Ο Elfyn Evans έχει ξεφύγει για τα καλά από τους διώκτες του στη μάχη του πρωταθλήματος στο WRC, και ο Χρήστος Κονδύλης αναρωτιέται αν τελικά το 2025 θα είναι η χρονιά του Ουαλού.
Δύο νίκες, μια δεύτερη θέση, με 88 βαθμούς και μια σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους του. Αυτά είναι τα πεπραγμένα του Elfyn Evans μετά το πέρας των τριών πρώτων γύρων του φετινού πρωταθλήματος στο WRC. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά στην καριέρα του που φεύγει με την πρωτιά στα χέρια του μετά από δύο συνεχόμενα ράλι. Επιπλέον, έγινε ο πρώτος Βρετανός που κερδίζει στο Σαφάρι, μετά τον αείμνηστο Colin McRae το 2002.
Αναμφίβολα, είναι το καλύτερο ξεκίνημα του Evans, ο οποίος μέχρι τώρα έχει διαψεύσει τους επικριτές του, μεταξύ αυτών και ο γράφων, με τις επιδόσεις του. Το ότι είναι γρήγορος και ταλαντούχος το γνωρίζουν οι περισσότεροι. Ωστόσο, κάθε φορά που έμπαινε δυναμικά στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, το πρώτο πράγμα που σκεφτόταν κάθε θεατής ήταν το πότε θα έρθει η στιγμή που θα “κλωτσήσει την καρδάρα με το γάλα”. Και το έχει κάνει ήδη τέσσερις φορές.
Ορισμένοι υποστηρίζουν πως καθοριστικό ρόλο σε αυτό έπαιξε – και εξακολουθεί να παίζει – η κατάργηση των υβριδικών μονάδων ισχύος. Σε μεγάλο βαθμό, αυτό ισχύει, καθώς την προηγούμενη τετραετία (όσο διήρκεσε η εποχή των υβριδικών Rally1), το να οδηγήσει κάποιος – και ειδικά ένας rookie – ένα αυτοκίνητο στη μεγάλη κατηγορία, ήταν σαν να οδηγεί μια ωρολογιακή βόμβα. Ακόμα και για τους πιο έμπειρους οδηγούς.
Μετά το χαοτικό Rally Σαφάρι και την κυρίαρχη νίκη του Elfyn Evans, το ερώτημα προκύπτει εύλογα: θα έχει το φετινό παραμύθι δράκο; Συνήθως αυτή η έκφραση χρησιμοποιείται όταν κάτι δεν είναι αληθινό. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, ταιριάζει διπλά, καθώς η σημαία της Ουαλίας φέρει σαν έμβλημα, το συμπαθές φλογοβόλο θηρίο. Η απάντηση στο ερώτημα είναι πως είναι ακόμα νωρίς, αλλά σε κάθε περίπτωση, πάντως, βλέπουμε την καλύτερη και πιο ώριμη εκδοχή του Elfyn Evans σε σχέση με όλη τη διάρκεια της καριέρας του.
Τόσο ο ίδιος όσο και οι συνομήλικοί του (Tanak, Neuville κ.λπ.) διανύουν τα τελευταία χρόνια της καριέρας τους, και το ιδανικό φινάλε θα ήταν να κλείσουν την πορεία τους με έναν τίτλο στο ενεργητικό τους. Είναι σχεδόν βέβαιο πως κάποιοι από αυτούς θα συνεχίσουν στη νέα εποχή του WRC από το 2027 και μετά. Ωστόσο, το πιθανότερο είναι πως η Toyota θα δώσει τόπο στα ταλαντούχα νιάτα (Rovanpera, Pajari, Solberg). Αν, όμως, ο Evans κατακτήσει τον τίτλο, θα έχει στα χέρια του ένα πανίσχυρο διαπραγματευτικό χαρτί. Και τότε, ο Juha Kankkunen και ο Jari-Matti Latvala θα πρέπει να βάλουν όλα τα δεδομένα στη ζυγαριά.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify