Τι είδαμε και τι θα δούμε ακόμα (μέρος 2ο)

Σας το είχα υποσχεθεί και το κάνω πράξη.

Μες στην ντάλα του καλοκαιριού, είναι η πιο σωστή ώρα να δούμε τι συνέβη στους αγώνες του Μπαχρέιν, της Ισπανίας και του Μονακό.

Ξεκινάμε με τον αγώνα στο Sakhir, στο κρατίδιο του Μπαχρέιν, στον Περσικό Κόλπο.

Στη μέση της ερήμου, είχαμε δει πέρυσι μία επική μάχη ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Mercedes, με τελικό νικητή τον Hamilton. Φέτος, δεν είχαμε μάχη για την πρωτιά, αλλά είδαμε τον καλύτερο Raikkonen των τελευταίων 2 ετών. Με φοβερό ρυθμό στο δεύτερο stint με τη μεσαία γόμα, όταν όλοι οι πρωτοπόροι είχαν την μαλακή – και πιο γρήγορη – γόμα των Pirelli, ο Φινλανδός εκμεταλλεύτηκε την άκρως αποδοτική SF15-T και το θέμα που είχαν στα φρένα οι W06, ανεβαίνονας 2ος. Αυτό ήταν και το πρώτο του βάθρο με τη Ferrari από το 2009, ενώ ήταν και το πρώτο από το Άμπου Ντάμπι και την νίκη του το 2013. Hats off στον πρωταθλητή του 2007, που «έσωσε τη μέρα» για την ιταλική ομάδα, μετά από έναν κακό αγώνα για τον Vettel.

mercedes-amgs-lewis-hamilton-at-the-2015-formula-one-bahrain-grand-prix_100508644_h

Παράλληλα, γίναμε θεατές μίας πολύ καλής μάχης ανάμεσα σε Bottas και Seb για την 4η θέση, όπου ο οδηγός της Williams απέδειξε πως μπορεί να παίξει καλή άμυνα, ακόμα και με τέτοιο αντίπαλο. Σαφώς και ο ρυθμός της FW37 δεν ήταν καλύτερος από αυτόν της Ferrari. Η αιτία της υπεροχής του Valtteri σε εκείνο το σημείο ήταν η έξυπνη διαχείριση του χώρου, η συνεχής και σταθερή πίεση και η καλύτερη ψυχολογία που είχε.

Τι θα μου μείνει από αυτό το Grand Prix: Σίγουρα θα κρατήσω την εμφάνιση του Kimi, αλλά θα τονίσω και την σημαντική παρουσία του Ricciardo στην 6η θέση (αν και στον τερματισμό ο κινητήρας δεν άντεξε), καθώς επίσης και η 10η θέση του Massa, ο οποίος εκκίνησε από το pitlane και περιόρισε τις απώλειες, πέρνοντας 1 βαθμό.

Σειρά έχει ο αγώνας στην Βαρκελώνη, στην πίστα του Montmelo.

Παραδοσιακά, το GP της Ισπανίας είναι το πρώτο σε κάθε σεζόν που βλέπουμε τις πρώτες μεγάλες αναβαθμίσεις των ομάδων, καθώς πλέον ερχόμαστε σε ευρωπαϊκό έδαφος και τα εργοστάσια των ομάδων… ένα τσιγάρο δρόμος!

Οι εκπλήξεις δεν σταμάτησαν με τη δεύτερη θέση του Raikkonen στο Μπαχρέιν. Ο Nico Rosberg πήρε την νίκη στην Ισπανία, κερδίζοντας τον teammate του για πρώτη φορά μέσα στο 2015. Στους πρώτους 4 αγώνες, η απόδοσή του ήταν αρκετά χαμηλή, η ψυχολογία του πεσμένη και η ήττα του σχεδόν δεδομένη. Παρόλα αυτά, αυτή η νίκη έδωσε μία νέα τροπή στο πρωτάθλημα. Κατ’ ουσίαν, ο Ham δεν απειλείτο από τον Nico βαθμολογικά, αλλά σε εκείνο το σημείο, μία αντεπίθεση του Γερμανού θα μπορούσε να «βάλει φωτιά» στον τίτλο.

image1.img.640.medium

Το γεγονός, δε, ότι ο Bottas είχε εκ νέου πίσω του μία Ferrari, αυτήν του Raikkonen τώρα, καθιστούσε σε πολλά σημεία τον αγώνα στην Βαρκελώνη καρμπόν του αγώνα στο Sakhir.

Τι θα μου μείνει από αυτό το Grand Prix: Η έλλειψη αξιοπιστίας της μονάδας ισχύος της Honda κόστισε και πάλι στην McLaren, που δια χειρός Button και Alonso στόχευε σε βαθμούς.

Καλύτερος τέλος για το δεύτερο μέρος αυτής της μικρής ανασκόπησης δεν θα μπορούσα να ζητήσω.

Ο αγώνα στο Μονακό ήταν μία τόνωση ίντριγκας, σασπένς και θεάματος, που το σπορ είχε ανάγκη.

Το λάθος pit stop του Hamilton με την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα τον έριξε από πρώτο και διαφαινόμενο νικητή στην τρίτη θέση, παραχωρώντας την νίκη στον Rosberg. Στην αρχή, η κοινή γνώμη ήταν σίγουρη πως η Mercedes θέλησε να μην δώσει την νίκη στον Nico, βάζοντας χωρίς προφανή λόγο τον Βρετανό οδηγό για pit.

image1.img.640.medium

Παρόλα αυτά, όπως αποδείχτηκε, η αλήθεια ήταν άλλη: ο Hamilton αποφάσισε από κοινού με την ομάδα να μπει για αλλαγή ελαστικών, απόφαση λανθασμένη, καθώς η Mercedes έκανε λάθος υπολογισμούς και στέρησε από τον έναν της οδηγό την νίκη.

Ο συνδυασμός της νίκης του Rosberg και της τρίτης θέσης του Hamilton έφερε την βαθμολογική διαφορά τους στους 10 πόντους. Πλέον, περιμέναμε το καλοκαιρινό σκέλος της F1 για να δούμε αν αυτή η ανάκαμψη του Γερμανού ήταν παροδική ή ήρθε για να μείνει.

Τι θα μου μείνει από αυτό το Grand Prix: Βαθμοί, και μάλιστα 4, για την McLaren-Honda με τον Button, αλλά και το 4-5 της Red Bull με τους Kvyat και Ricciardo να εκμεταλλεύονται τις χαμηλές απαιτήσεις της πίστας σε ιπποδύναμη.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Οι εξετάσεις αίματος θα δείξουν τι συνέβη με το ζεύγος Button-Michibata

Next Article

Andretti - H Formula 1 είναι χάλια αυτή τη στιγμή

Related Posts