Μεγάλο θόρυβο έχουν προκαλέσει για μια ακόμη φορά οι ” ευλύγιστες ” αεροτομές της Red Bull. Οι flexible front wings έχουν γίνει το θέμα των συζητήσεων. Σύμφωνα με την FIA οι μπροστινές αεροτομές δεν πρέπει να είναι πολύ κοντά στο έδαφος. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η μπροστινή αεροτομή της Red Bull κυριολεκτικά ξύνει το έδαφος, απέχοντας μόλις 2-3 εκατοστά από αυτό.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και κατά συνέπεια γρηγορότερους χρόνους. Η κυριαρχία των Red Bull στο Abert Park βρίσκει απ’ότι φαίνεται και μια λογική εξέλιξη. Με πρόχειρους υπολογισμούς οι Red Bull κερδίζουν με αυτόν τον τρόπο από 0.100 μέχρι και 0.400 δευτερόλεπτα.
Οι εν λόγω αεροτομές είχαν προκαλέσει αντιδράσεις και το 2010 με το πολύκροτο λάθος του Vettel στο Βέλγιο όταν εμβόλισε την McLaren του Button.
Δείτε την διαφορά ανάμεσα στο μονοθέσιο του Vettel (αριστερά) και του Button (δεξιά):
O Vettel “εμβολίζει” τον Button στο Spa το 2010 (προσέξτε την μπροστά αεροτομή του Vettel)
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify