F1 | 2012 Monaco Grand Prix | Δηλώσεις των οδηγών μετά τον αγώνα!

 

Το totalf1.info σας προσφέρει τις δηλώσεις των οδηγών όπως έγιναν στα media site των ομάδων τους μετά τον αγώνα της Κυριακής!

 

Red Bull Racing

Sebastian Vettel: “Θα ήταν ωραίο να ήμουν στο βάθρο σήμερα. Νομίζω ότι είχαμε ταχύτητα, αλλά στο τέλος είχαμε ανάποδη στρατηγική με τους πρωτοπόρους. Ήταν αρκετά δύσκολα καθώς ήμουν με πιο γερασμένα ελαστικά, αλλά είχα μερικούς καλούς γύρους και κέρδισα περίπου οκτώ περίπου δευτερόλεπτα, άρα ήμουν δυνατός. Μετά από αυτό, ήταν το κυκλοφοριακό καθώς είναι δύσκολο να περάσεις στο Μονακό, όπως πέρσι εγώ και ο Mark φέτος. Ελπίζαμε κάποιοι από τους πρωτοπόρους να αναγκαστούν να κάνουν δύο στάσεις, αλλά δυστυχώς ο Kimi είχε μια αρκετά μεγάλη διαφορά πίσω μου, και οι πρωτοπόροι είχαν καθαρή πίστα μετά την πρώτη στάση τους. Αυτό τους βοήθησε και το έκανε πιο δύσκολο για εμάς, αλλά αρχίσαμε απ την ένατη θέση και δεδομένου ότι είναι δύσκολο να περάσεις εδώ, το να κερδίσεις πέντε θέσεις ήταν μια καλή ημέρα. Είναι σίγουρα καλό για τον Mark που κέρδισε εδώ, αλλά και για την ομάδα που πήρε την τρίτη νίκη της στο Μονακό στην σειρά, είναι εντυπωσιακό».

Mark Webber: «Μια απίστευτη ημέρα! Αυτό το μέρος σου αφήνει απίστευτες αναμνήσεις. Υπήρχαν διάφορα μέρη του αγώνα, όπου έπρεπε να είμαι απίστευτα συγκεντρωμένος και να σιγουρευτώ ότι πραγματικά κρατάω την θέση που είχα. Ένας καλός φίλος, μου έστειλε ένα γραπτό μήνυμα το πρωί και είπε: «Είσαι υπεύθυνος, είσαι μπροστά και θα είσαι» και στο τέλος ήμασταν, αλλά μπορείς να χάσεις εδώ πολύ γρήγορα. Υπήρχαν μερικά σημεία κλειδιά γύρω από τις στάσεις που είναι ενδιαφέροντα. Ο Sebastian είχε τα ελαστικά του πολύ ζεστά και ήταν γρήγορος σε εκείνο το σημείο που εγώ δεν μπορούσα να πάρω το ίδιο απ τα δικά μου, αλλά μόλις μπήκε στα pits, επανήλθε η προσοχή μου στο Nico και κοίταζα να προφυλάξω τα πίσω ελαστικά μέχρι το τέλος του αγώνα. Στη συνέχεια, ήρθε η βροχή η οποία εδώ γύρω είναι πολύ δυνατή. Αλλά είχαμε ψυχραιμία και την εμπειρία και εξαιρετική ομαδική εργασία τους στον τοίχο των pits. Ήταν ένα σκληρό καρύδι για να σπάσουμε αυτός ο αγώνας, αλλά τα καταφέραμε και πάλι. Είχα και τα δύο μου χέρια στον αγώνα σήμερα και δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω να φύγει απ αυτά».

 

Vodafone McLaren Mercedes

Jenson Button: «Στην εκκίνηση, ο Kamui (Kobayashi) σχεδόν προσγειώθηκε επάνω μου, γιατί είχε ήδη απογειωθεί από κάποιον άλλο. Τότε σχεδόν κόλλησα στην έξοδο της Sainte Devote, αλλά μόλις που κατόρθωσα να περάσω. Μετά τη στάση μου, βρέθηκα πίσω από τον Heikki (Kovalainen), δεν μονομαχούσαμε πραγματικά, καθώς εάν δεν τοποθετήσεις το αυτοκίνητό σου στο σωστό μέρος εδώ, τότε είναι αδύνατο να προσπεράσεις. Αυτό είναι πολύ απογοητευτικό όταν είσαι τόσο πολύ πιο γρήγορος από ότι ο μπροστά σου. Τέλος, είχα μια επαφή στο εσωτερικό της στροφής 15 (έξοδος πισίνας), αγγίξαμε, και είχα ένα σκασμένο ελαστικό. Το παιχνίδι τελείωσε. Το σημερινό αποτέλεσμα προέρχεται από μια φτωχή επίδοση στις κατατακτήριες και ότι ήμουν άτυχος από την αρχή του αγώνα. Επίσης, όταν ξεκινάς από την μέση του grid, είσαι πιο επιρρεπής σε ατυχήματα. Δεν ήταν η μέρα μου σήμερα, αλλά ελπίζω ότι θα έρθει αργά ή γρήγορα».

Lewis Hamilton: «Είχα μια πολύ κακή εκκίνηση, δεν κατάλαβα γιατί συνέβη αυτό, και ήμουν τυχερός να μην βρεθώ στο ατύχημα της πρώτης στροφής. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, δυσκολεύτηκα στις στροφές χαμηλής ταχύτητας και βρήκα δύσκολο να κρατήσω τα πίσω ελαστικά. Για να τα κάνω να διαρκέσουν όσο άντεξαν, και προσπαθώντας να συμβαδίσω με το ρυθμό των πρωτοπόρων, ήταν ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που είχα να κάνω σ αυτόν τον αγώνα. Έχασα χρόνο στο pit-stop μου και έδωσα μια θέση στον Fernando (Alonso), και στη συνέχεια ο Sebastian (Vettel) ήταν σε θέση να με περάσει μετά το pit stop του. Μετά από αυτό, ήταν αδύνατο να προσπεράσεις. Σήμερα δεν ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα για μένα, δεν μου αρέσει να πηγαίνω πίσω στην κατάταξη του αγώνα, αλλά νομίζω ότι πήρα ότι μπορούσα από το αυτοκίνητο. Φύγαμε με ορισμένους βαθμούς, και υπάρχουν πολλοί περισσότεροι αγώνες μπροστά, αλλά έχουμε σίγουρα κάποια δουλειά να κάνουμε, διότι, από αγώνα σε αγώνα, δυσκολευόμαστε να βρεθούμε κοντά στους πρωτοπόρους. Οι άλλες ομάδες έχουν πάρει καλό ρυθμό. Δεν μπορούμε να τους αφήσουμε να φύγουν μακριά μας, αλλά είμαστε μια φανταστική ομάδα, θα συγκεντρωθούμε μαζί, και θα πιέσουμε πραγματικά τώρα».

 

Scuderia Ferrari

Fernando Alonso: «Είμαι πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που τα πράγματα έχουν πάει αυτό το Σαββατοκύριακο. Αφήνουμε Μονακό μπροστά στην μάχη του πρωταθλήματος. Αν μου το έλεγαν αυτό μετά τις δοκιμές Mugello στις αρχές του μήνα, θα το δεχόμουν να το συζητήσω, αλλά αν μου το είχαν πει μετά την Μελβούρνη, δεν θα το πίστευα! Στην Αυστραλία ξεκινήσαμε δωδέκατοι, και στους δύο τελευταίους αγώνες έχουμε βρεθεί πάνω στο βάθρο και είμαστε πρώτοι στην κατάταξη. Αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να είναι ένα επιπλέον κίνητρο για να πιέσουμε ακόμα πιο σκληρά για την εξέλιξη της F2012. Ξέραμε ότι η εκκίνηση θα ήταν ζωτικής σημασίας. Ξέφυγα πολύ καλά και εγώ πήγα σχεδόν παράλληλα με τους Grosjean και Χάμιλτον. Ο Γάλλος και εγώ αγγίξαμε και για μια στιγμή, φοβήθηκα το αυτοκίνητο υπέστη ζημιά. Σε αυτό το κομμάτι η προσπέραση είναι σχεδόν αδύνατη και είναι το slipstream του προπορευόμενου που προκαλεί προβλήματα θερμότητας, τόσο για τον κινητήρα όσο και για τα ελαστικά. Έτσι, μπορεί να μην είσαι πάντα στην επίθεση στους μπροστά, καθώς προσπαθείς να διαχειριστείς την κατάσταση και να πιέσεις μόνο στις στιγμές που μετράει, όπως στα pit stop και αυτό έκανα. Θα μπορούσα επίσης να περάσω τους Rosberg και Webber, αν είχα μείνει στην πίστα λίγο περισσότερο. Ίσως, αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν η σωστή επιλογή που έκανα. Ήμουν σίγουρα πολύ γρήγορος με καθαρή πίστα μπροστά μου. Προς το τέλος, ήμουν λίγο ανήσυχος για το αν ήταν ο Vettel με τα Supersoft, αλλά ευτυχώς μπορούσα να υπερασπιστώ τη θέση μου άνετα. Μετά ήλπιζα η βροχή να έρθει, γιατί νομίζω ότι θα μπορούσε να μου δώσει την ευκαιρία να κερδίσω, ωστόσο, τους τελευταίους πέντε ή έξι γύρους σκέφτηκα ότι όλα είχαν τελειώσει, εν μέρει επειδή σε κάθε στροφή μπορεί να περίμενε καμιά έκπληξη. Στη Βαρκελώνη, μια διαδρομή με πολλές γρήγορες στροφές, πήγαμε καλά και αυτή η πίστα έχει τον νόμο στα χέρια της, οπότε ας δούμε ποια θα είναι η κατάσταση στον Καναδά, αλλά σίγουρα ελπίζουμε να είμαστε σε θέση να επιβεβαιώσουμε σε αυτή την πίστα την πρόοδο που έχουμε δει στα τελευταία δύο grand prix. Τέλος, αφιερώνω αυτό το βάθρο σε όλα τα θύματα και τις οικογένειές τους από το σεισμό που έπληξε την περιοχή Emilia την περασμένη εβδομάδα».

Felipe Massa: «Ήταν ένας καλός αγώνας. Αισθάνθηκα άνετα με το αυτοκίνητο από την αρχή των ελεύθερων της Πέμπτης. Είχα καλή αίσθηση και ήταν πολύ εύκολο στην οδήγηση από τους προηγούμενους αγώνες. Ίσως εξαρτιόταν από τη φύση της πίστας ή του set-up και θα πρέπει σίγουρα να αναλύσουμε προσεκτικά τα πάντα για να δούμε τι μπορούμε να μάθουμε από αυτό το Σαββατοκύριακο. Όλα τα πράγματα εξεταζόμενα, θα μπορούσαν να είχαν φέρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα, αλλά είμαι χαρούμενος παρ όλα αυτά. Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας πολύ κοντά ο ανταγωνισμός και ήμουν σε θέση να έχω παρόμοιο ρυθμό με τους πρωτοπόρους. Λυπάμαι μόνο που δεν μπόρεσα να κάνω μερικούς γύρους με καθαρή πίστα μπροστά μου, όταν τα ελαστικά ήταν ακόμα ανταγωνιστικά. Το ξεκίνημα ήταν πολύ καλό και επίσης η γήρανση του ελαστικού, ιδίως με την μαλακή γόμα ήταν ελάχιστη. Ένας οδηγός θέλει να κάνει τα πάντα στο μέγιστο οπότε δεν μπορώ να χαίρομαι με την έκτη θέση, όμως αυτοί είναι σημαντικοί βαθμοί. Πραγματικά ελπίζω το πρωτάθλημα μου να γυρίσει, από τώρα και στο εξής, να μπορώ πάντα να είναι στον αγώνα για τις πρώτες θέσεις, όπως εδώ στο Μονακό. Τώρα πάμε στο Μόντρεαλ, το οποίο είναι μια εντελώς διαφορετική πίστα απ αυτή εδώ, γιατί θα πρέπει να έχεις μια καλή τελική ταχύτητα, αλλά, στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο διαφορετικά τα πράγματα από την άποψη του απαιτούμενου set-up».

 

Mercedes AMG Petronas F1 Team

Michael Schumacher: «Τι να πω; Ήταν απλά κρίμα να τελειώσω τον αγώνα με αυτόν τον τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, το πρόβλημα στην πίεση καυσίμου δεν είχε καμία σχέση με το περιστατικό στην εκκίνηση. Αλλά το έκανε διπλά απογοητευτικό επειδή είχα μια κρυφή ελπίδα για μια θέση στο βάθρο σήμερα. Θα πάρω την ώθηση από τα καλά σημεία αυτού του Σαββατοκύριακου μαζί μου στον Καναδά. Η διαδρομή πρέπει να μας ταιριάζει και ελπίζω να έχω ένα φυσιολογικό, καθαρό αγώνα».

Nico Rosberg: «Είναι ένα φανταστικό συναίσθημα να βρίσκομαι στο βάθρο στο αγώνα σπίτι μου στο Μονακό σήμερα μπροστά σε όλη την οικογένεια και τους φίλους μου. Η ομάδα έχει κάνει μια πραγματικά καλή δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο για να κάνει το αυτοκίνητο να λειτουργεί τόσο καλά. Αν και πιστεύαμε ότι αυτή η πίστα ταιριάζει το αυτοκίνητό μας, αυτό είναι καλύτερο από ότι περιμέναμε. Είχα μια καθαρή εκκίνηση, αλλά ο Mark οδήγησε πολύ ελεγχόμενα αγώνα σήμερα. Θα μπορούσα να κρατήσω επαφή μαζί του, αλλά όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να προσπεράσει κανείς στους δρόμους εδώ. Ακόμα είμαι περισσότερο από ικανοποιημένος με τη δεύτερη θέση, και είναι σημαντικό να παίρνεις ένα ακόμα βάθρο για τα παιδιά εδώ, στο Brackley και στο Brixworth. Δεν μπορώ να περιμένω να πάω στον Καναδά και να κρατήσω ρυθμό».

 

Lotus F1 Team

Kimi Raikkonen: «Η ένατη θέση ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα. Δεν είχα ξεκινήσει ψηλά και είχα κάποιες δυσκολίες κατά τη διάρκεια του αγώνα, άρα δεν ήταν το ευκολότερο σαββατοκύριακο, αλλά τουλάχιστον πήραμε δυο βαθμούς. Είναι καλύτερο από το τίποτα, αλλά δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλαμε. Ένας αγώνας δεν αλλάζει το γεγονός ότι έχουμε αρκετή δύναμη παντού, ακόμα και εδώ στην αρχή του σαββατοκύριακου. Αυτή η πίστα είναι εντελώς διαφορετική από κάθε άλλη και δεν νομίζω ότι θα πρέπει να ανησυχούμε πάρα πολύ για το γεγονός ότι δεν ήταν το καλύτερο μας σαββατοκύριακο. Είναι αυτό που είναι, μερικές φορές δεν πάει με τον τρόπο που αναμένεται και τώρα πρέπει να κοιτάξουμε τον Καναδά για ένα καλύτερο αποτέλεσμα».

Romain Grosjean: «Δυσκολεύτηκα στην εκκίνηση και φάνηκε ότι ούτε ο Lewis (Hamilton) μπροστά είχε το καλύτερο ξεκίνημα, ούτε ο Fernando (Alonso) που ήρθε δίπλα μου και έτσι ήμουν στην εξωτερική των δύο αυτοκινήτων, και δυστυχώς ο Michael (Schumacher) ήταν επίσης δίπλα. Απλά δεν υπήρχε αρκετός χώρος και το επόμενο πράγμα ότι αντιμετώπισα κυκλοφοριακό μετά από μόλις εκατό μέτρα, που δεν ήταν μια ωραία αίσθηση. Είναι ένα απογοητευτικό τέλος της εβδομάδας μετά από κάποιες θετικές πρώτες ενδείξεις, αλλά αυτό συμβαίνει στους αγώνες και τώρα ανυπομονώ για τον Καναδά και την ευκαιρία να επιστρέψω».

 

Sahara Force India F1 Team

Paul di Resta: «Ένα μεγάλο αποτέλεσμα σήμερα και είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα τόσο πολύ έδαφος απ την αρχική θέση μου. Πήγαμε με μια επιθετική στρατηγική και έχω να πω ότι η ομάδα την βελτιστοποίησε πραγματικά. Το μυστικό ήταν η διαχείριση των ελαστικών και η προσπάθεια να βρω καθαρό αέρα, όταν μπορούσα. Το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό, πολύ ισχυρότερο από ότι χθες, και αυτό μου επέτρεψε να πιέσω όταν χρειαζόταν. Ευτυχώς η βροχή έμεινε μακριά στο τέλος, διότι αυτό θα μπορούσε να έχει μεγάλο αντίκτυπο στο τέλος του αγώνα. Είναι υπέροχο που καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς και με τα δύο αυτοκίνητα και μπορούμε να γιορτάσουμε απόψε».

Nico Hulkenberg: «Ήταν μια πολύ μπερδεμένη εκκίνηση με πολλά αυτοκίνητα που ακούμπησαν και ήμουν τυχερός που απέφυγα τον Grosjean, ο οποίος ήταν στη μέση της διαδρομής. Για τους πρώτους λίγους γύρους έτρεχα με τον Michael (Schumacher) και είχαμε κολλήσει πίσω από τον Kimi (Raikkonen) ο οποίος αγωνιζόταν με τα supersoft, και ήταν δύσκολο να τα βγάλω πέρα. Δυστυχώς ο Kimi σταμάτησε στον ίδιο γύρο κ έμεινα πίσω του και βγήκαμε σε μια μεγάλη κίνηση, τότε ήταν που ο Paul βγήκε μπροστά μου. Το υπόλοιπο του αγώνα ήταν αρκετά ομαλό και απλά προσπάθησα να φροντίσω τα ελαστικά. Είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για την ομάδα και πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα».

 

Sauber F1 Team

Kamui Kobayashi: «Είχα ένα καλό ξεκίνημα και πάλευα με τον Sebastian Vettel, οπότε ίσως θα μπορούσα να είναι ακριβώς πίσω του. Πρώτα ο Romain Grosjean πήγε στο εσωτερικό, αλλά ξαφνικά επέστρεψε στο εξωτερικό. Προσπάθησα να τον αποφύγω, αλλά δεν φρέναρε, χτύπησε τα πίσω ελαστικά μου και είχα ζημιά στην ανάρτηση μου. Ίσως αν είχα δύο ρόδες και όχι τέσσερις, θα ήταν ωραία! (Τι είπε ο άνθρωπος! χαχα). Ήταν πολύ επικίνδυνο να συνεχίσω τον αγώνα».

Sergio Perez: «Ήμασταν πολύ γρήγοροι, αλλά από τη θέση μου στο grid ήταν πολύ δύσκολο να προσπεράσεις και να προχωρήσεις μπροστά. Μετά κατάφερα να καλύψω κάποιες θέσεις, αλλά ο αγώνας χάθηκε χθες. Περιμέναμε και ελπίζαμε για περισσότερη βροχή στον αγώνα. Τίποτα δεν συνέβη και ήταν ένας κανονικός αγώνας στο τέλος. Ήταν κρίμα, αλλά για τους επόμενους αγώνες μπορούμε να είμαστε ψηλά, αν έχουμε ένα πολύ καλό ρυθμό».

 

Scuderia Toro Rosso

Daniel Ricciardo: «Είχα μια καλή εκκίνηση κατά την οποία απέφυγα ένα συμβάν μπροστά μου, αλλά ήμουν σε θέση να κερδίσω δυο θέσεις από αυτό. Ήμουν πίσω από τον di Resta, ο οποίος έτρεχε με την μεσαία γόμα σε διαφορετική στρατηγική με μένα. Είχαμε καλό ρυθμό και προσπάθησα να επιτεθώ, αλλά δεν τα κατάφερα. Προσπάθησα να μείνω έξω όσο το δυνατόν περισσότερο με την σούπερ μαλακή γόμα αλλά στη συνέχεια άρχισα να χάνω ρυθμό, και έτσι επέλεξα την μαλακή, ελπίζοντας να διαρκέσει μέχρι το τέλος του αγώνα. Βγήκα σε καθαρή πίστα, μπήκα σε ένα ρυθμό, πριν καταλήξω σε ένα τρενάκι πίσω από τον Kovalainen και τον Button. Προσπάθησα να περάσω την McLaren, αλλά δεν ήταν τόσο εύκολο. Τότε ακούμπησα ένα kerb στη στροφή 15. Ένα γύρο αργότερα το τιμόνι ήταν πολύ χαλαρό κ έτσι μπήκα στα pits καθώς το αυτοκίνητο δεν ήταν πλέον ασφαλές για οδήγηση. Παρ ‘όλα αυτά, από οδηγικής άποψης, απόλαυσα πραγματικά τον αγώνα μου μέχρι την εγκατάλειψη».

Jean Eric Vergne: «Μετά την εκκίνηση, πολλά αυτοκίνητα μπροστά μου είχαν κόψει στην πρώτη στροφή και βρέθηκα πίσω από την Marussia και έχανα πολύ χρόνο. Ήμουν σε μια στρατηγική με μια στάση και για να αποφύγουμε το κυκλοφοριακό, κάναμε μια στάση νωρίς. Από τότε, έτρεξα σε έναν πολύ καλό ρυθμό, για το οποίο είμαι ευτυχής και για το ότι ήμουν σε επιδόσεις για την έβδομη θέση. Έκανα γρήγορους και σταθερούς γύρους. Όμως, με περίπου 14 γύρους στο τέλος, τα ελαστικά μου ήταν εντελώς χάλια και έπρεπε να μπω για ενδιάμεσα, αλλά η βροχή δεν ήταν αρκετά ισχυρή. Είναι κρίμα για τους γύρους που έχασα στο κυκλοφοριακό στην αρχή του αγώνα, γιατί χωρίς αυτούς θα μπορούσα να είμαι άνετα στους βαθμούς σήμερα. Ανυπομονώ για τον Καναδά, καθώς είναι μια πίστα που μου αρέσει ιδιαίτερα, ακόμη και αν δεν έχω πάει εκεί και θα πάω πραγματικά πεινασμένος για να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα».

 

Williams F1 Team

Pastor Maldonado: «Ήταν ένα δύσκολο σαββατοκύριακο από την πλευρά μου. Είμαι απογοητευμένος γιατί περίμενα κάτι περισσότερο από τον αγώνα. Είχαμε μια πολύ καλή στρατηγική, αλλά μετά από μια καλή εκκίνηση ήμουν στο μέσο του grid, και ήμουν άτυχος να χάσω χρόνο από αυτοκίνητα που αγωνίζονταν μπροστά. Μπλόκαρα και δεν είχα καλό φρενάρισμα στην βρώμικη πλευρά της πίστας στην στροφή έξι. Το σαββατοκύριακο είχε καταστραφεί χθες όταν έλαβα ποινή και τώρα ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα. Έχουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και θα είναι εντελώς διαφορετικά στον Καναδά, είναι μια διαφορετική πίστα και μια διαφορετική κατάσταση».

Bruno Senna: «Είμαι χαρούμενος που πήρα ένα βαθμό σε ένα πολύ δύσκολο αγώνα. Αξίζαμε περισσότερα και ένιωσα ότι θα μπορούσα να πάω καλύτερα από αυτό, αλλά σήμερα δεν συνέβη και έτσι έκανα το καλύτερο που μπορούσα να κάνω. Είναι καλό να είναι στο top 10, αλλά έχω γλυκόπικρη γεύση. Τώρα ετοιμαζόμαστε για τον Καναδά και πραγματικά ανυπομονώ για εκείνο τον αγώνα. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη ότι πλησιάζουμε εκεί που πρέπει με το στήσιμο του αυτοκινήτου, έτσι δεν μπορώ να περιμένω να ξεκινήσω δουλειά και πάλι».

 

Caterham F1 Team

Heikki Kovalainen: «Αυτός ήταν προφανώς ένας μεγάλος αγώνας για την ομάδα και είμαι ικανοποιημένος που έχουμε την δέκατη θέση πίσω κάνοντας τον υψηλότερο τερματισμό για εμάς στη σεζόν. Παρ όλα αυτά, νομίζω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε ακόμη περισσότερα, αλλά η βροχή ήρθε ακριβώς τη λάθος στιγμή για μας. Αν ήταν πλήρως βρεγμένα και όλοι είχαν μπει στα pits τότε μπορεί να ήμασταν σε θέση να κρατήσουμε την 12η θέση, ίσως και να κερδίσουμε περισσότερο στις στάσεις, αλλά όταν η βροχή άρχισε να πέφτει, η θερμοκρασία των φρένων μου έπεσε και δεν ήμουν αρκετά σε θέση να συμβαδίσω με τον ρυθμό που είχα κατά την διάρκεια του αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο.

Ωστόσο, αυτή είναι μια πραγματικά καλή μέρα για την ομάδα, και είναι σπουδαίο να επιστρέφεις πίσω στο γκαράζ και να είναι όλοι χαρούμενοι. Αυτό το είδος πίστας μπορεί πάντα να μας δώσει την ευκαιρία να παλέψουμε, είχα πει πριν τον αγώνα. Και είχα μια πολύ καλή μάχη με τον Jenson για όσο χρονικό διάστημα το έκανα, κρατώντας τον πίσω μου ενώ πραγματικά πίεζε. Περιμένουμε περισσότερα να έρθουν από αυτό το αυτοκίνητο σε όλη τη σεζόν, οπότε πιστεύω ότι έχουμε περισσότερους αγώνες όπως αυτός για να προσβλέψουμε σε καλά αποτελέσματα όπως σήμερα για να κάνουμε όλη η σκληρή δουλειά της ομάδας να αξίζει τον κόπο».

Vitaly Petrov: «Έκανα μια καλή εκκίνηση και πέρασα μερικά αυτοκίνητα, αλλά στη συνέχεια μια Sauber ήρθε ακριβώς απέναντι μου και με χτύπησε καθώς πηγαίναμε για την πρώτη στροφή. Μπορούσα να αισθανθώ αμέσως ένα πρόβλημα με το μπροστινό φτερό έτσι του δώσαμε μερικούς γύρους για να δούμε πόσο μεγάλη ήταν η ζημία, αλλά στη συνέχεια έπρεπε να μπω στα pit για μια νέα μύτη στον τρίτο γύρο. Από εκείνο το σημείο πίεζα όσο πιο σκληρά μπορούσα, αλλά τότε είχα μια ένδειξη χαμηλής μπαταρίας στο τιμόνι και από εκείνο το σημείο ο αγώνας μου είχε λίγο πολύ τελειώσει. Ο μηχανικός να μπω στα pit στον 16ο γύρο και αυτό ήταν το τέλος του αγώνα. Είναι κρίμα καθώς ήμουν σε ισχυρή θέση μετά την καλή αρχή μου και το αυτοκίνητο ήταν καλό όλο το σαββατοκύριακο. Είχα την ευκαιρία του τερματισμού πολύ ψηλά, αλλά αυτά τα πράγματα συμβαίνουν στο μηχανοκίνητο αθλητισμό».

 

HRT F1 Team

Pedro de la Rosa: «Ήταν μια φοβερή ντροπή. Λυπάμαι για την ομάδα γιατί χθες κάναμε καλή δουλειά και σήμερα ξεκινάγαμε από μια ενδιαφέρουσα θέση και νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα. Η επιλογή ενός pit-stop με softs στην αρχή και super-soft μετά ήταν καλή, δεν έχετε παρά να δείτε τι έκανε ο Vettel, οπότε ήταν κρίμα που δεν ήμουν σε θέση να ολοκληρώσω πάνω από 300 μέτρα. Δεν ήταν λάθος από εμένα ή την ομάδα, αλλά από άλλο οδηγό, αλλά αυτά τα πράγματα συμβαίνουν στους αγώνες. Μια μέρα μπορούσε να συμβεί σ εμένα, το λυπηρό είναι ότι αυτό συνέβη ακριβώς εδώ μετά από όλη την καλή δουλειά που είχαμε κάνει και πόσο ανυπομονούσα να τερματίσω στο Μονακό, με ένα καλό αποτέλεσμα. Φεύγω από εδώ λίγο στενοχωρημένος γιατί παρόλο που εμείς δεν μπορούσαμε να πάρουμε βαθμό, θα μπορούσαμε να έχουμε τουλάχιστον τερματίσει με ένα καλό αποτέλεσμα».

Narain Karthikeyan: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας γιατί ήταν πολύ περιορισμένες οι επιλογές ελαστικών μας. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε ένα σταθερό ρυθμό, μείναμε έξω από τα προβλήματα και να τερματίσαμε τον αγώνα. Ξέραμε ότι, αν καταφέρναμε να το κάνουμε αυτό θα είμαστε σε θέση να τερματίσουμε ψηλά. Η 15η θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα και ένας καλός τρόπος για να πάρω τα πάνω μου απ την απογοήτευση της Βαρκελώνης. Τώρα αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να εργαστούμε για να κάνουμε καλό γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές με αυτό να είναι το πιο αδύναμο σημείο μου αυτή τη σεζόν. Ας ελπίσουμε ότι θα είμαι σε θέση να μεταφέρω την ορμή από εδώ και στο επόμενο αγώνα στον Καναδά και συνεχίσουμε να προοδεύουμε».

 

Marussia F1 Team

Timo Glock: «Λίγο απογοητευτικό το τέλος σε έναν αγώνα που ξεκίνησε τόσο καλά. Είχαμε καλή ταχύτητα στην αρχή και για τους πρώτους 10 γύρους που μπορούσα να κολλήσω κοντά στον Jenson. Είχαμε καλό ρυθμό σε όλη τη διαδρομή μέχρι ίσως το τελευταίο μέρος, όταν η μπροστινή πλάκα της πίσω πτέρυγας έσπασε. Δεν ξέρουμε με σιγουριά γιατί. Ίσως λόγω της επαφής με το Perez νωρίς στον αγώνα. Θα πρέπει να δούμε τι το προκάλεσε. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου και της ομάδας, αλλά είναι απογοητευτικό να παραμείνεις στην 10η θέση για τόσο καιρό και τώρα να πέφτεις. Αυτοί είναι οι αγώνες και μπορούμε να ελπίζουμε. Τώρα έχουμε επικεντρωθεί στον Καναδά και προσβλέπουμε σε κάποια καλύτερη τύχη».

Charles Pic: «Δεν ήταν ο καλύτερος αγώνας για μένα, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν ήταν το καλύτερο σαββατοκύριακο της σεζόν από την πλευρά μου. Είχαμε κάποια πρόβλεψη για βροχή, αλλά αυτή δεν ήρθε, οπότε δεν ήμασταν σε θέση να προσπαθήσουμε να επωφεληθούμε. Ο ρυθμός μας ήταν καλύτερος στον αγώνα από το υπόλοιπο σαββατοκύριακο, αλλά στο τέλος έπρεπε να σταματήσω νωρίς λόγω ενός ηλεκτρικού προβλήματος. Μετά από μια ισχυρή άνοδο κατά τους πρώτους πέντε αγώνες, είμαι λίγο απογοητευμένος, αλλά ελπίζω για καλύτερα πράγματα στον Καναδά».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

WRC| O Biasion αποκαλύπτει τα πλάνα της Lancia για επιστροφή στο WRC

Next Article

F1| Tambay για Vergne ''αν έβρεχε, θα κέρδιζε''

Related Posts