Τα άσχημα, τα χειρότερα και τα χείριστα της αρχής του πρωταθλήματος…

Το πρώτο κομμάτι της σεζόν τελείωσε και η Formula 1 ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Ευρώπη για τη συνέχεια του πρωταθλήματος του 2015. Είναι καιρός λοιπόν να δούμε τις αρνητικές εκπλήξεις αυτής της χρονιάς, ό,τι μας έκανε κάκιστη εντύπωση ή ενώ το περιμέναμε απλά η πραγματικότητα μας ξεπερνά.

Πρώτα η (τραγελαφική) κατάσταση των κινητήρων Renault και Honda. Μπορώ (οριακά) να καταλάβω την Honda, γιατί αντιμετωπίζει προβλήματα που οι υπόλοιποι κατασκευαστές αντιμετώπισαν πέρυσι στον πρώτο χρόνο των V6 και με την έλλειψη δοκιμών εξέλιξης δύσκολα μπορείς να τα αντιμετωπίσεις. Οπότε (λογικά) θα βελτιωθούν απλά θα τους πάρει κάποιο χρόνο (πόσο κανείς δεν ξέρει). Αλλά η Renault δεν έχει δικαιολογία. Βρέθηκε απροετοίμαστη τόσο σε απόδοση όσο και σε αξιοπιστία. Αντί να κάνει βήματα εμπρός πήγε προς τα πίσω, με αποτέλεσμα να βρεθεί στο επίκεντρο δριμύτατης κριτικής από την Red Bull, σε μια ανταλλαγή σκληρών δηλώσεων μεταξύ τους. Έχοντας ως δεδομένο ότι η  Ferrari πλησίασε (αν δεν έφτασε) τη δυναμική της μονάδας ισχύος της Mercedes η θέση της γαλλικής εταιρίας γίνεται ακόμα χειρότερη.

Μετά έχουμε τον Nico Rosberg. Ενώ πέρυσι έδωσε μια εξαιρετική μάχη για το πρωτάθλημα, φέτος φαίνεται να είναι «χαμένος στο διάστημα». Έχει χάσει σε κάθε περίπτωση κατά κράτος από τον Lewis Hamilton, ενώ έχει χάσει και από τις δυο Ferrari. Το χειρότερο είναι ότι κάνει και δηλώσεις (θυμάστε φαντάζομαι ότι κατηγόρησε τον Hamilton πως οδηγούσε «αργά» στην Κίνα) που δείχνουν πως είναι ανίκανος να διαχειριστεί την ήττα του, πόσο μάλλον να κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ίσως να του έκανε καλό να φύγει από τη Mercedes, για να βγει από τη σκιά του βρετανού και να αποδώσει καλύτερα. Ας πάρει ένα ρίσκο και ας πάει λόγου χάρη στη Williams ή στη McLaren (ο Massa και ο Button θα φύγουν σύντομα).  Όμως το πρόβλημα είναι αν υπάρχει κάποια ομάδα που να τον θέλει; Γιατί δεν έχει δώσει και δείγματα φοβερού οδηγητικού ταλέντου. Σκούρα τα πράγματα για τον γερμανό.

Και τέλος το «καμάρι» της Formula 1, ο οδηγός «κινούμενη καταστροφή», ο Pastor Maldonado. Ίσως να είμαι σκληρός, αλλά νομίζω πως είναι ο ορισμός του pay driver, γιατί (πιθανότατα) ο μόνος λόγος που η Lotus τον κρατά είναι τα εκατομμύρια που φέρνει ως χορηγία από την πετρελαϊκή της χώρας του που τον στηρίζει. Μπορεί να έχει μια νίκη στην καριέρα του (Ισπανία 2012), αλλά σε αυτούς τους τέσσερεις αγώνες απλά επιβεβαίωσε ότι γνωρίζαμε ήδη από τις προηγούμενες χρονιές (καταστροφές), ότι δεν είναι οδηγός άξιος να βρίσκεται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ότι συχνά είναι επικίνδυνος για τους άλλους. Μπορεί να μην φταίει για ότι του συμβαίνει (π.χ. το ατύχημα με τον Button στην Κίνα έγινε από λάθος του βρετανού) όμως αυτό δεν είναι ο κανόνας. Έχει εμπλακεί σε τόσα ατυχήματα που έχουμε χάσει το μέτρημα. Ίσως η Lotus να πρέπει να επανεξετάσει κατά πόσο τα χρήματα της χορηγίας του είναι αρκετά ή μήπως ένας άλλος οδηγός, με ταλέντο και όρεξη για δουλειά θα είχε περισσότερα οφέλη για την ομάδα (Lotus πάρε τον Verstappen). Xώρια οι ανέπαφες αεροτομές που θα έχουν για το μονοθέσιο, που όσο να ‘ναι κάνουν αμέσως απόσβεση.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Video| O Fernando Alonso μιλά για την καριέρα του !

Next Article

Villeneuve: Ο Alonso μπορεί και να μην ξανακερδίσει !

Related Posts