οποίος από ένα σημείο και μετά δεν είχε την αυτοπεποίθηση να πιέσει για το κάτι παραπάνω. Πέραν αυτού είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό στην όγδοη ειδική.
Το τελευταίο Rally1 αυτοκίνητο που υπάρχει στην γενική κατάταξη ήταν αυτό του Gregoire Munster. Καθώς ξεκινούσε πρώτος στον δρόμο, είχε το δύσκολο έργο του καθαρίσματος του οδοστρώματος για τους υπόλοιπους οδηγούς. Κύριος στόχος του Λουξεμβουργιανού ήταν να φτάσει δίχως προβλήματα στο Service Park. Και το κατάφερε, βάζοντας στο σακούλι 8 βαθμούς. Για να τους κρατήσει θα πρέπει να ανέβει στην ράμπα του τερματισμού την Κυριακή.
Καθώς τα αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας είναι πλέον ελάχιστα, οι εγκαταλείψεις στο σκέλος του Σαββάτου έφεραν αρκετά πληρώματα του WRC 2 εντός των βαθμών. Κάπως έτσι την βαθμολογούμενη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Sami Pajari (Toyota Yaris Rally2), Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), Jan Solans (Toyota Yaris Rally2), Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia RS Rally2) και Martin Prokop (Skoda Fabia RS Rally2).
Ο στόχος για τον Adrien Fourmaux μετά τα δράματα της Παρασκευής ήταν ένας και απαράλλακτος. Η είσοδος του Γάλλου στην δεκάδα. Στην θεωρία το έργο του θα ήταν πανεύκολο καθώς οι άμεσοι ανταγωνιστές του ήταν τα πληρώματα του WRC 2. Το δεύτερο πέρασμα από την Tula αποδείχθηκε ζημιογόνο για τους περισσότερους οδηγούς του WRC, με τον Γάλλο της M-Sport WRT να μην αποτελεί εξαίρεση. Ένα θέμα με τα μπροστινά φρένα, τον έκαναν να χάσει 57,6 δευτερόλεπτα και πολύτιμο έδαφος στην μάχη της ανάκαμψης. Σα να μην έφταναν όλα αυτά, έφυγε αργοπορημένος κατά έξι λεπτά από την ζώνη αλλαγής ελαστικών, κάτι που κατά πάσα πιθανότητα θα του επιφέρει χρονική ποινή. Μετά το τέλος αυτού του σκέλος βρίσκεται εκτός δεκάδας.
To Rally Σαρδηνίας έχει μπει πλέον στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του. Η πρώτη από τις τέσσερις συνολικά ειδικές της Κυριακής, είναι η “Cala-Flumini 1”, και είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 09:00 το πρωί ώρα Ελλάδας.
Η κατάταξη μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify