Η Red Bull πλέον δηλώνει ανοιχτά ότι η επόμενη προμηθεύτρια κινητήρων της θα είναι η Ferrari.
Πολλές φήμες θέλουν ακόμα και τον πρόεδρο της Renault, Carlos Ghosn, να έχει αποδεχτεί το «διαζύγιο» μεταξύ της γαλλικής εταιρίας και της RB.
Ο Dr Helmut Marko, το «δεξί χέρι» του ιδιοκτήτη της ομάδας Dietrich Mateschitz, δήλωσε στο Speed Week: «Μπορώ να πω περισσότερα μετά τη συνάντησή μας.»
Η επιλογή της Ferrari έμεινε ως μοναδική λύση, όταν η Mercedes αρνήθηκε συνεργασία, ενώ ο πρόεδρος των Ιταλών, Sergio Marchionne, έκανε νέα προσφορά.
Ο Marko επιβεβαίωσε: «Οι συζητήσεις με την Mercedes τερματίστηκαν πριν καν γίνουν πιο βαθιές. Υπήρχαν πράγματα που ούτε καν πλησιάσαμε σε βάθος. Τώρα, θα δούμε με τι κινητήρα θα συνεχίσουμε. Ίσως τώρα τους νικήσουμε, και μάλιστα χωρίς δικό τους κινητήρας, που θα είναι ακόμα πιο επώδυνο.»
Καθώς η Honda έχει ακόμα περισσότερα θέματα στον κινητήρα από την Renault, δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι η Ferrari θα προμηθεύει με μονάδες ισχύος τόσο την Red Bull όσο και την Toro Rosso.
Σχετικά με αυτό, ο Marko δήλωσε: «Αυτό θα ήταν το ιδανικό.»
Ωστόσο, όταν ρωτήθηκε αν η Ferrari είναι μία προσωρινή λύση ενώ η Red Bull ετοιμάζεται για κάτι πιο μακροπρόθεσμο, ο Marko δεν το αρνήθηκε.
Το Auto Motor und Sport αναφέρει σε δημοσίευμά του ότι η Red Bull συνεργάζεται με την AVL, την Ilmor και το VW Group, ενώ ακόμη πρότεινε να πληρώσει μέρος του κόστους της εξέλιξης.
Ο Marko τόνισε: «Βλέπουμε τη συνεργασία με την Ferrari σαν ένα πρώτο βήμα για μία πιο ανταγωνιστική μονάδα ισχύος, ώστε πλέον να μην είμαστε πίσω.»
Όλα αυτά ενώ ακόμη δεν έχουν πέσει οι υπογραφές, αν και ο Marko πιστεύει πως μία καθυστέρηση δεν θα επηρεάσει τις προετοιμασίες για το 2016: «Η Red Bull Racing είναι πολύ καλά σε τεχνικό επίπεδο. Πιεζόμαστε λιγότερο από την Toro Rosso, καθώς είναι μικρότερη ομάδα. Αλλά, φυσικά, όσο πιο σύντομα κλείσει η συμφωνία, τόσο το καλύτερο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify