Επιστρέφουν οι ανεφοδιασμοί το 2017

Οι ανεφοδιασμοί θα επιστρέψουν στην F1 από το 2017, ως μέρος μίας σειράς αλλαγών με σκοπό να γίνει το σπορ θεαματικότερο.

Μετά από ένα μακρύ σε διάρκεια Strategy Group, που έλαβε χώρα την Πέμπτη, οι ομάδες συμφώνησαν σε αλλαγές που θα αυξήσουν το θέαμα.

Μαζί με τους ανεφοδιασμούς, θα έχουμε πιο φαρδιά ελαστικά, με κινητήρες που θα λειτουργούν σε υψηλότερες στροφές, ώστε να αυξηθεί ο ήχος.

Παράλληλα, συμφωνήθηκε πως η F1 θα παραμείνει στους V6 υπετροφοδοτούμενους κινητήρες, με την ιδέα να έχουμε δύο είδη κινητήρων στο grid να απορρίπτεται.

Το δελτίο τύπου της FIA λέει: «Σχετικά με τις μονάδες ισχύος, αποφασίσθηκε πως η παραμονή στους τωρινούς κανονισμούς είναι η πιο σωστή λύση, λαμβάνοντας υπόψη και τις επενδύσεις των κατασκευαστών που είναι τώρα στο σπορ, αλλά και την προοπτική να έχουμε και νέες εταιρίες.»

Για το 2017, θα έχουμε αλλαγές στους κανόνες της αεροδυναμικής, με στόχο τα μονοθέσια να έχουν μία πιο άγρια όψη και να αποδίδουν καλύτερα.

Με αυτές τις τροποποιήσεις, αναμένεται να γίνουν 5 με 6 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στο γύρο.

Για την επόμενη σεζόν, θα υπάρχει ελεύθερη επιλογή για τις δύο από τις 4 γόμες στεγνών ελαστικών.

Βέβαια, οι προτάσεις αυτές θα πρέπει να επικυρωθούν από το Παγκόσμιο Συνέδριο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, που συνεδριάζει τον Ιούλιο στο Μεξικό.

Υπάρχουν και άλλες ιδές που συζητούνται, όπως η εκκίνηση να εξαρτάται αποκλειστικά από τον οδηγό και όχι το launch control.

Συζητήθηκαν και τα κόστη, με τα μέλη των ομάδων στο SG να επεξεργάζονται κάποιες ιδέες στις επόμενες εβδομάδες.

Πλέον, είναι οριστικό πως δεν θα έχουμε πέμπτο κινητήρα για φέτος.

Στο δελτίο Τύπου αναφέρεται επίσης: «Η εποικοδομητική συνάντηση μεταξύ της FIA, της FOM και των ομάδων μας επέτρεψε να χαράξουμε το μέλλον του αθλήματος. Όλες οι μεριές συμφώνησαν να δουλέψουν μαζί με σκοπό να επικυρωθούν οι προτάσεις και να περάσουν από την Επιτροπή της F1 και το ΠΣΜΑ όσο το δυνατόν γρηγορότερα.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Hakkinen:Μπορώ να καταλάβω το 'team order' της Mercedes

Next Article

Η Pirelli εστιάζει στην ασφάλεια μετά την αλλαγή του κανονισμού

Related Posts