Mark Gillan, Υπεύθυνος ομάδας στην πίστα: «Έχοντας εξασφαλίσει τους πρώτους βαθμούς της σεζόν στη Μαλαισία, με ένα πολύ βελτιωμένο και ανταγωνιστικό μονοθέσιο, η ομάδα κατευθύνεται στην Σαγκάη. Το βασικό χαρακτηριστικό της πίστας είναι ότι είναι επιθετική με τα ελαστικά και το κομμάτι αυτό θα αποδειχθεί μια σκληρή δοκιμασία για την FW34 και θα είναι μια καλή ένδειξη για την βελτίωση της διαχείρισης των ελαστικών μας σε σύγκριση με την περασμένη σεζόν. Η Pirelli φέρνει την μέση (άσπρη) και την μαλακή (κίτρινη) γόμα ελαστικών. Παρότι έχουμε μία από τις υψηλότερες μέγιστες ταχύτητες από κάθε πίστα, η συνολική καταπόνηση φρένων είναι χαμηλή έως μέτρια, ενώ και οι περισσότεροι άλλοι δείκτες απόδοσης έχουν μέση καταπόνηση. Η απώλεια χρόνου μέσα στο pit lane είναι μεγάλη και η πιθανότητα ενός αυτοκινήτου ασφαλείας είναι επίσης αρκετά υψηλή, με συνήθως ένα ανά αγώνα. Ο καιρός μπορεί να είναι αρκετά ευμετάβλητος στη Σαγκάη, με μεγάλες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και πιθανότητα βροχής – αν και δεν ελπίζουμε ότι τόσο δραματική όπως αυτή που συναντήσαμε κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα στην Κουάλα Λουμπούρ!»
Pastor Maldonado: «Η Σαγκάη είναι ένα μια από τις αγαπημένες μου πίστες στο καλεντάρι οπότε πραγματικά ανυπομονώ για τον αγώνα. Η πίστα έχει ένα ωραίο συνδυασμό αργών και μεσαίων στροφών και καλές ακολουθίες που είναι απολαυστικές στην οδήγηση. Είναι επίσης πολύ απαιτητική, διότι είναι δύσκολο να έρθεις κοντά στο προπορευόμενο αυτοκίνητο για να επωφεληθείς από τη μεγάλη ζώνη DRS. Έχουμε δείξει καλό ρυθμό στους πρώτους δύο αγώνες και ελπίζουμε να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε εδώ και να πάρουμε κάποιους πόντους».
Bruno Senna: «Το αυτοκίνητο έχει καλή απόδοση και παρουσιάζει καλό ρυθμό, έτσι είμαι σίγουρος για τις δυνατότητές μας στην Κίνα. Δεν έχω αγωνιστεί εκεί για δύο χρόνια και έτσι θα πρέπει να εργαστώ σκληρά για να μάθω εκ νέου στην πίστα, αλλά έχω καλές αναμνήσεις από την πίστα, διότι έχει ένα καλό μίγμα υψηλής και χαμηλής ταχύτητας στροφών και καλές ευκαιρίες για προσπέραση. Είχα έναν καλό αγώνα στη Μαλαισία και ελπίζω να συνεχίσω τις καλές εμφανίσεις στη Σαγκάη».
Rémi Taffin, Υπεύθυνος πίστας των κινητήρων Renault: «Η Σαγκάη είναι μια αρκετά διαφορετική πρόκληση από Σεπάνγκ, με την μεγάλη ευθεία στο πίσω μέρος της πίστας και την ευθεία εκκίνησης – τερματισμού αυξάνοντας το ποσοστό του χρόνου που δαπανάται σε φουλ γκάζι. Οι αργές στροφές και ιδίως το πρώτο μερος, ωστόσο, σημαίνει ότι ο κινητήρας χρησιμοποιείται σε σχετικά χαμηλές στροφές για το υπόλοιπο του γύρου. Χρησιμοποιήσαμε τον κενό χρόνος μεταξύ της Μαλαισίας και της Κίνας να διερευνήσουν διεξοδικά η βλάβη του κινητήρα που είχαμε στο μονοθέσιο του Pastor στη Μαλαισία και γρήγορα αναγνωρίσαμε αποτυχία πιστονιών (εμβόλων). Ως αποτέλεσμα ψάχνουμε να λάβουμε μέτρα για να μην συμβεί ξανά στην Williams ή σε άλλους πελάτες μας».
Paul Hembery, Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Pirelli: «Για την Κίνα, θα φέρουμε την μέση γόμα P Zero White και την μαλακή γόμα P Zero Yellow, οι οποίες πιστεύουμε ότι θα ταιριάζουν στην πίστα. Πέρυσι, είδαμε έναν από τους καλύτερους αγώνες της σεζόν στην Κίνα. Τώρα είμαστε βέβαιοι ότι οι επιλογές που έχουμε κάνει θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη στρατηγική – και θα αποτελέσουν μια διαφορετική πρόκληση απ την Μελβούρνη, όταν χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά αυτός ο συνδυασμός ελαστικών».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify