H Renault θεωρεί πως τα προβλήματα στον αγώνα της Αυστραλίας εύθυνονται στο ότι πίεσαν αρκετά την μονάδα ισχύος με κάποιες τελευταίες τροποποιήσεις, αλλά τονίζει πως αυτά μπορούν να διορθωθούν.
Η γαλλική εταρία που παρέχει κινητήρες φέτος στην Red Bull και στην Toro Rosso έχει βρεθεί στο κέντρο της επικαιρότητας μετά τα προβλήματα που προέκυψαν στην Μελβούρνη.
Αφού έχασε μία μονάδα ισχύος από την Παρασκευή κιόλας, ο Daniel Ricciardo τερμάτισε 6ος στο Albert Park, ένα γύρο πίσω από τον πρώτο Lewis Hamilton, ενώ ο ταχύτερος γύρος του Αυστραλού ήταν 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από αυτόν του Βρετανού.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της RB, Christian Horner, χαρακτήρισε τον κινητήρα ως «αδύνατο να οδηγηθεί», και ο Adrian Newey επεσήμανε πως δεν υπάρχει «φως στην άκρη του τούνελ».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Cyril Abiteboul, παραδέχεται πως πάλεψαν αρκετά μέσα στο χειμώνα, μέχρι το σημείο που έπρεπε να χρησιμοποιήσουν νέες μεθόδους για να ανέλθουν, σε έναν «δαιμωνιώδη» αγώνα προόδου.
Ο ίδιος δήλωσε: «Είχαμε κάποιες βελτιώσεις της τελευταίας στιγμής στον κινητήρα που πέρασαν τον συνηθισμένο έλεγχο εκγυρότητάς μας χωρίς να το έχουμε καταλάβει. Και αυτές οι αλλαγές προκάλεσαν προβλήματα στη Μελβούρνη. Σε αυτό θα επικεντρωθούμε, εν όψει του επόμενου αγώνα στην Sepang. Πιέσαμε αρκετά, γιατί η Red Bull μας πίεσε. Παράγουμε κινητήρες εδώ και 37 χρόνια, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify