Ανέκαθεν ο γύρος της Κορσικής ήταν ένας από τους πιο διάσημους και σημαντικούς αγώνες ράλυ στην Ευρώπη, αφού οι απαιτητικές και τεχνικές ειδικές του νησιού της Γαλλίας έκαναν το έργο των πληρωμάτων ιδιαίτερα δύσκολο. Το φετινό Tour de Corse δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό.
Πριν από λίγες εβδομάδες η ομάδα της Prodrive με ανακοίνωσή της ανέβασε κατακόρυφα το ενδιαφέρον, αφού οι Βρετανοί αποφάσισαν να στείλουν στην Κορσική ένα Mini JCW SPC το οποίο θα πιλοτάρει ο Dani Sordo. Στην λίστα με τις απρόσμενες εκπλήξεις ήρθε να προστεθεί και η συμμετοχή του (θρυλικού στην πατρίδα του) Francois Delecour, ενός από τους πιο αγαπημένους οδηγούς των θεατών. Σύμφωνα με γαλλικά sites, ο Delecour θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Renault Megane RS προετοιμασμένο από την ομάδα την Automeca. Στο δεξί bucket θα καθίσει ξανά ο Dominique Savignoni, που αν και είχε ανακοινώσει την απόσυρσή του από το σπορ δέχτηκε να πάρει μέρος στον εντός έδρας αγώνα του ( ο Savignoni κατάγεται και μένει στην Κόρσικη). Η τελευταία εμφάνιση του Delecour στον γύρο της Κορσικής ήταν το 2002, όταν ο Γάλλος ήταν ακόμα εργοστασιακός οδηγός της Mitsubishi, όπου τερμάτισε έβδομος. Ο Francois επίσης έχει επικρατήσει στην Κορσική το 1993, μια από τις καλύτερες χρονιές της καριέρας του, όταν έφτασε στη νίκη στο τιμόνι ενός Ford Escort RS Cosworth.
Ο 49-χρονος οδηγός θα μπορεί να βαθμολογηθεί στις κατηγορίες παραγωγής και 2WD. ΄΄Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, νιώθω σαν να περνάω τη δεύτερη νιότη μου. Έχοντας δοκιμάσει ήδη το αυτοκίνητο το βρίσκω φανταστικό, πραγματικά εντυπωσιακό. Το κράτημα είναι κορυφαίου επιπέδου, όπως και ο κινητήρας. Μου θυμίζει το Peugeot 309 που οδηγούσα παλιότερα : σωστή και προβλέψιμη συμπεριφορά και ωραίος τρόπος απόδοσης της δύναμης. Δεν μοιάζει με τα παλιά F2 όπως το 306. Σε εκείνα η δύναμη αποδιδόταν πιο απότομα και ήταν πολύ νευρικά. Αυτό εδώ είναι πολύ ήρεμο!΄΄ σημείωσε ο Delecour. ΄΄Από όσα βλέπω μπορώ να προβλέψω ότι θα βολευτεί αρκετά καλά στις ειδικές της Κορσικής. Είναι πολύ προοδευτικό και ουδέτερο οδηγικά. Ο αγώνας μου αρέσει πολύ, άλλωστε είχαμε πολλές επιτυχίες στο παρελθόν, και στόχος μας είναι η νίκη στο Group N. Αν τα καταφέρουμε θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.΄΄
Όσο για το πώς έπεισε τον Savignoni, συνοδηγό του για πολλά χρόνια, να επιστρέψει στους αγώνες μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του ο Francois δεν χρειάστηκε να πει πολλά. ΄΄Ξέρω ότι είχε αποφασίσει να σταματήσει μετά το Μόντε Κάρλο όμως τελικά τον έπεισα να κάνει τον αγώνα. Αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα δεν θα συμμετείχα στο ράλυ. Πραγματικά ανυπομονώ για την Κορσική. Θα αποκομίσουμε φοβερές εμπειρίες και θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου από την Ρουμανία που μας έδωσαν αυτή τη δυνατότητα.΄΄
Πολύ πιθανό είναι να ανακοινωθούν κι άλλες συμμετοχές κορυφαίων οδηγών, με τον Bryan Bouffier, νικητή του ράλυ Μόντε Κάρλο το 2011, να είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τρέξει κι αυτός με ένα Peugeot 207 S2000.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify