Αρνητική ήταν η στάση των ομάδων στο θέμα της επιστροφής των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια του αγώνα, όπως αυτή μεταφέρθηκε στην συνάντηση των επικεφαλής των 11 ομάδων στο Μόντρεαλ. Αξίζει να σημειωθεί πως η απόφαση αυτή ήταν ομόφωνη και η πρόταση για την εισαγωγή αυτού του κανονισμού είναι πλέον απίθανη.
Στην συνεδρίαση της λεγόμενη Sporting Working Committee, δηλαδή της επιτροπή που σχηματίζει την τελική μορφή των κανονισμών οι εκπρόσωποι και των 11 ομάδων που λαμβάνουν μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, διατύπωσαν την επιθυμία τους για μη επανεμφάνιση των ανεφοδιασμών, όχι απλώς για το κόστος και την ασφάλεια αλλά παρουσίασαν και στοιχεία με τα οποία αναφέρουν ότι θα υπάρξει πτώση και στο θέαμα.
Πιο συγκεκριμένα, οι κύριοι λόγοι ήταν :
- Το 2010, την πρώτη χρονιά μετά την απαγόρευση των ανεφοδιασμών, τα προσπεράσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν διπλάσια από αυτά των προηγούμενων ετών
- Η επιστροφή των ανεφοδιασμών θα σήμαινε και την υποχρεωτική παρουσία στις κατατακτήριες με καύσιμο με το οποίο τα μονοθέσια θα ξεκινήσουν τον αγώνα, για λόγους κόστους. Αυτό δεν άρεσε στις ομάδες καθώς θέλουν να υπάρχει εικόνα για το ποιος έχει το ταχύτερο μονοθέσιο.
- Υπήρξαν αναφορές για την ασφάλεια, καθώς η ταχύτητα με την οποία έχουν εξελιχθεί οι αλλαγές των ελαστικών, σημαίνει πως θα πρέπει να επιταχυνθεί και ο ρυθμός έκχυσης καυσίμου στα 33 λίτρα το δευτερόλεπτο, αριθμός αρκετά μεγάλος αν υπάρξει κάποια αστοχία κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού
- Τελευταίος ανασταλτικός παράγοντας από κάθε άποψη, ήταν το κόστος. Οι ομάδες θα έπρεπε να δώσουν περίπου ένα εκατομμύριο λίρες τον χρόνο της επιστροφής και 500 χιλιάδες λίρες κάθε χρόνο, πόσο όχι απαγορευτικό αλλά αρκετά μεγάλο για τις περισσότερες ομάδες.
Έτσι ο Charlie Whiting που διεύθυνε την επιτροπή θα παρουσιάσει τα δεδομένα με τα οποία πάρθηκε η απόφαση των ομάδων στο Strategy Group της FIA, όπου στις 14 Μαΐου είχε επιστρέψει η ιδέα των ανεφοδιασμών. Η ολική απόρριψη του σχεδίου από τις ομάδες, δεν αναμένεται να βρει χαρούμενο τον Bernie Ecclestone που ήταν υπέρ της εισόδου αυτής, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ο ιθύνων νους της Formula 1, πολύ δύσκολα θα αντιστρέψει την παρούσα κατάσταση.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify