Alain Menu – pole position: «Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος κατατακτήριων. Η πρώτη προσπάθεια μου δεν ήταν τόσο καλή όσο θα ήθελα και έτσι έπρεπε να βάλω τα δυνατά μου στο τελευταίο γύρο. Πίεσα όσο μπορούσα, ιδιαίτερα στον τρίτο τομέα και ο γύρος που μου έδωσε την pole position ήταν πολύ καλός.
Αν και δεν ήταν τόσο καλός όσο εκείνος που έκανα στο Q1. Ήταν δύσκολο, γιατί σε αυτή την πίστα όταν πιέζεις τόσο πολύ μπορείς να κάνεις λάθη. Και τα πληρώνεις ακριβά, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά σε αυτό το τελευταίο γύρο».
Rob Huff – 2ος: «Γνωρίζαμε από τις ελεύθερες δοκιμές ότι στις κατατακτήριες οι χρόνοι θα ήταν πολύ κοντά. Προφανώς, χάνοντας την pole position για 28 χιλιοστά του δευτερολέπτου ήταν απογοητευτικό. Το set-up του αυτοκινήτου μας ήταν πολύ καλό για αυτή την πίστα, οπότε θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα μας (οδηγό της Chevrolet) να διεκδικήσει την pole position στον τελευταίο γύρο. Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα ξεκινήσω από την πρώτη σειρά, γιατί ο στόχος μου για αύριο είναι να πάρω πόντους για το πρωτάθλημα».
Tom Coronel – 3ος: «Έμεινα έκπληκτος από την ταχύτητα του αυτοκινήτου μας. Προσπαθούσα να βρίσκομαι πίσω από τα αυτοκίνητα της Chevrolet και έφτασα στον προσωρινό ταχύτερο χρόνο! Το αυτοκίνητό μου πέταγε στα σικέιν. Δεν μπορούσα να το πιστέψω, γιατί ήταν περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο πιο αργό στις ελεύθερες δοκιμές. Το σίγουρο είναι ότι βοηθά που βρίσκομαι πίσω από τους Menu και Huff. Και τώρα είμαι σε πολύ καλή θέση για τους αγώνες, ελπίζοντας να κάνουν κάποια λάθη …»
Pepe Oriola – 1ος στο Yokohama Trophy: «Ήταν δύσκολο, γιατί δεν ήξερα τους χρόνους καθώς το radio μου δούλευε μόνο στην ευθεία των pit. Πίεζα πολύ και στο τελευταίο γύρο μου επωφελήθηκα πίσω από το αυτοκίνητο του Gabriele Tarquini. Αυτό σίγουρα με βοήθησε να κερδίσω τον χρόνο του MacDowall και να πάρω την pole. Και νομίζω ότι ήταν ακόμη δυνατό να βελτιωθώ λίγο περισσότερο και να διεκδικήσω την πέμπτη θέση αντί την έκτη.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify