Mercedes ή Ferrari οι επιλογές της Red Bull

Η διάσπαση των σχέσεων μεταξύ Red Bull και Renault, που αφορά την παροχή κινητήρων στην Αυστριακή ομάδα, φαίνεται πως θα φέρει τον τερματισμό του συμβολαίου ανάμεσα στις 2 εταιρείες στο τέλος του 2016.

Η Renault έχει ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζει το μέλλον της, με την επανασύνταξη της με την Lotus και την ομάδα του εργοστασίου που εδρεύει στο Enstone της Αγγλίας να μοιάζει η πιο ρεαλιστική επιλογή.

Παράλληλα όμως τον σχεδιασμό της έχει ξεκινήσει και η Red Bull με την ομάδα πάντως να μην έχει καταλήξει σε μια συγκεκριμένη απόφαση. Εν μέσω μάλιστα και φημών που τη συνδέουν με την είσοδο της Volkswagen, μέσω της Audi, στην Formula 1, ο σύμβουλος της Red Bull στα θέματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, Helmut Marko, έκανε δηλώσεις για το μέλλον της ομάδας.

Αρχικά τόνισε τις λίγες πιθανότητες για την είσοδο μιας νέας εταιρείας στην F1, λέγοντας: “Η μονάδα ισχύος είναι αρκετά πολύπλοκη. Δεν λες ‘ΟΚ, θα το κάνουμε’. Περιμένεις για 2-3 χρόνια και ξέρεις ότι αν είναι να κάνεις μια επένδυση σαν κι αυτή, θα κοστίσει αρκετά χρήματα. Εάν ήμουν στο συμβούλιο μιας τέτοιας εταιρείας θα ήθελα να ξέρω που πηγαίνει η F1, ποιοι είναι οι νόμοι, αν υπάρχει σταθερότητα. Κατά τη γνώμη μου είναι πολλά τα ερωτήματα αυτά.”

Με αυτή τη δήλωση, γίνεται σαφές ότι οι επιλογές της Red Bull είναι να συμφωνήσει με τη Ferrari ή να πείσει την Mercedes για να πάρει τους εταιρικούς κινητήρες της εκάστοτε εταιρείας.

Επιπλέον, ο Marko τόνισε πως τα πλάνα που έχει κάνει η Renault για την εξαγορά της Lotus, από το 2017 και έπειτα, δεν θα επηρεάσουν τις αποφάσεις της Red Bull“Δεν μας αφορά. Έχουμε τα συμβόλαια μας μέχρι το 2016 και αν η Renault αποφασίσει να αγοράσει μια ομάδα ή οτιδήποτε και να κάνει δεν μας αφορά. Το 2017 όμως είναι μια διαφορετική ιστορία. Κοιτάμε κάθε επιλογή και υπάρχει και το γνωμικό που λέει ‘Ποτέ μη λες ποτέ’. Όλες οι επιλογές είναι ανοιχτές ακόμη.”

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αναποφάσιστη η Mercedes για το θέμα της Red Bull

Next Article

Τι είδαμε και τι θα δούμε ακόμα (μέρος 3ο)

Related Posts