Αποστολή εξετελέσθη για την HRT στην Μαλαισία από μερικές εβδομάδες πριν τρεις εβδομάδα, καθώς και τα δύο αυτοκίνητα προκρίθηκαν και τερμάτισαν τον πρώτο αγώνα της σεζόν μετά από μια δύσκολη αρχή. Η F112 έκανε πολλά χιλιόμετρα και μάζεψε δεδομένα σχετικά με την πίστα και οι μηχανικοί είχαν πολλές πληροφορίες για να εργαστούν κατά τη διάρκεια της περιόδου των δύο εβδομάδων μεταξύ του αγώνα της Sepang και την Κίνα. Έχοντας εκπληρώσει τους στόχους της ομάδας στον προηγούμενο αγώνα, η HRT έχει ως στόχο τώρα να προχωρήσει από εκεί που άφησε τα πράγματα στη Μαλαισία και να συνεχίσει την βελτίωση.
Το Shanghai International Circuit αποτελείται από δεκαέξι στροφές, οι εννέα είναι δεξιές και οι επτά αριστερές. Τα μονοθέσια επιτυγχάνουν την μέγιστη ταχύτητα στην ευθεία 1.2 χιλιομέτρων μεταξύ των στροφών 13 και 14, όπου προσπαθούν να εκμεταλλευθούν το μήκος της ευθείας και να προσπεράσουν. Στην Κίνα, η ομάδα θα έχει ένα νέο μέλος του διοικητικού συμβουλίου, τον Ma Qing Hua, ο οποίος συμμετέχει για πρώτη φορά ως μέλος του προγράμματος ανάπτυξης νέων οδηγών στο τοπικό Grand Prix του.
Η Pirelli επέλεξε την μαλακή και μεσαία γόμα γι αυτό το Grand Prix.
Pedro de la Rosa, #22: «Μετά από αυτά τα δύο πρώτα Grand Prix φτάνουμε στην Κίνα πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι, με περισσότερα χιλιόμετρα και έχοντας μάθει πολλά, ειδικά μετά το GP Μαλαισίας. Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν στον τελευταίο αγώνα είναι πολύ σημαντικά για εμάς, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν είχαμε preseason. Τώρα έχουμε μια καλύτερη εικόνα σχετικά με τους τομείς όπου πρέπει να βελτιώσουμε, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα σε αυτό το αρχικό στάδιο είναι να τερματίζουμε αγώνες. Αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος, προκειμένου να μάθουμε και να βελτιωθούμε αγώνα με τον αγώνα. Το πιο δύσκολο κομμάτι έρχεται τώρα, αλλά είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι. Η Κίνα είναι μια πίστα όπου πάντα τα πάω καλά και ένα μέρος που γνωρίζω καλά, τόσο σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Δεν είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη πίστα για το αυτοκίνητο ή τον οδηγό, αλλά η αεροδυναμική είναι πολύ σημαντική».
Narain Karthikeyan, #23: «Πήγαμε ένα βήμα προς τα εμπρός στη Μαλαισία και στόχος μας είναι σίγουρα να κρατήσουμε την δυναμική μας στην Κίνα και το υπόλοιπο της σεζόν. Παρά το γεγονός ότι καταφέραμε να τερματίσουμε τον αγώνα, η ψύξη ήταν ένα θέμα στην Sepang και μόλις τακτοποιηθεί πλήρως αυτό το πρόβλημα, θα είμαστε σε θέση να ξεκλειδώσουμε μεγαλύτερη απόδοση από το αυτοκίνητο. Η πίσω ευθεία στην Σαγκάη είναι φυσικά μία από τις μεγαλύτερες στο πρωτάθλημα και η σφιχτή πρώτη στροφή είναι μια μοναδική πρόκληση αφού η είσοδος γίνεται στην υψηλότερη σχέση και από τη στιγμή που θα βγείτε είστε στη δεύτερη. Επιπλέον υπάρχει μια αρκετή ποσότητα τεχνικών αργών στροφών καθώς και υψηλής ταχύτητας αλλαγή κατεύθυνσης στις στροφές 7 και 8. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα μικτά χαρακτηριστικά, είναι ένα απαιτητικό σιρκουί για την πρόσφυση, την πέδηση και την αεροδυναμική σταθερότητα».
Luis Pérez – Sala, Διευθυντής ομάδας: «Το ξεκίνημα της σεζόν ήταν πολύ πολύπλοκο επειδή ήμασταν πίσω από το χρονοδιάγραμμα σε σχέση με τις άλλες ομάδες. Έπρεπε να γίνει μια κολοσσιαία προσπάθεια για να είμαστε σε θέση να φτάσουμε στην πίστα στην Αυστραλία και να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας μόλις μία εβδομάδα αργότερα, στη Μαλαισία. Υπάρχουν ακόμα πολλά να κάνουμε και πολλές περιοχές να βελτιωθούμε για να είναι είμαστε εκεί που θα πρέπει να είμαστε, αλλά τουλάχιστον αυτές τις δύο εβδομάδες είχαμε λίγο περισσότερο χρόνο για να αναλύσουμε τα δεδομένα, να προετοιμάσουμε και να φορτίσουμε τις μπαταρίες μας, επομένως είμαι σίγουρος ότι φτάνουμε στην Κίνα σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η F112 κάνει ακόμα τα πρώτα της βήματα και πρέπει να κάνουμε κ άλλη πρόοδο χωρίς διακοπή. Στη Σαγκάη θα έχουμε κάποιες μικρές αλλαγές για τη βελτιστοποίηση της ψύξης και της αεροδυναμικής, και έχουμε στόχο για αυτό το Σαββατοκύριακο να ελέγξουμε ότι λειτουργούν οι αλλαγές αυτές. Για να συνοψίσω, πρέπει να πάρουμε περισσότερα από το αυτοκίνητο, αλλά πρέπει επίσης να βελτιώσουμε την ομαδική δουλειά και το συντονισμό».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify