F1| Απολογισμός της Jerez

Το πρώτο τετραήμερο δοκιμών πέρασε και ήρθε η ώρα για έναν πρώτο μικρό απολογισμό των όσων συνέβησαν αλλά και όσων δεν συνέβησαν στη Jerez. Σίγουρα δεν υπάρχει χώρος για προβλέψεις όχι απλά για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, αλλά ούτε και για το ερχόμενο test στην πίστα της Βαρκελώνης (19-22 Φεβρουαρίου). Ας δούμε όμως ποιοι βγήκαν κερδισμένοι και ποιοι χαμένοι όχι τόσο κερδισμένοι μετά από 4 ημέρες δοκιμών.

 

Οι Κερδισμένοι

  • Mercedes: Η γερμανική ομάδα δείχνει αδιάβλητη. Συμπλήρωσε 515 γύρους και 2.284 χιλιόμετρα σε 4 ημέρες, αναγκάζοντας τις υπόλοιπες ομάδες να σκύψουν το κεφάλι και να αναρωτηθούν πως στο καλό δείχνουν ακόμη άτρωτες. Η Mercedes έχει πραγματοποιήσει μια από τις καλύτερες ημερολογιακές χρονιές στην ιστορία της F1 και αποτελεί ήδη από το πρώτο test της χρονιάς το απόλυτο φαβορί.
  • Nico Rosberg. H φετινή χρονιά είναι ένα στοίχημα για αυτόν και ήδη έδειξε έτοιμος να το πετύχει. Έχασε τον περσινό τίτλο στις λεπτομέρειες, δείχνοντας τα δόντια του απέναντι σε έναν οδηγό που θεωρείται καλύτερος του. Φέτος το μόνο που έχει να αποδείξει είναι ότι μπορεί να κάνει το βήμα παραπάνω και να στεφθεί, 33 χρόνια μετά τον πατέρα του, παγκόσμιο πρωταθλητής. Στη Jerez έδειξε ότι έχει την αυτοπεποίθηση και την ψυχολογία να το κάνει.
  • Ferrari. Δεν μιλάμε για την εργοστασιακή ομάδα. Αν για κάτι πρέπει να πανηγυρίζουν στο Maranello, είναι για το ότι οι κινητήρες τους μοιάζουν για πρώτη φορά μετά την αλλαγή στους κανονισμούς, να είναι ανταγωνιστικοί και να κοιτάνε στα μάτια την Mercedes. 3 φορές η Ferrari και μια η Sauber (με τον πολλά υποσχόμενο Felipe Nasr) ανέβασαν μονοθέσια με τον κινητήρα της ιταλικής εταιρείας στη κορυφή και όσο απλοϊκό και αν ακούγεται, μόνο τέτοιο δεν είναι
  • McLaren. Ω ναι, η ομάδα που συμπλήρωσε τα λιγότερα χιλιόμετρα και δεν ολοκλήρωσε ούτε μια μέρα χωρίς προβλήματα είναι στη λίστα με τους κερδισμένους. Πριν κλείσετε το άρθρο, θεωρώντας το μια γιγαντιαία μπαρούφα, θυμηθείτε την περσινή Red Bull. Ξεκίνησε απογοητευτικά τις χειμερινές δοκιμές, με τους κινητήρες της Renault να παραπαίουν και το μονοθέσιο να παρουσιάζει πολλά προβλήματα. Στο τέλος της χρονιάς η Red Bull ήρθε δεύτερη και ο Dani Ricciardo τρίτος, όντας ο μόνος που κατάφερε να κερδίσει τις 2 Mercedes. O καιρός θα δείξει για την ομάδα από το Woking, αλλά μόνο καλύτερα μπορούν να συμβούν στο μέλλον.

Oι χαμένοι όχι τόσο κερδισμένοι:

  • Red Bull. Κακό πρώτο test για την Red Bull. 164 γύροι, οι λιγότεροι, εκτός της McLaren, συνοδευόμενοι από προβλήματα που δεν δείχνουν ετοιμότητα για τη νέα χρονιά. Η εικόνα του Kvyat να κάνει γύρους χωρίς την εμπρός πτέρυγα και να καθηλώνεται στο γκαράζ επειδή δεν υπήρχε συμπληρωματική δεν είναι και η καλύτερη για μια ομάδα που τα προηγούμενα 6 χρόνια, κατέκτησε 4 συνεχόμενα πρωταθλήματα και ήρθε δεύτερη στα άλλα 2.
  • Force India. Τα πράγματα δεν πάνε καλά για την ομάδα του Vijay Maliya. Οκ, ναι και άλλες ομάδες έχουν οικονομικά προβλήματα και χάνουν τα πρώτα test των χειμερινών δοκιμών. Το θέμα με την Force India δεν είναι το οικονομικό, είναι πιο πολύ θέμα του χαρακτήρα που βγάζει η ομάδα. Στις 21 Ιανουαρίου, πραγματοποιεί παρουσίαση του νέου livery με αρκετή θεαματικότητα και 2 μέρες μετά ανακοινώνει πως δεν θα συμμετάσχει στη Jerez. Μετά βγαίνουν φήμες ότι το νέο μονοθέσιο δεν θα είναι έτοιμο ούτε για τον πρώτο αγώνα στη Μελβούρνη. Την ίδια στιγμή, οι οδηγοί βρίσκονται αλλού και ανεβάζουν στο twitter φωτογραφίες συνοδευόμενες με υπονοούμενα για την αδυναμία της ομάδας να πάρει μέρος στις δοκιμές.
  • Fernando Alonso. Τι λες ρε φίλε, πριν λίγο δεν μας είπες ότι η McLaren είναι κερδισμένη? Πως βάζεις τον Alonso στους χαμένους λιγότερο κερδισμένους? Αν το πείτε αυτό, θα έχετε δίκιο, αλλά αυτή τη φορά θα σας ζητήσω να μπείτε στο μυαλό του Alonso (οκ, δύσκολο αλλά προσπαθήστε το). Έχεις φύγει από την ομάδα που έλεγες ότι αγαπάς και πήγες σε μια άλλη που αγαπούσες πιο παλιά, σε πρόδωσε αλλά τώρα τη συγχώρεσες και ξαναγύρισες σε αυτή. Λίγες μέρες μετά, η πρώην σου βρίσκει στη θέση σου έναν άλλον που τη φλέρταρε εδώ και χρόνια και τώρα που είναι μαζί, γίνονται αμοιβαίες δηλώσεις για το ότι η ομάδα που παράτησες είναι τελικά καλύτερη από ότι την άφησες. Και παράλληλα η τωρινή σου ομάδα, είναι ακόμη καινούρια και θέλει να το πάτε βήμα-βήμα και να μην βιαστείτε να ολοκληρώσετε τη σχέση σας. Ε, αν καταφέρατε να κάνετε αυτόν τον συλλογισμό, καταρχάς συγγνώμη και κατά δεύτερον, καταλαβαίνετε γιατί ο Alonso είναι στους χαμένους μη κερδισμένους. Αν πάλι δεν καταφέρατε να τον κάνετε, τότε προσπαθήστε να αποφύγετε τις βρισιές.

Σίγουρα το πρώτο test είναι τόσο αντιπροσωπευτικό όσο και τα φιλικά προετοιμασίας του Παναθηναϊκού (μια φορά είχαμε ρίξει 3 στην Ίντερ και στη πρεμιέρα χάσαμε από τον Λεβαδειακό), αλλά η προσπάθεια έγινε και όσα συμπεράσματα είναι να βγουν, βγήκαν. Η σεζόν είναι ακόμη στην αρχή της και όσα γίνουν στο μέλλον, ίσως να είναι τελείως άσχετα με όσα έγιναν τις 4 προηγούμενες ημέρες.

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

F1|Jerez: 4η μέρα - Kimi και Ferrari στην πρώτη θέση

Next Article

F1|Blog:Δημήτρης Μπίζας|Το μεγάλο ερωτηματικό: McLaren-Honda

Related Posts